Lijkt mij ookquote:
Subtiel zeg...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Mylene het volgende:
Sofia moest nog even een tampon in haar kut doen.
quote:
die is toch niet genimineerd?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh lol, wie gaat er voor So stemmen om Mo er uit te gooien..?
Ik wel denk ik.
Op het moment dat ik postte was dat nog niet bekend en ik reageerde op iemand anders.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef mYsca het volgende:
Waarschijnlijk wel weer meeste stemmen door al die geile puber jongeren.
samequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Little_Lunatic het volgende:
sharon niet verwacht ik had liever mo erbij gezien
niets is wat het lijkt....quote:
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sofia er uit, hebben de bewoners de smoor in omdat er dan ook zoveel geld het huis uit gaat...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Stel, Laura gaat en Alex gaat huilen.. Mag ze dan terugkomen???
zou wel mooi zijn; Sofia verplicht er in houden terwijl ze naar huis wilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
niets is wat het lijkt....
fonsje heeft de touwtjes in handen
Of het komt Net5 financieel wel uit.. Kosten genoeg gemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.
geldbesparingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, dan ruilt de stem wel vlak voordat ze er uit gaat, hebben we eerder gezien toch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gestemdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[POLL]Sofia, Sharon of Laura? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
Avond markquote:
markieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ik heb gestemt op laura blijfen sofia naar huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb gestemt op laura blijfen sofia naar huis
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef minzo het volgende:
Nou van mij mag Sjarron en Sofia naar huis.
Maar dan moeten we constant naar mannen zitten te kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen wel
Aafke is de enige van de vrouwen met ietwat humor en activiteit. De rest zijn allemaal van die verzuurde mutsen die 0 inbreng hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat het Sofie wordt omdat die steeds naar huis wil die jankerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we donderdag dan eindelijk van die saaie doos af
ja, Sofia die zelf opstaptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Luara weg door de kijkers. Sofia gaat uit d'r eigen wel
shaerrie favo, sofia vertrekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
LOL ze roddelen allemaal daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Geeerrrrraaarddddddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef mYsca het volgende:
[..]
Maar dan moeten we constant naar mannen zitten te kijken.
quote:
Dat heet 'bespreken'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..].. ze roddelen allemaal meer dan dat ze gewoon praten!
Gerard is zeker géén straf om naar te kijken ... en flipje heeft 'n lekker bekkie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geeerrrrraaarddddddnou daar kijk ik veel liever na, daar zit nog wat in tenminste.
Ken je van Lijzige Laura niet zeggen
spot onquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Tegen mijn principes in de uitslag live gezien.
Als Laura er uit moet kap ik met SST
Die doodskist mag niet blijven
das niet bekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Stranger het volgende:
iBenny, kan je ook even in de update schrijven wie er op wie gestemd heeft?
Alleen die paar die in de uitzending warenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef sjaakspark het volgende:
Wie heeft op wie gestemd. Is dat bij iemand bekend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |