Als het kan graag ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
En eentje die dus uitversterkt kan worden ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor kinky optredens doe jij?![]()
.
Tamelijk heftige metal, even afhankelijk van het soort zang dat we gaan krijgen. We staan in B (hij 7 snarig, ik 6, had even geen 7-snaar overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij zit ook niet stil eh
Wat voor bandje wordt het?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik hier voor voor meer dan 2000e aan gitaren hangen, en het meest gebruik ik dat teringding van blckbb van 200,-
Schecter moet zijn eerste slechte gitaar nog maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik GAS echt nog supererg op dit ding
[ afbeelding ]
Ik vind de details zo vet op de inlays/volumeknoppen
Ja ik wil hem ook dat is duidelijk, maar ik zit te twijfelen wat ik eruit ga doen in ruil daarvoor, ik kan niet alles houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schecter moet zijn eerste slechte gitaar nog maken...
Wel knap dat je na 8 minuten een keus hebt gemaakt...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier behoefte aan een supervette scheurgitaar ?
[ afbeelding ]
Weet ook niet zogoed wat ik ervoor moet vragen ¤600 ofzo
Ja er hangen er maar 4, die ibanez die ik veel gebruik nu dus die gaat sowieso niet wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wel knap dat je na 8 minuten een keus hebt gemaakt...
jammer dat hte geen 7 string isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Supervette Electrische Gitaar (LTDH500)
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |