Dag Sevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat met latino's, met Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen juist niet zo. Dat zijn geen latino's. Geheel andere subcultuur, net net zoveel verschillen als bijvoorbeeld Scandaviërs en Noord-West Europeanen. Mediterraans en Zuid-Amerikaans latino's = niet hetzelfde.
Anti's doen het ook niet echt voor mij, om eerlijk te zijn. Ben maar zelden onder de indruk.
1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Silenus het volgende:
Kun je ook even uitzoeken hoeveel Relatieplanet-gebruikers daarvan zijn die anale seks willen met latino's?
Dat nummer is toch niet van WC experience maar van of de Raggende Mannen of de Dikke Lul Band.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zie het al voor me, op jullie eerste date. Ineens de carnavalskraker "pijpe beffe wippe lekker naaiuhhh, lekker neuke tiete graaie" van WC-Experience, terwijl jij die man verliefd aankijkt en stamelt......." oohhh...dat is het nummer waarop we voor het eerst zoenden! ons nummertje!"
Zo!! Word jij even mooi op je plek gezetquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Vergeeft u mij mijn gebrek aan historische muzikale kennis, Dizorn.
Generatiekloofje, gok ik zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Generatiekloofje, gok ik zo
Vanochtend mijn date laten liggen in mijn bed. Zelf naar het werk gegaan. Hoop dat mijn plasma nog aan de muur hangt, en ze geen lijken in de kast heeft aangetroffen (kansrijker)
Dat moet je gewoon goed zeggen. Het is echt neerlands trots om zo'n band te hebben namelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
quote:Shh, see I got you all figured out
You need every one's eyes just to feel seen
Behind your make up nobody knows who you even are
Who do you think that you are?
Weet..weet.. dat soort teksten hoeft ze niet toevallig tegen te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je date van wie je weet dat het niks gaat worden?
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Eerste date, tweede ontmoeting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat goede kant op. Hoeveelste date is dit?
Oh is het nu pas een date?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Eerste date, tweede ontmoeting.
Ik heb m met carnaval ontmoet. Na drie zinnen stonden we te zoenen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh is het nu pas een date?
Desalniettemin, klinkt het heel goed. Bij hoeveel dates verlaat je dit topic?
Ik denk dat jij el perdedor bent in dit topic, tenslotte heb ik geen kind met een fuckbuddy die mij niet moet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dag Seven![]()
Ik moet spontaan aan dit liedje denken als ik jou zo hoor!
OK. Bedankt voor die info. Zelf weten, er zullen ongetwijfeld raakvlakken zijn. Vind het een teringnummer zonder ook maar één keer naar die tekst geluisterd te hebben dus ik heb het niet aangeklikt. Overigens slaat dat liedje eerder op jou dan op mij, vermoed ik. Geen grapje of uitlokking.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij deze plaat spontaan aan haar denken.
Vooral het volgende gedeelte leek me wel treffend.
[..]
Leukleuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Net twee uur gechat. Damn, hij is erg leuk!
Vrijdag zie ik hem weer.
Ghe, ik heb redelijk vaak dat mensen hun shit laten slingeren. Ik let daar nu ook echt wel op trouwens. En langer dan een week = prullenbak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Gevaarlijker is als die dates iets laten liggen.
Een jaar geleden ofzo kwamen mijn ouders op bezoek een keertje, en mijn moeder krijgt dan altijd de drang om dingen op te gaan ruimen.Voor mij hoeft het niet, maar ik vind het van de andere kant ook prima...
...Vond ze een zwarte string onder m'n bed.![]()
![]()
![]()
Weet tot op de dag van vandaag niet welk wijf er nou in godsnaam haar string bij mij heeft laten liggen. Ik heb hier trouwens nog wel twee paar oorbellen en een borstel, weet ook niet meer van wie ze zijn. Over een paar jaar ga ik het allemaal veilen.
Jullie zijn even erg. Ik vraag mij ook af waarom jullie elkaar niet gedate hebben, was vast vuurwerk geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
Er is hier maar één grotere aandachtshoer dan ikzelf en dat is..... kasta!
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta niet geschikt voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie zijn even erg. Ik vraag mij ook af waarom jullie elkaar niet gedate hebben, was vast vuurwerk geweest
Knuz kan je best proberen. Het is natuurlijk gratis dus je krijgt wel alle troep die daar bij hoort, maar er zijn ook genoeg mensen die wel actief zijn/serieus zijn, dus ik zou zeker even rondkijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben zo'n beetje klaar met RP. Als vrouw een fullmembership schiet niet op, blijkbaar willen mannen toch zelf jagen en reageren of helemaal niet of met een nee-hartje als je ze benadert, en een niet-betaald-membership zet helemaal geen zoden aan de dijk.
Ik zit ook op Paiq, best leuk, werkt ook wel ergens, maar ik wil toch ook wel iets met een profielveekeuringidee. E-matching is wel okee, maar wat klein.
Wat is knuz voor iets? Ook profielen? Beetje serieus enzo?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta erg geschikt voor.
Ik heb 1 wat ruimere shirt/topjes/sokken-la en 1 wat meer verdekt opgestelde slipjes/bh-la...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Gevaarlijker is als die dates iets laten liggen.
Een jaar geleden ofzo kwamen mijn ouders op bezoek een keertje, en mijn moeder krijgt dan altijd de drang om dingen op te gaan ruimen.Voor mij hoeft het niet, maar ik vind het van de andere kant ook prima...
...Vond ze een zwarte string onder m'n bed.![]()
![]()
![]()
Weet tot op de dag van vandaag niet welk wijf er nou in godsnaam haar string bij mij heeft laten liggen. Ik heb hier trouwens nog wel twee paar oorbellen en een borstel, weet ook niet meer van wie ze zijn. Over een paar jaar ga ik het allemaal veilen.
Maar in mijn geval is het geen act, zo ben ik gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
Er is hier maar één grotere aandachtshoer dan ikzelf en dat is..... kasta!
Waarom denk je dat ik je gisteren van dat gehele relatie-gebeuren af probeerde te lullen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, mijn nieuwsgierigheid was wel even gewekt omdat ik denk dat hij goed in bed is. Maar ik wil vooral een leuke relatie opbouwen en daar is kasta niet geschikt voor.
Nou vriend, doe je best dan maar als jij hem zo geschikt vindt. Mijn zegen heb je alvast.quote:
Sorry, ik ben niet gayquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou vriend, doe je best dan maar als jij hem zo geschikt vindt. Mijn zegen heb je alvast.
Vier goede kleine nieuwtjes maken een mooie dag! En dan wordt het, nummer #5, nog lente ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mooie week deze week
Gister gehoord dat ik aan nieuwe baan kan beginnen
Een oud sportinstructeur / 1 malig neukertje smste weer (altijd leuk als mensen aan je denken)
Jongen uit Australier had gister een mailtje gestuurd, omdat hij even hoi wilde zeggen
en gisteravond gezellig/lekker bij barboy gezeten
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel bestquote:
Zoenen is dan ook wel zeer belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel best.
Goed is een understatement...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alles bij jou ook nog steeds goed?
Eens!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zoenen is dan ook wel zeer belangrijk
Woepie!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang hij maar kan zoenen vindt zij het waarschijnlijk al wel best.
Ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Zoenen is zeer belangrijk!![]()
Ook als in.. dat het lekker is natuurlijk
Als er 1 over de dam is.quote:Barboy is ziekjes dus we hebben gister ons enorm moeten inhouden om niet alle bacterien te wisselen![]()
Lekker boeiend, echt niet dat ik me daarom zou inhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Zoenen is zeer belangrijk!![]()
Ook als in.. dat het lekker is natuurlijk
Barboy is ziekjes dus we hebben gister ons enorm moeten inhouden om niet alle bacterien te wisselen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |