abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 21:34:12 #151
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93879101
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Juud79 het volgende:
Ze raden nu aan om een bakje vla te eten als het erg is, of melk te drinken. Vooral geen koffie 's avonds, geen jus d'orange, geen scherpe kruiden.
Ik neem een rennie (ja dat mag gewoon) als ik ga liggen in bed, dat is meestal voldoende. Overdag heb ik er ook wel eens last van, maar dan neem ik een tic-tac.
Geen advies van een internist geweest zo te lezen. :P
pi_93882334
De belastingdienst heeft een aangifte-programma voor linux :o.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 22:35:45 #153
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93882973
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hebben ze al jaren, Pietje!
pi_93882980
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja zelfs Danny zei dat tegen onze Bob
:7 mijn tvp was er dan ook één met voorbedachte rade _O-
Alles wat jij vindt is een realiteit
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:45:34 #155
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_93883593
wens iedereen slaap lekker en gooi er maar weer een mooi nummertje tegen aan. :W

*O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93883711
*O*
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 22:55:26 #157
184769 crew  Deisyy
pi_93884282
Ik ben vanavond naar de Goosche Vrouwen-film geweest.

Lekker een paar uur gelachen

Je moet hem ook gaan zien Dementor ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_93884665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Uiteraard 8-)
pi_93884913
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geil ! :o

Leuker kenne ze het niet maken :P

pi_93884959
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Uiteraard 8-)
mag ik een samenvatting ? :P
pi_93885011
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanavond naar de Goosche Vrouwen-film geweest.

Lekker een paar uur gelachen

Je moet hem ook gaan zien Dementor ^O^
Die wil ik ook zien O+

alleen niet in de bioscoop want dat haat ik, ik wacht wel tot ik hem ken downloaden :7
pi_93885071
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the act
pi_93885090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen slaap lekker en gooi er maar weer een mooi nummertje tegen aan. :W

*O*
Truste Heks, da's een mooi ploatje *;
pi_93885135
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the act
ah... (8> :+
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 23:09:50 #165
184769 crew  Deisyy
pi_93885136
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die wil ik ook zien O+

alleen niet in de bioscoop want dat haat ik, ik wacht wel tot ik hem ken downloaden :7
Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!

Ik was bij de ladies-night in de bios, dus kregen we er ook nog eens lekker hapjes en drankjes :P
pi_93885183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Truste Heks, da's een mooi ploatje *;
ik weltrust ff mee naar Heks :*
pi_93885189
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!

Ik was bij de ladies-night in de bios, dus kregen we er ook nog eens lekker hapjes en drankjes :P
ow... dat klinkt dan wel weer gezellie eigenlijk :D
pi_93885348
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maybe some other time
pi_93885425
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Maybe some other time
[ afbeelding ]
ik had al een korte samenvatting :+
pi_93885555
Ik gaat vast mijn weesgegroetjes opzeggen O-)

:z :W
pi_93885602
Ook slapen :z
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 23:27:17 #172
184769 crew  Deisyy
pi_93886008
Tja, dan ga ik ook maar :W
pi_93887267
pi_93893229
Goedemorgen
pi_93893259
Dubbel paspoort Statenlid PVV _O- _O- _O- _O- _O- _O- Bron de Telegraaf
ARNHEM - Een PVV-lid dat vandaag tot lid van Provinciale Staten van Gelderland wordt benoemd, blijkt twee paspoorten te hebben. Het gaat om de nummer zes op de PVV-lijst, Petra Kouwenberg uit Arnhem, die zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit heeft.

Kouwenberg heeft haar dubbele nationaliteit niet bij de PVV gemeld. Haar dubbele nationaliteit staat vermeld op een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie, die bij de provincie is ingeleverd, meldt de Gelderlander.

Zowel Kouwenberg als de Gelderse fractievoorzitter Marjolein Faber hebben nog niet gereageerd.

Op het provinciehuis in Arnhem zouden uitgerekend vandaag de 55 leden van Provinciale Staten worden geïnstalleerd. Ook Kouwenberg zou daarbij aanwezig moeten zijn, nu de Partij voor de Vrijheid met zes zetels voor het eerst is vertegenwoordigd in Provinciale Staten

Dubbele paspoorten zijn een doorn in het oog van PVV-leider Geert Wilders, die de coalitie gedoogt. Tegen staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten van Volksgezondheid diende hij eerder een motie in die ervoor moest zorgen dat ze haar tweede (Zweedse) paspoort weg zou doen. Die motie kon destijds niet rekenen op een kamermeerderheid.

Drie jaar geleden diende Wilders vanwege hun dubbele nationaliteit een motie van wantrouwen in tegen PvdA-staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb.
pi_93893574
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef Toverheks het volgende:
Dubbel paspoort Statenlid PVV _O- _O- _O- _O- _O- _O- Bron de Telegraaf
ARNHEM - Een PVV-lid dat vandaag tot lid van Provinciale Staten van Gelderland wordt benoemd, blijkt twee paspoorten te hebben. Het gaat om de nummer zes op de PVV-lijst, Petra Kouwenberg uit Arnhem, die zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit heeft.

Kouwenberg heeft haar dubbele nationaliteit niet bij de PVV gemeld. Haar dubbele nationaliteit staat vermeld op een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie, die bij de provincie is ingeleverd, meldt de Gelderlander.

Zowel Kouwenberg als de Gelderse fractievoorzitter Marjolein Faber hebben nog niet gereageerd.

Op het provinciehuis in Arnhem zouden uitgerekend vandaag de 55 leden van Provinciale Staten worden geïnstalleerd. Ook Kouwenberg zou daarbij aanwezig moeten zijn, nu de Partij voor de Vrijheid met zes zetels voor het eerst is vertegenwoordigd in Provinciale Staten

Dubbele paspoorten zijn een doorn in het oog van PVV-leider Geert Wilders, die de coalitie gedoogt. Tegen staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten van Volksgezondheid diende hij eerder een motie in die ervoor moest zorgen dat ze haar tweede (Zweedse) paspoort weg zou doen. Die motie kon destijds niet rekenen op een kamermeerderheid.

Drie jaar geleden diende Wilders vanwege hun dubbele nationaliteit een motie van wantrouwen in tegen PvdA-staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb.
Goedemorgen
Dit gaat Geert niet leuk vinden
pi_93893631
mogguh c_/

Die lijst duurde toch zo lang omdat ze uitgebreid gingen screenen?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93893827
c_/
"Het integratiedebat wordt gefrustreerd door een hardnekkig geloof in de maakbaarheid van de allochtoon. Een nieuwkomer wordt niet meer of minder Nederlander door een inburgeringscursus, het al dan niet hebben van een dubbel paspoort of door het reduceren van de Koran tot de Donald Duck. Door te suggereren dat de allochtoon een bouwpakket is, kweek je alleen maar een rijke voedingsbodem voor nieuwe frustraties en echte multiculturele dramas.

Nederlandse identiteit
Op een boulevard of een camping in het buitenland herken je Nederlanders vaak uit duizenden. Maar waaraan? Dat is moeilijk te benoemen. Ik waag een poging: ze zijn nadrukkelijk aanwezig, casual gekleed en praten graag over de prijzen en het weer. En wat ook typerend lijkt, is dat ze elkaar in het buitenland met plezier opzoeken en vervolgens gaan klagen dat er toch zoveel Nederlanders zijn. Maar zijn dit eigenschappen die uniek zijn voor Nederlanders?"
Lees verder het artikel uit 2007 van Ewoud Butter: http://ewoudbutter.web-lo(...)allochtoon_is_g.html
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:02:46 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93899490
quote:
aantal posts: 99999
En dit is 100.000.

w/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')