Och... Beter dan het alternatief.quote:
Hmm, ook als het opvalt dat het niet eerlijk is natuurlijk, ze kunnen moeilijk in de uitzending laten zien dat er regels worden overtreden, dat kunnen wij wel aan b.v. de televaag vertellen, inclusief caps en gifs.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die snappen het alleen als het kijkcijfers genereert. Daar doe ik geen zaken mee.
heb wel eventje gecheckt toen ik het hoorde.... daar ben je een mannetje voor geworden denk ikquote:
Volgens mij staan er in haar topics wat linkjes.quote:
I hate to burst your bubble maar ze is echt niet zo braaf als veel mensen denken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:45 schreef Lyza666 het volgende:
Laura's (flap)oren klapperen als een dolle trouwens, bij dit soort verhalen.
Iets met stille wateren idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef Urb het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar ze is echt niet zo braaf als veel mensen denken.
Anders Google je gewoon Sofia Valentine ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij staan er in haar topics wat linkjes.
ja ik heb ook gechecked natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb wel eventje gecheckt toen ik het hoorde.... daar ben je een mannetje voor geworden denk ik
Zou de Telegraaf daar (flap)oren naar hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och... Beter dan het alternatief.
[..]
Hmm, ook als het opvalt dat het niet eerlijk is natuurlijk, ze kunnen moeilijk in de uitzending laten zien dat er regels worden overtreden, dat kunnen wij wel aan b.v. de televaag vertellen, inclusief caps en gifs.
Ik heb dat dus allemaal echt niet gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef Caland het volgende:
Sofia was ook bijna elke nacht op rtl 7 ofzo, die bleke kut was moeilijk te missen.
jup gezien in spuiten en slikken maar niet van de films neequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
ja ik heb ook gechecked natuurlijk, maar kende jullie haar voor SST?
Ja, want ik had haar al een keer in spuiten en slikken gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://xhamster.com/movie(...)ntine_en_jennie.html]
Geluid zacht he...en fap ze....
haar vlechtjes maken haar nog geen braaf meisje, af en toe haar mond zien vertrekken en ogen verraden haar ware aard, ze wil alleen graag zo gezien wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef Urb het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble maar ze is echt niet zo braaf als veel mensen denken.
Lol, idd een goed oormodel voor sommige apparaten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
En zij heeft nog wel zo'n spijt dat ze na haar 13e niet door is gegaan met haar modellencarriëre. Voor gehoorapparaten heeft ze idd mooie blikvangers.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |