Ja, maar het is nog niet eerder hier zo uitgebreid besproken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lyza zegt dat ze dit al dagen doen.
ok moiquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet eerder hier zo uitgebreid besproken.
Dan is het toch nog ergens goed voor dat ik me kwaad maak!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet eerder hier zo uitgebreid besproken.
Tsja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De groep op deze kamer lult niet met haar mee en is gewoon aan het geiten, ik denk dat dit voor So beter is.
Ja ik heb ze afgelopen dagen al regelmatig met dat boek in de weer gezien hoor. Niet zo heel duidelijk als nu maar wel duidelijk genoeg om te zien dat ze zo communiceren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lyza zegt dat ze dit al dagen doen.
moet je ook niet doen....slecht voor je hart!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan is het toch nog ergens goed voor dat ik me kwaad maak!
Het is ook niet eerlijk, zij kunnen elkaar inseinen en daardoor de boel sturen zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze ook wel eerder met dat boek gezien, maar nooit zo opgelet. Weet niet meer wie er hier net over begon, maar bedankt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik heb ze afgelopen dagen al regelmatig met dat boek in de weer gezien hoor. Niet zo heel duidelijk als nu maar wel duidelijk genoeg om te zien dat ze zo communiceren.
Heb zowel in IE als FF gyazo geherinstalleerd en blijft het niet uploaden. Wat is dit voor shit??quote:
Angry sex = good sex...grrrr...quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn hoofd eerder..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet je ook niet doen....slecht voor je hart!
Ach volgens mij gaat dat alleen maar over Joanna's drama met d'r hond en vriend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, zij kunnen elkaar inseinen en daardoor de boel sturen zo.
nee, ben een fransman...geboren in Brabantquote:
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, zij kunnen elkaar inseinen en daardoor de boel sturen zo.
Ja ze probeert de naam van de verzekering te spellen, maar ze komen er niet uit....quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach volgens mij gaat dat alleen maar over Joanna's drama met d'r hond en vriend.
van mij mogen alle zwemmers doorgaan naar de finale! petje afquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef ABundy het volgende:
Wel relaxed dat die zwemmers allemaal zo actief zijn. Kan me voorstellen dat het een hoop energie heeft gekost in die kou
Fransbantquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ben een fransman...geboren in Brabant
Lol, dusss, vanwaar Moi dan? Of is het moi me ich ik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ben een fransman...geboren in Brabant
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
van mij mogen alle zwemmers doorgaan naar de finale! petje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |