papflesquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
Ik wil voor Mart een shake gaan maken met fruit en yogurth.
Maar waaruit laat ik hem dit drinken? Het is te dik voor z'n rietjesbeker denk ik.
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
Pikt Ravi dat? Nog anderhalf uur in bed spelen?! Moet ik eens proberen hier... dan is het huis te klein vrees ik!
Dat heb ik ook, hoor. Ivan slaapt van 19:00-7:00 uur en de laatste tijd was het vaak zelfs 7:30 of 8:00 uur. Nu wordt hij alweer een tijdje ergens tussen 6 en 7 uur wakker. Hij komt recentelijk al zo moeilijk de dagen door omdat hij maar één keer slaapt overdag en dan ook nog te kort. De dagen worden voor hem nog lastiger als hij vroeger dan normaal wakker wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef ymme het volgende:
Ja Mart is een goede slaper. Normaal van 19u00 tot 08u00.
Maar aangezien hij 2 nachten de halve nacht bij ons in bed heeft geslapen omdat hij anders ontroostbaar was en hij gewoon niet lekker in orde was/is vind ik het fijn dat hij weer goed slaapt. Al is het nog niet zo als normaal zeg maar![]()
Dat heeft Ivan ook. Die is echt nog een tijdje compleet van de wereld als je hem meteen uit bed haalt. Soms wordt hij wel huilend of schreeuwend wakker en dan halen we hem er wel meteen uit. Nou ja, misschien is hij dan ook al wel een tijdje wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef simmu het volgende:
[..]
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!
Dat dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft vandaag van mij dr allereerste tik (een kleintje maar hoor) op de vingers gekregen,
na minimaal 10 keer eten op de grond te hebben gegooid en mijn neej, mag niet, totaal te negeren en met een ondeugend koppie nog een 11e keer een stuk brood trots op de grond te deponeren, was ik er ff klaar mee, en heb ik dr een klein tikje op de vingers gegeven..
en uhhh dat werd niet gewaardeerd door mw...
en nu voel ik me dr rot over, want Evie kan heeeeeel zielig kijken en heeeeeel zielig huilen.
maar ondanks dat; denk ik dat het niet verkeerd was om de grens een keer te trekken.
maar meer als een tik op dr vingers zou ik echt niet kunnen en willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. Luchtiger materiaal maar weer.
Rienk slaapt alweer. Hij lijkt mega veel slaap nodig te hebben. Rond 19:00/19:30 op bed en dan wordt hij wakker voor een fles. Die drinkt hij (vannacht in ons bed) op en gaat daarna weer slapen (vannacht mocht hij van zn vader ook nog een Hopla kijkenDus al met al is het binnen een kwartier weer in bed en slapen. Vanochtend om 05:00 huilen, maar ik kon hem troosten en hij ging weer lekker slapen. Tot 9:30
En om 11:00 lag hij er al weer in. Ik gok dat hij tot een uur of 2/3 slaapt en misschien (als het gaat zoals gister) tussen 16:30 en 18:00 ook nog ff
![]()
Hij slaapt meer dan dat ie wakker is![]()
Ben benieuwd wanneer het weer normaal wordt (19:00/07:00 en 11:00/15:00)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |