Was dat niet 20?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef kort het volgende:
Het is toch duidelijk waneer iets verjaard is en wanneer iets NIET verjaard is? De grens was 12 jaar dacht ik.
Goede reden tochquote:
Ik ook, wat een dieptrieste geschiedenisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef Arth_NL het volgende:
Ocharme, die verongelijkte mevrouw. Ik pink toch een traantje weg.
kan ze de tuin platbrandenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Lov1 het volgende:
Oei, die vrouw spuugt zo denk ik vuur uit haar ogen
Oh, valt mee... Maar die gaan klagen als een gekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Lov1 het volgende:
Oei, die vrouw spuugt zo denk ik vuur uit haar ogen
Ze hebben altijd nog meer grond dan ik....hier 0,0 meter grond in bezit.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Palomar het volgende:
ik wiet nau dat t een rutzui wurt bie uns
Gemeente pesten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Arth_NL het volgende:
Die vrouw gaat nog meer verbitterd worden. De hele dag brieven en e-mails naar de gemeente sturen en aan de telefoon hangen omdat er bladluis rondloopt op de madeliefjes.
Hier verzorgt mijn verhuurder de voortuin. De achtertuin daarentegen is al sinds de vorige bewoner niet onderhouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
claimde de gemeente mijn voortuin maar, was ik van dat kuttige onderhoud af
Dan wordt het te duidelijk...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:17 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
wat me iedere keer opvalt bij afleveringen over 'landje pik'
waarom maken ze niet een soort van lucht tekening/foto waarop ze met wat snelle lijnen aangeven waar het precies over gaat.. zou wel makkelijker zijn
Geen idee eigenlijk, maar ik denk dat de gemeente vaker zaken juridisch zal laten uitpluizen voordat ze meedoen aan de RR.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef SteveBudin het volgende:
Heeft de gemeente al eens verloren? Ik verdenk Mr. Visser van klassejustitie.
Wel een terechte uitspraak trouwens
Als het goed zelfs al voordat ze iets naar de burgers ondernemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar ik denk dat de gemeente vaker zaken juridisch zal laten uitpluizen voordat ze meedoen aan de RR.
Ja ok, maar het lijkt me dat je het wel even extra checkt als je ook nog naar RR gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als het goed zelfs al voordat ze iets naar de burgers ondernemen.
Het kwam er ook niet echt cynisch uit vond ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Die kavel van dat stel (bosscha) wordt volgens mij gehalveerd.
Briljante opmerking op een gegeven moment van die vrouw, toen heer Bosscha zei dat hij het niet erg vind dat hij de grond anders terugmoest geven, scheelt weer onderhoud, waarop mevrouw nog even duidelijk maakt: "Dit is dus een cynische opmerking"?
Bang dat de rijdende rechter zou zeggen, meneer wil het zelf.
idd, ik wil weer zo'n aflevering als deze:quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:11 schreef golfer het volgende:
Flauwe aflevering met te nette mensen.
Ik wil scheldende en schreeuwende tokkies zien.
"Vistuig" uit de OP ook. "Réchtstandig!"quote:
Weer een ouderwets schuttinggevalletjequote:Achter de tralies
Woningbouwvereniging Patrimonium heeft zonder overleg een schutting verwijderd uit Andre Doorlags tuin en deze vervangen door een open hekwerk. Daardoor is Doorlag zijn privacy kwijt. Als tijdelijke oplossing heeft Doorlag zelf matten tegen het hek geplaatst. Hij denkt dat het hek niet conform de regels is geplaatst en is het niet eens met de manier waarop de woningbouwvereniging te werk is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |