SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef genakt het volgende:
[..]
ja als je van de verkeerde kant bent
Vergeet ook de ketting niet voor aan je halsbandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wil graag een halsband erbij want dan kan ik ook ermee optreden.
Wat voor kinky optredens doe jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het moet niet hoger gaan dan 450 euro. Wil graag een halsband erbij want dan kan ik ook ermee optreden.
Als het kan graag ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
En eentje die dus uitversterkt kan worden ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor kinky optredens doe jij?![]()
.
Tamelijk heftige metal, even afhankelijk van het soort zang dat we gaan krijgen. We staan in B (hij 7 snarig, ik 6, had even geen 7-snaar overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij zit ook niet stil eh
Wat voor bandje wordt het?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik hier voor voor meer dan 2000e aan gitaren hangen, en het meest gebruik ik dat teringding van blckbb van 200,-
Schecter moet zijn eerste slechte gitaar nog maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik GAS echt nog supererg op dit ding
[ afbeelding ]
Ik vind de details zo vet op de inlays/volumeknoppen
Ja ik wil hem ook dat is duidelijk, maar ik zit te twijfelen wat ik eruit ga doen in ruil daarvoor, ik kan niet alles houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Schecter moet zijn eerste slechte gitaar nog maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |