Haha nee ik weet. Stille wateren enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef Urb het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar ze is echt niet zo braaf als veel mensen denken.
Wie nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
ja ik heb ook gechecked natuurlijk, maar kende jullie haar voor SST?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:48 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
haar vlechtjes maken haar nog geen braaf meisje, af en toe haar mond zien vertrekken en ogen verraden haar ware aard, ze wil alleen graag zo gezien worden
Ik denk het wel, als we daar maar caps en ander (beeld) materiaal van hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou de Telegraaf daar (flap)oren naar hebben?
Uiteraardquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
ja ik heb ook gechecked natuurlijk, maar kende jullie haar voor SST?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://xhamster.com/movie(...)ntine_en_jennie.html]
Geluid zacht he...en fap ze....
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:49 schreef suzi1 het volgende:
laura zou wel een goeie zijn voor de playboy?!?!?!
quote:
Dan kijk ik jou maar even lief aan, ik ben niet zo handig in die dingen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als we daar maar caps en ander (beeld) materiaal van hebben.
wie weet vanaaf op het puntje van Gquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Lau zit nu ook op het puntje van het bed.
Zal het eea verzamelen en ff sturen, wie weet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kijk ik jou maar even lief aan, ik ben niet zo handig in die dingen.
Wel leuk hoe hij terloops informeerde hoe haar ouders reageerden toen ze het verteldequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:51 schreef Coos het volgende:
Guido heeft dus geen flauw idee wat wij al over hem gevonden hebben.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zal het eea verzamelen en ff sturen, wie weet.
Wie weet of hij katjes in het donker knijpt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
wie weet vanaaf op het puntje van G
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie weet of hij katjes in het donker knijpt.
Die botten steken uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Caland het volgende:
Zo met een pruik is het nog wel redelijk trouwens.
[ afbeelding ]
Hoehoehoe bebebedoel je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze Wennemars aan het afromen is op het begin...
En dat schilderij...echt fout...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook die uitstekende botten , schaambeen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag hij nog meemaken denk ik, over maximaal twee maand.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wel leuk hoe hij terloops informeerde hoe haar ouders reageerden toen ze het vertelde
Ik kan het alleen maar proberen.quote:
Thx L_L, zal er morgen mee bezig gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan er in het topic caps nog een paar
Zo flauw dit, ze weten dat fluisteren niet mag..... Dat de regels hier niet in voorzien is een ander verhaal maar ze kunnen op hun klompen aanvoelen dat dit niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna en Philip zijn 'uitgelezen'.
Good work! Laat het balletje maar rollen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef 5thencounter het volgende:
Textcoded messages..mag dat?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
slaap lekker vreemdelingquote:
Hoop dat je er wat aan hebt, anders even proberen bij diegene die de streams opnemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thx L_L, zal er morgen mee bezig gaan.
Ja soms is ze grappig maar die stem he... die stem...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef Krambo het volgende:
Sharon '' nou dit was echt een diepte interview''
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef Krambo het volgende:
Sharon '' nou dit was echt een diepte interview''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |