abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93855670
Haha Serpente, je hebt een klimgeit!
pi_93855674
ik riep zonet iets over "niet direct uit bed halen direct alstie wakker is" he ;( na het geintje van vannacht wassie blijkbaar moe, dus heeftie vanochtend echt geslapen ipv al spelend wat dutten en dus heeft het ventje nu een Humeurtje en werd huilend wakker ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93856807
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:

tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:18:48 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_93856968
Helluw!

Ik moet Driekus ook echt niet meteen na het wakker worden uit bed vissen, dan heeft er hier ook eentje en ochtendhumeur om U tegen te zeggen. Heeft ie niet van mij

We zijn vanochtend bij de huisarts op controle geweest en alles is goed *O* Voorlopig niet meer terug, de luchtwegverwijder mogen we stoppen en weer gaan gebruiken op momenten dat het echt nodig is ipv als voorbode van de andere medicijnen. Minimaal een maand of twee doorgaan, dan afbouwen en kijken of het gaat. Gaat het niet, dan weer beginnen en terugkomen. De huisarts herkende Driekus bijna niet meer, zoveel energie als ie had en hij bleef maar kletsen.
Daarna maar eens even tijd gemaakt voor mama-zoon tijd. De laatste weken heb ik op mijn vrije dag telkens afspraken bij fysio enzo en dan komt mijn moeder hier. Nu heb ik helemaal niets en heb ik dus even lekker met em kunnen spelen. En nu ligt ie op bed en mag in de belastingpapieren gaan invullen -O-
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93857082
Mefke *O*

Heb ik met moeite Dyon wakker gehouden vanmorgen zodat we om 12 uur zn broer op konden halen van school en hij 's middags kon gaan slapen. Kom ik op school en is het 'mama, mag ik bij Fabian spelen". Ja hé had dat ff eerder gezegd }:| :P
Naja wel rustig zo, want Dyon slaapt dus nu. Ben zelf maar alvast een hartige taart aan het bakken, moest wat inproviseren aangezien opa en oma ook ineens mee blijven eten.
pi_93857120
Ik krijg het niet meer bijgelezen :N

Thomas is ziek -O- Heeft al sinds maandag meer dan 39°C koorts, 4 tanden die tegelijkertijd aan het doorkomen zijn, een keel- en oorontsteking. En hij braakt van zijn antibiotica. Dus vandaag opnieuw naar de dokter geweest om andere te krijgen, die hij hopelijk wel gaat binnen houden. Vanochtend heeft hij ze anderhalve minuut binnen gehouden.
De dokter was geschrokken toen ze hem vanochtend terug zag. Ze had hem al een pak beter verwacht, maar ja, antibiotica houdt hij niet binnen en zijn nurofen siroop was ook meegekomen.

Hopelijk gaat het vandaag beter. Hij is nu bij mijn schoonmoeder. Morgen zijn we zelf thuis :)
pi_93857148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:

tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
O+

Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië. O+
pi_93857234
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

O+

Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië. O+
er staat bij die youtube link meer minidisco. superman!

ik heb toch zo'n hekel aan dit soort dingen he. wat dat betreft is carnaval niet aan mij besteed

wat een fijn nieuws mefke! en niet zo fijn van leonieke ;( het moet lente worden en het wordt lente! heus! er zijn hier al sneeuwklokjes!
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:26:35 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_93857277
Oe Leonieke, das niet handig nee als hij zijn medicijnen niet binnenhoudt. Ik hoop dat het nu snel beter gaat!

Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel :')
pi_93858025
Beterschap voor de niet fitte kindjes!

Iris is ook zo aan het klauteren ergens opklimmen en er dan af springen (de bank) of het kleine stoeltje. En eigenlijk wil ze het zelf doen, maar ook geholpen worden.
En als je zegt dat het gevaarlijk is krijg je een grote grijns en doet ze het gewoon nog een keer.
Vandaag voor het eerst de hele dag bij de gastouder, ben benieuwd of ze daar ook een beetje fatsoenlijk gaat slapen...
Fake it till you make it...
pi_93859035
Dievanmij doet dat tot nu toe helemaal niet. Die is niet geinteresseerd in klimmen en klauteren.
pi_93859844
kijk nou :)

woensdag 9 maart 2011 @ 14:54:38 #63
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860377
Sorbo, wees blij! Ik moet die van mij telkens uitleggen dat stoelen zijn om op te zitten, niet om op te staan. En dat dat ook geldt voor de bank, de salontafel, zijn loopauto etc...

Hmm, ik ben nog niet klaar met mijn administratie, maar ik hoorde net wel wat. Ik ga eens even kijken hoe lang hij zich in bed kan vermaken...kan ik nog even verder.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:55:09 #64
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860394
Simmu, wat schattig op zijn knietjes!
pi_93860444
Simmu O+
Fake it till you make it...
pi_93860500
Simmu, hij is heul geen baby meer! Wat wordt hij groot! O+

Driekus op de schommel, wat een lievie! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93860913
Lief Simmu!

Pas maar op met die klimgeiten, het kan ook verkeerd aflopen....met tanden los enzo
Aan de andere kant, je kunt ze niet stoppen...
Lars klimt nog steeds, ook al is hij zo hard gevallen.

En slaan....nee dat doe ik echt niet. Ook niet een tik over de vingers. ik hou dr gewoon echt niet van.

Aaaah Driekus, leuk he schommelen!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:11:50 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860950
Ik heb de moed ook opgegeven bij onze klimgeit. Pak hoogstens het stoeltje af als het te gek wordt. Het heeft gewoonweg geen zin.
pi_93860999
Ik ben ook blij hoor, dat ze dat niet doet.

Hoewel, de fokwet zal wel weer genadeloos toeslaan.
pi_93861236
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....

Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuk }:| en wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93861400
Whoei, Driekus! Ik blijf me verbazen over z'n peutersnoetje, Mef1

Ik heb Lente ook wel eens 'geprobeerd' te op d'r handjes te tikken nadat ze voor de honderdste keer aan de bloemen op tafel zat, maar dat maakte totaal geen indruk. Dus probeerde ik het steeds een beetje harder, maar nog steeds zonder effect. Tot ik het op een gegeven moment echt veel te hard vond en besloot om er maar helemaal mee op te houden, het paste echt totaal niet bij me en Lente was weinig impressed. :')

Hier wordt niet (meer) gemept dus; ik vind het zo'n zwaktebod.
pi_93861494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....

Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuk }:| en wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
Haha, Lente is ook helemaal autofan. Op straat loopt ze alle auto's langs om ze uitgebreid te inspecteren. De lampen, de uitlaat... Op het kdv speelt ze het liefst met auto's en d'r eerste echte woordje (naast 'mama') was 'auto'. En ik maar proberen een natuurmeisje van d'r te maken... :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:29:12 #73
100412 mefke79
komt goed!
pi_93861584
Ssserpente, je vroeg laatst naar de stem van Driekus, wat je op het filmpje hoort is wel zo'n beetje zijn stem. Beetje hoog nog voor een jochie...
pi_93861605
Ah, klimgeit, check ^O^ .

Een goedenmiddag allen. Zoon aan het pitten, dochter aan het spelen met buurmeisje en ik zit de pijn in mijn wang te verbijten. :Y)
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:32:23 #75
100412 mefke79
komt goed!
pi_93861732
Klinkt als een leuke middag Groofsken :')
Ik dacht vanochtend slim te zijn door Driekus gewoon snel voorbij de kassa te rijden in de winkelkar. Kon ie mooi niets op de pinautomaat intoetsen. Dus ik snel snel die pinpas door dat ding heen, kijk ik om, is meneer vanuit het karretje op de kassa aan het klimmen. En hij wilde niet terug in het stoeltje, dus toen heb ik em maar op de bodem van het karretje geparkeerd. Je moet wat he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')