Geen advies van een internist geweest zo te lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Juud79 het volgende:
Ze raden nu aan om een bakje vla te eten als het erg is, of melk te drinken. Vooral geen koffie 's avonds, geen jus d'orange, geen scherpe kruiden.
Ik neem een rennie (ja dat mag gewoon) als ik ga liggen in bed, dat is meestal voldoende. Overdag heb ik er ook wel eens last van, maar dan neem ik een tic-tac.
Dat hebben ze al jaren, Pietje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De belastingdienst heeft een aangifte-programma voor linux.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zelfs Danny zei dat tegen onze Bob
Uiteraardquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mijn tvp was er dan ook één met voorbedachte rade
Geil !quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De belastingdienst heeft een aangifte-programma voor linux.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mijn tvp was er dan ook één met voorbedachte rade
mag ik een samenvatting ?quote:
Die wil ik ook zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanavond naar de Goosche Vrouwen-film geweest.
Lekker een paar uur gelachen
Je moet hem ook gaan zien Dementor
Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the actquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
mag ik een samenvatting ?
Truste Heks, da's een mooi ploatjequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen slaap lekker en gooi er maar weer een mooi nummertje tegen aan.![]()
ah...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bob plaatste een zeer strategische Tvp in het kijkcijferstopic van sst....Daar Danny niets ontgaat meldde hij Bob dat het was gecaught in the act
Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien![]()
alleen niet in de bioscoop want dat haat ik, ik wacht wel tot ik hem ken downloaden
ik weltrust ff mee naar Heksquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Truste Heks, da's een mooi ploatje
ow... dat klinkt dan wel weer gezellie eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen Fann, het is zo grappig!
Ik was bij de ladies-night in de bios, dus kregen we er ook nog eens lekker hapjes en drankjes
ik had al een korte samenvattingquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Maybe some other time
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |