Lijkt mij ookquote:
Subtiel zeg...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Mylene het volgende:
Sofia moest nog even een tampon in haar kut doen.
quote:
die is toch niet genimineerd?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh lol, wie gaat er voor So stemmen om Mo er uit te gooien..?
Ik wel denk ik.
Op het moment dat ik postte was dat nog niet bekend en ik reageerde op iemand anders.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef mYsca het volgende:
Waarschijnlijk wel weer meeste stemmen door al die geile puber jongeren.
samequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
sharon niet verwacht ik had liever mo erbij gezien
niets is wat het lijkt....quote:
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sofia er uit, hebben de bewoners de smoor in omdat er dan ook zoveel geld het huis uit gaat...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Stel, Laura gaat en Alex gaat huilen.. Mag ze dan terugkomen???
zou wel mooi zijn; Sofia verplicht er in houden terwijl ze naar huis wilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
niets is wat het lijkt....
fonsje heeft de touwtjes in handen
Of het komt Net5 financieel wel uit.. Kosten genoeg gemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.
geldbesparingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gestemdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[POLL]Sofia, Sharon of Laura? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
Avond markquote:
markieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ik heb gestemt op laura blijfen sofia naar huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gestemt op laura blijfen sofia naar huis
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef minzo het volgende:
Nou van mij mag Sjarron en Sofia naar huis.
Maar dan moeten we constant naar mannen zitten te kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen wel
Aafke is de enige van de vrouwen met ietwat humor en activiteit. De rest zijn allemaal van die verzuurde mutsen die 0 inbreng hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat het Sofie wordt omdat die steeds naar huis wil die jankerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we donderdag dan eindelijk van die saaie doos af
ja, Sofia die zelf opstaptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen wel
shaerrie favo, sofia vertrekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
LOL ze roddelen allemaal daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Geeerrrrraaarddddddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef mYsca het volgende:
[..]
Maar dan moeten we constant naar mannen zitten te kijken.
quote:
Dat heet 'bespreken'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..].. ze roddelen allemaal meer dan dat ze gewoon praten!
Gerard is zeker géén straf om naar te kijken ... en flipje heeft 'n lekker bekkie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geeerrrrraaarddddddnou daar kijk ik veel liever na, daar zit nog wat in tenminste.
Ken je van Lijzige Laura niet zeggen
spot onquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Tegen mijn principes in de uitslag live gezien.
Als Laura er uit moet kap ik met SST
Die doodskist mag niet blijven
das niet bekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Stranger het volgende:
iBenny, kan je ook even in de update schrijven wie er op wie gestemd heeft?
Alleen die paar die in de uitzending warenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef sjaakspark het volgende:
Wie heeft op wie gestemd. Is dat bij iemand bekend.
quote:
Gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
Superkokje toch, je weet toch van goede botten maak je lekker soepquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Tegen mijn principes in de uitslag live gezien.
Als Laura er uit moet kap ik met SST
Die doodskist mag niet blijven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Sofia moet zelf gaan en laura moet weggestemd worden
Ach man wat hebben we nu helemaal voor last van Catasofia? Ze ligt niet in de weg ofzo .. Laura is gewoon heel irritant steeds on screen aan het kriebelen en janken en klagen ..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
Servio wou zijn vaseline niet delen... verrassend
Psies, 20%So, 38%Lau en 42%Shar... of zoiets.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk ongeveer gelijk met Sharon eindigen. En Sofia heel laag.
U is een wijs vrouw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat dat wel het geval zal zijn, want i.t.t. vorige week is degene die mensen graag zien gaan ook degene met de minste favorietenquote:
Die hoopt dat hij die nog ergens anders kan/mag gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
Servio wou zijn vaseline niet delen... verrassend
Dat zou inderdaad het mooiste zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat als er iemand anders dan So uit moet die andere een week later terug mag. Want So zet door hoop/denk ik.quote:
Ik niet echt niet maar niet echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Ik heb echt 't idee dat ik de enige ben die Laura echt niet leuk vind
Laura mag ook, maar ik denk dat we daar leukere momenten mee hebben dan Safiaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach man wat hebben we nu helemaal voor last van Catasofia? Ze ligt niet in de weg ofzo .. Laura is gewoon heel irritant steeds on screen aan het kriebelen en janken en klagen ..
Dan maar een zombie huilmoment per dag.. trouwens dat lijk gaat er toch wel zelf een keer uit
Hier ook iemand!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Ben je ook dieslakties?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Tja, en jij roddelt nu over Aaf..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Stomme Flip .....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
Aafke vind Flip dus echt leuk![]()
Maar ze geeft het geen kans omdat hij zo verliefd is op Jo
Wij hebben commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, en jij roddelt nu over Aaf..
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Inderdaad je hebt helemaal gelijk, maar daar zijn deze cossen ook voor toch??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Zo niet zal de COS erg leeg zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo, niet meer incognito, mijn papegaaitjes weer terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Nee geen laura dan terug hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat als er iemand anders dan So uit moet die andere een week later terug mag. Want So zet door hoop/denk ik.
Dan een extra nominatie voor de mannen? 1 man wordt er door de mannen uitgestemd en 1 door de vrouwen?quote:
F5quote:
Dat klopt en er meot ook war vet op zitten,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Superkokje toch, je weet toch van goede botten maak je lekker soep
Niks te zien ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom geen camera op sterfio en catastrofia nu ??
over de doden niets dan goeds?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, niet meer incognito, mijn papegaaitjes weer terug.
Juist echt niet normaal meer, ik mag haar juist door dit helemaal niet,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Mylene het volgende:
Tsjongejonge, Aafke is geobsedeerd door Joanna, wat een afgunst zeg.
Wat denk je zelf?quote:
Mooie eigenschap is dat hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik het idee dat dingen bij Maik het ene oorgat ingaat en het andere direct uitgaat. En dat hij reageert op bepaalde woorden
Die zijn wel lief idd.quote:
Echt he, de hele tijd dat " aaaaaha.. jaaaaajaa, aaahhh hmmmm"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik het idee dat dingen bij Maik het ene oorgat ingaat en het andere direct uitgaat. En dat hij reageert op bepaalde woorden
het was het zelfde hier....bah!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef versabommie het volgende:
GADVERDAMME! ff naar 1 stream gezapt.. hoef Serperntio ff niet te horen nu
En die Arme Flip zat er middenin !11!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is er al geneukt dan door M&M's??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Flow3r het volgende:
er is maar 1 grote slet in dat huis en dat is Philip
Ga jij nou maar van die botten van Sofie soep kokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ze eet in ieder geval met haar mond dicht
jongetjes die worst eten waarin niet gebeten mag worden enzow...quote:
sorry misschien wil iemand anders het herhalen, ik wil het niet op mn geweten hebben dan half fok nachtmerries heeftquote:
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!quote:
Met zijn man heeft hij echte liefde als hij sex heeft, hij vind t ook wel fijn als door een man ff gepijpt wordt......................daarna ging hij gelijk op mute bij mijquote:
Ik kon het niet precies horen.quote:
+1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!
[..]
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die het echt wil weten
hij had het over zijn echtegoot, dat ie daar écht de liefde mee bedreef en dat dat veel langer duurde dan zomaar met een ander, en toen beschreef ie effe hoe dat zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
iets over broek op knieen, pijpen, spuiten en klaarkomen en over echte liefde
En dat is dan de vrouw in het weekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kon het niet precies horen.
Maar iets over een man tegen de muur zetten zodat hij wel moest slikken
En dan buiten WAT hij zei ook HOE hij het zeiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kon het niet precies horen.
Maar iets over een man tegen de muur zetten zodat hij wel moest slikken
[..]
Hoe zei hij het dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan buiten WAT hij zei ook HOE hij het zei
[..]
zou een bericht van de televaag kunnen zijnquote:
Hij, Aafke en Servio eten het ranzigst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Guido kan zijn bestek ook niet eens netjes vasthouden....
die schuift het erin als een boerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij had zo naar huid gemoeten donderdag en niet terug moeten kommen (net als Sofia nu donderdag)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Krugerquote:
sofia ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat ben ik blij dat die stream op mute stond....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
niks gewent zeker?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ziet dat vreten er goor uit zeg !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Kruger
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neehee, ze waren 18 jaar... Servio is een misbaksel, maar met dat soort woorden gooien gaat te verquote:
Hij lijkt er zelfs opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik las iets over een geheime opdracht om 12 uur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Gaat er nog iets spannends gebeuren vanavond?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan jouw UI. Ik denk steeds dat jij mij bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
ja om 12 uur portugese tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Nominatiefilmpjes staan op de officiele SST-sitequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef sjaakspark het volgende:
Wie heeft op wie gestemd. Is dat bij iemand bekend.
indd ze houd het bestek vast als een boerquote:
Ja, rijst met saus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ze eten toch gewoon rijst met kip kerrie ofzo?
ja maar als zemoeten kauwen zijn ze zeker alle kijkers kwijt vandaar dit recept van fonsjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik wel. maar dit ziet er uit als een slobberbak
kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIPquote:
hahahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat rode pakje van Jo zaterdag op sloeg
Ik heb begrepen Marilyn Monroequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
Fietsen ze nog?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
moet zeggen was best spannund met Jo, Die tot 4 uur portugeese tijd met een waxine lichtje zat te spelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe lang kijk je al?
hahaha iets spannends in SST
Vlees, het meest veelzijdig stuk kip VISquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIP
Net5 heeft een grote lading uit Duitsland goedkoop op de kop kunnen tikken.quote:
Damn die-hardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef mYsca het volgende:
[..]
moet zeggen was best spannund met Jo, Die tot 4 uur portugeese tijd met een waxine lichtje zat te spelen.
Makkelijk en snel voor grotere groepenquote:
Gewoon Portugese Lidl.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
![]()
Net5 heeft een grote lading uit Duitsland goedkoop op de kop kunnen tikken.
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Maik is gestopt met veel praten, gisteren kon ie er wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |