Gebruik even een spoiler jaquote:
Lul!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het me goed herinner, ging het om artikel 43 uit het vijfde boek van het Burgerlijk Wetboek:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Maar waarom had die man nou recht op een ondoorzichtig hek? Wat voor wet is dat?
En daarna komen de artikelen over de erfafscheidingen, die inderdaad consequent muur worden genoemd. Daar vallen dus ook schuttingen en hekwerken onder.quote:Artikel 43
Onder muur wordt in deze en de volgende titel verstaan iedere van steen, hout of andere daartoe geschikte stof vervaardigde, ondoorzichtige afsluiting.
Kijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef freako het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, ging het om artikel 43 uit het vijfde boek van het Burgerlijk Wetboek:
Wtf.quote:
Ik mis de subs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef ibaneX het volgende:
Een all time classic;
http://www.eerstehulpbijr(...)e-rechter/23-01-2007
quote:Lindsay en Alwin hebben een meningsverschil met buurman Erwin. Bij het rijtje huizen waar ze zijn komen wonen hoort een stukje grond dat volgens Lindsay en Alwin parkeerplekken zijn. Erwin beweert daarentegen dat het helemaal geen parkeerplaatsen zijn, maar een plek om je auto te kunnen keren vanuit de carport. Het wordt een conflict waar ze samen niet uitkomen, De Rijdende Rechter zal uitkomst bieden.
Zo laat nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk kan ik het halen vanavond, heb een vergadering
Vond ik wel een keer verademend eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
Ik vrees dat het net zo saai wordt als vorige week.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Hij kan geen auto rijden.
En als ie die auto nou gewoon achteruit in die carport zou rijden dan kan ie daarna zonder moeilijk te doen in 1 keer er vooruit uit rijden.
Gewoon allemaal een brommobiel geven, opgelostquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef matthijst het volgende:
Is dit een of ander begeleid wonen huis?
die flipt straks ineens, onverwachts.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef matthijst het volgende:
Zou die bulldog die ernaast zit ook kunnen praten?
Computer is teveel verouderd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef Palomar het volgende:
die vrouw moet tijdens het praten af en toe even bufferen.
Welke?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is wachten op de eerste tranen van dat wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |