ik nu ookquote:Op zondag 31 juli 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag hem in gedachten toen hij het kreeg al SWEET zeggenmijn kelso flashback
Dan zou je het juist gek moeten vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom al die gasten zo'n ding krijgenEen kleedkamer in het studiopand is toch goed genoeg lijkt me?
En het dan nog gek vinden dat Amerika failliet gaat
De eerste episode zal wel enorm scoren, iedereen is toch nieuwsgirig of het inderdaad een trainwreck wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:47 schreef okiokinl het volgende:
kan me niet voorstellen dat die serie nog iets wordt.
ik ga ook echt wel even kijken of t wat is..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De eerste episode zal wel enorm scoren, iedereen is toch nieuwsgirig of het inderdaad een trainwreck wordt.
No, he isn't:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:50 schreef Darklight het volgende:
Hij gaat mee doen met Big Brother UK
CHARLIE SHEEN IN BB HOUSE
CHARLIE Sheen is lined up to enter the Big Brother house as part of a £6million deal.
Channel 5 bosses have stumped up a wallet-busting budget to lure Charlie Sheen and some of the biggest names in showbiz for their new-look reality series.
And the wild actor is their most “box office” housemate to date.
http://www.dailystar.co.u(...)E-SHEEN-IN-BB-HOUSE/
Bron.quote:Is Charlie Sheen's next move reality star?
Sure, he would be the most entertaining, and no doubt craziest, castmember to hit the U.K.'s Big Brother ever. And Britain's Independent is reporting that the Two and a Half Torpedo of Truthster has lined up a $10 million payday to headline the 11th season of the show, reigning in a household otherwise full of D-listers.
Sounds too good to be true, right?
Sadly, it is.
Charlie's rep Larry Solters exclusively tells E! News that reports of him appearing on the show are "totally untrue."
That leaves Aaron Carter and Sarah Ferguson as the biggest rumored celebs in the running for the upcoming season. A Channel 5 spokesperson would not confirm the lineup.
But without Sheen, it suddenly got much less interesting.
Geld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom zijn ze niet gewoon gestopt met die serie? 2 and a half man zonder Charlie kan niet veel zijn. De kracht van de serie was toch een beetje dat Charlie gewoon zichzelf speelde en dat is duidelijk niet het geval met Ashton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus praktisch een hele nieuwe serie, onder dezelfde naam, omdat de naam nou eenmaal goed verkoopt?quote:
daar komt het wel op neer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus praktisch een hele nieuwe serie, onder dezelfde naam, omdat de naam nou eenmaal goed verkoopt?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:34 schreef roos85 het volgende:
Ach ja, Hollywood hè? Daar gaat het al lang niet meer om creatief zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een grote ego tripperij tussen die twee en beiden gaan ze achteruit: Chuck heeft geen sterke naam meer en Charlie heeft geen lekker-lui-en-makkelijk-miljoenen-verdienen-contract meer.
En kom op: geen Charlie, niet hetzelfde huis en een Ashton Kutcher erbij.![]()
Gelukkig ken je die doelgroep uitermate goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:22 schreef sherezade het volgende:
ashton moet gewoon lekker comedies blijven doen voor lbo-ers
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:34 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |