Komt er dan ook een nieuw album?quote:
Hahah, dat vind ik zo lelijk he. Alhoewel Watain echt vet was zaterdag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen bij volle maanmet 666 en pentagram gekreft in je arm. Je bloed zal vloeien voor satan
![]()
In de Terrorizer 207 march 2011. Staat een interview met Niklas (shining) en Erik (watain)
Die gasten zijn echt gestoord. En dan niet prettig. Die geloven echt heilig in Satan.
Ik vind Watain echt goeie muziek maken maar hun ideologie vind ik echt belachelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hahah, dat vind ik zo lelijk he. Alhoewel Watain echt vet was zaterdag.
Inderdaad, dat hele 'satan' gebeuren serieus nemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind Watain echt goeie muziek maken maar hun ideologie vind ik echt belachelijk.
Misschien kan Stryper een duivelsuitdrijving doen bij Watainquote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef lifeblind het volgende:
Ach, in ieder geval is het voor hun geen poppenkast en geloven ze in waar ze voor staan...
Haha helemaal mee eens! Toch wel een van hun beste albums:Oquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef RoW_0 het volgende:
Vandaag ben ik voor de honderdste keer achtergekomen dat Kill 'em all van Metallica fucking geweldig is.
Hij zal waarschijnlik ook half zo veel verdienen (op zijn best). Maar serieus, een rare timing en er zal wel weer van alles mis zijn in het priestkamp.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Tokus het volgende:
Wat een lul die KK Downing. Vlak voor de afscheidstour gaat hij met pensioen. En zijn vervanger is maar half zo oud.
Eens, hun enige album dat ik echt kan waarderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef RoW_0 het volgende:
Vandaag ben ik voor de honderdste keer achtergekomen dat Kill 'em all van Metallica fucking geweldig is.
Huh, wat? Kon hij één tour nou niet uithouden?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Tokus het volgende:
Wat een lul die KK Downing. Vlak voor de afscheidstour gaat hij met pensioen. En zijn vervanger is maar half zo oud.
Vet white chapelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |