Geen advies van een internist geweest zo te lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Juud79 het volgende:
Ze raden nu aan om een bakje vla te eten als het erg is, of melk te drinken. Vooral geen koffie 's avonds, geen jus d'orange, geen scherpe kruiden.
Ik neem een rennie (ja dat mag gewoon) als ik ga liggen in bed, dat is meestal voldoende. Overdag heb ik er ook wel eens last van, maar dan neem ik een tic-tac.
Dat hebben ze al jaren, Pietje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De belastingdienst heeft een aangifte-programma voor linux.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zelfs Danny zei dat tegen onze Bob
Uiteraardquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mijn tvp was er dan ook één met voorbedachte rade
Geil !quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De belastingdienst heeft een aangifte-programma voor linux.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mijn tvp was er dan ook één met voorbedachte rade
mag ik een samenvatting ?quote:
Die wil ik ook zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanavond naar de Goosche Vrouwen-film geweest.
Lekker een paar uur gelachen
Je moet hem ook gaan zien Dementor
Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the actquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
mag ik een samenvatting ?
Truste Heks, da's een mooi ploatjequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen slaap lekker en gooi er maar weer een mooi nummertje tegen aan.![]()
ah...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the act
Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien![]()
alleen niet in de bioscoop want dat haat ik, ik wacht wel tot ik hem ken downloaden
ik weltrust ff mee naar Heksquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Truste Heks, da's een mooi ploatje
ow... dat klinkt dan wel weer gezellie eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!
Ik was bij de ladies-night in de bios, dus kregen we er ook nog eens lekker hapjes en drankjes
ik had al een korte samenvattingquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Maybe some other time
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef Toverheks het volgende:
Dubbel paspoort Statenlid PVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron de Telegraaf
ARNHEM - Een PVV-lid dat vandaag tot lid van Provinciale Staten van Gelderland wordt benoemd, blijkt twee paspoorten te hebben. Het gaat om de nummer zes op de PVV-lijst, Petra Kouwenberg uit Arnhem, die zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit heeft.
Kouwenberg heeft haar dubbele nationaliteit niet bij de PVV gemeld. Haar dubbele nationaliteit staat vermeld op een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie, die bij de provincie is ingeleverd, meldt de Gelderlander.
Zowel Kouwenberg als de Gelderse fractievoorzitter Marjolein Faber hebben nog niet gereageerd.
Op het provinciehuis in Arnhem zouden uitgerekend vandaag de 55 leden van Provinciale Staten worden geïnstalleerd. Ook Kouwenberg zou daarbij aanwezig moeten zijn, nu de Partij voor de Vrijheid met zes zetels voor het eerst is vertegenwoordigd in Provinciale Staten
Dubbele paspoorten zijn een doorn in het oog van PVV-leider Geert Wilders, die de coalitie gedoogt. Tegen staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten van Volksgezondheid diende hij eerder een motie in die ervoor moest zorgen dat ze haar tweede (Zweedse) paspoort weg zou doen. Die motie kon destijds niet rekenen op een kamermeerderheid.
Drie jaar geleden diende Wilders vanwege hun dubbele nationaliteit een motie van wantrouwen in tegen PvdA-staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb.
En dit is 100.000.quote:aantal posts: 99999
Ik kijk eik nooit naar mn aantal posts...Nu dus ff wel gedaan....Ochquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk is het meer iets om je voor te schamen. Honderdduizend posts, hoe nutteloos.
Oh well, het zij zo.
Niet als het je iets moois voor aan de muur oplevert!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk is het meer iets om je voor te schamen. Honderdduizend posts, hoe nutteloos.
Ik kreeg een PM dat die mijlpaal eraan zat te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Laysa het volgende:
Ik kijk eik nooit naar mn aantal posts...Nu dus ff wel gedaan....Och
Van zo'n database nerdie? Arcee, Glowmouse, Pinball?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM dat die mijlpaal eraan zat te komen.
Gemiddeld 18 notes per dag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Dementor het volgende:
Meh... aantal posts: 42232 (gemiddeld 18 per dag)
Ik win het alleen met aantal notes.
Een uitstervend beroep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar had ik het laatst nog over. Nazi-jagers! Echte Nazi's zijn al zo zeldzaam.
Je hebt de neo- varianten en die zijn altijd veel minder origineel.quote:
En geen echte Nazi's.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de neo- varianten en die zijn altijd veel minder origineel.
quote:
Jammiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:02 schreef Laysa het volgende:
jammie een lekker rundvleessoepje met peper
Omeletje, uitsmijter?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef spuitje het volgende:
Eten.......brood. Maar wat wil ik bij dat brood?? Of op dat brood? Geen idee, es even in de koelkast spitten.
Dan kan je er ook kaas tussendoen en dan tosti maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hou niet van eieren, denk dat het ham met tomaat gaat worden, zo iets.
Wij gebruiken de warme maalijd altijd rond het middaguur. Vandaag was dat macaroni. Maar rond dit tijdstip krijg ik altijd een hongerklap en krijg ik de neiging om te gaan snaaien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je er ook kaas tussendoen en dan tosti maken.
Wij eten een bio hamburger, salade van tomaat en komkommer met heldere dressing en frietjes met zaanse mayo.![]()
Nog even 20 minuten wachten tot manlief thuis is, dan kunnen we voor het eerst sinds zondagavond samen eten.
Honger/lekkere trek krijg ik altijd rond 17.00 uur. Wij eten vaak pas tussen 18.30 en 19.00 uur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij gebruiken de warme maalijd altijd rond het middaguur. Vandaag was dat macaroni. Maar rond dit tijdstip krijg ik altijd een hongerklap en krijg ik de neiging om te gaan snaaien.
Bij de broodmaaltijd ('s avonds dus) doe ik dan ook vaak iets extra's en het liefst iets warms. Denk dat ik nog maar snel even een soepie ga brouwen, man is er voorlopig toch nog niet.
Beetje van mezelf en een beetje uit een pakkie moet het goed komen toch?
als ze dat laptoppie bij It's gekocht heeft heb je wel gelijk een drain nodig ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Copycat
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ze dat laptoppie bij It's gekocht heeft heb je wel gelijk een drain nodig ...
tering![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_It_s__.html?p=3,1
Ben jij geweest dan ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je het gezien, was beredruk op de turkenmarkt
nee maar is op de turkenmarkt de It`s ben wel eens binnen geweest toen hing er een heel mooi plat schermpje voor maar 10.000 euroquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij geweest dan ?![]()
nee ik heb niks gezien, ik zag alleen dat filmpie net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |