quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Jouw baas is echt in de meest sadistische versie van bananasplit ooit terecht gekomen
Zit er zoveel marge op versterkers ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, je baas betaalt er ook maar iets van 300 voor dus dat scheelt
Oh, dat zeker! Maar als je zoveel effectenshit gebruikt, dan maakt het volgens mij weinig meer uit wat voor versterker er uiteindelijk aan hangt.quote:
Niet altijd, maar vaak schrik je er van ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zit er zoveel marge op versterkers ja?
Ligt er vooral aan hoeveel tussenstappen er zitten van fabriek => jou, maar dat zijn belachelijke percentages, nog niet zo belachelijk als op kleding/schoenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zit er zoveel marge op versterkers ja?
Heel weinig, ik geloof 50cent of zo, maar dat is op een rommelmarkt 5 weken later voor diezelfde 50cent kapot gestampt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat heb je destijds voor je verstand gekregen toen je die inruilde/weg gaf? Misschien ligt het nog ergens stof te verzamelen en kan je terugruilen!
Ik zoek inderdaad een goede set up.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar wat wil je nou eigenlijk precies Braddie... Als je zoekt om een bepaalde goede set-up voor jou, dan kan je toch beter testen in plaats van alles ruilen?
Of denk je dat je er met elke ruil beter van wordt, terwijl eigenlijk je baas je een poot uitdraait?
Heb al met de Brian may gespeeld op de AC-30 en ik wil al een AC-30 sinds 2003-2004 dusja..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef The_Dean het volgende:
Heb je al met die Brian May over die AC-30 gespeeld? Dat ding gaat fucking hard in je slaapkamer gast.
En hoeveel denk je over te houden voor die 'studio'? Dat is een dure hobby, wil je wat goede spullen aanrukken.
Dat is dan je beste deal tot nu toe geweest!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel weinig, ik geloof 50cent of zo, maar dat is op een rommelmarkt 5 weken later voor diezelfde 50cent kapot gestampt.
100 watt buizen, vind je het gekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind mijn versterker ook supervet, maar voor thuis vind ik hem echt oprecht kut gewoon op laag volume
Gewoon thuis? Doe je goed danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb al met de Brian may gespeeld op de AC-30 en ik wil al een AC-30 sinds 2003-2004 dusja..
En die studio is bijna af, het hoeft niks pro`s te zijn als er maar simpel opnames gemaakt kan worden, en nja... ik moet alleen nog vloerplaten/stopcontact omdraaien/dak isoleren dan is het af..
Powersoak toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt buizen, vind je het gek
Je zou er zo'n powerbreak tussen moeten gooien, dat is ideaal voor jou.
Ja, er zijn een paar merken die ze maken, sowieso Marshall en Koch [gespot bij Peter Pan Speedrock], en elke keer heten ze iets andersquote:
Mja hij staat toch standaard in het oefenhokquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt buizen, vind je het gek
Je zou er zo'n powerbreak tussen moeten gooien, dat is ideaal voor jou.
Jawel, het word een leuk simpel hokje van 2,5 bij 3 niks bijzonders, maar met aardige spullen er in.quote:
Dat is niet groot, zeker niet als je er nog wat gitaren, versterkers, keyboard en een buro met de computer, mengtafel/interface en monitors in kwijt moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, het word een leuk simpel hokje van 2,5 bij 3 niks bijzonders, maar met aardige spullen er in.
Zag dat er tegenwoordig ook al versterkers waren met die functie ingebouwd, o.a. Engl had zoiets.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, er zijn een paar merken die ze maken, sowieso Marshall en Koch [gespot bij Peter Pan Speedrock], en elke keer heten ze iets anders
Ja, Orange doet het soms ook, geloof met de Tiny Terror, schakelbaar van een paar watt tot de volledige 15[?] ofzo. Best wel cool. En je hebt de ruimte er wel voor vaak, alleen zit niet iedereen op die functie te wachten, en dan is produceren zonder die functie goedkoper zodat je marge groter wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zag dat er tegenwoordig ook al versterkers waren met die functie ingebouwd, o.a. Engl had zoiets.
Het is ook niet waanzinnig groot, maar ik werk nu ook precies zo in een iets kleinere kamer(2 bij 2) met een bed er bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is niet groot, zeker niet als je er nog wat gitaren, versterkers, keyboard en een buro met de computer, mengtafel/interface en monitors in kwijt moet.
Klopt, schakelbaar tussen 7 en 15 watt. Vox (AC4?) en Hayden hebben het ook in hun kleine buizentops.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, Orange doet het soms ook, geloof met de Tiny Terror, schakelbaar van een paar watt tot de volledige 15[?] ofzo. Best wel cool. En je hebt de ruimte er wel voor vaak, alleen zit niet iedereen op die functie te wachten, en dan is produceren zonder die functie goedkoper zodat je marge groter wordt
Maar het kan ideaal zijn in de slaapkamer, of zelfs de studio. Buizen volgas, dus de fijne oversturing, maar een lekker subtiel volume.
Ja, dat is wel een geinig ding!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, schakelbaar tussen 7 en 15 watt. Vox (AC4?) en Hayden hebben het ook in hun kleine buizentops.
Maar om op te nemen zou ik toch eerder zoiets nemen.
http://www.thomann.de/nl/randall_isolation_12c_b_stock.htm
Dat t misschien een waste is dat je dat bij zo'n klein hokje doet is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, ben er nu ook al ruim 1 jaar mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |