Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's anders precies hetzelfde als waar wij hier over klagen?
Een dansje met je lul in de gitaar hebben we idd al gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef Ecila111 het volgende:
Tip voor Karim alvorens de chachacha:TREK WAT AAN!!!
Zijn we het weer eens, maatje!quote:
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurien
Nee echt??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dansje met je lul in de gitaar hebben we idd al gezien.
Al zet je een feestvlaggetje in een drol...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Karim zijn missie, ik wil hem zien dansen![]()
Maar eh... Bart doet het voor zijn doen gewoon goed vanavond
zometeen nominaties zijn live tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
On stream ligt iedereen op bed, er is niets live?
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurien
Ik denk het ook. Guido's trailerbijdrage doet het ook vermoeden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Day het volgende:
Sharon en sofia zitten er zeker bij, denk ik.
Laura, Sofia en Mo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia, Laura en Joanna ?
After the break...
Hooguit de uitslag, maar daarover begin ik nu ook te twijfelenquote:
fijn... tegen mijn voorruit...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef markna het volgende:
* marknasmijt chips bier en pizza,s in het topic
308kquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef D. het volgende:
Dat ze iedere dag iets live doen is wel een goed idee.
Iemand die weet wat de kijkcijfers gisteren waren?
Dan hadden de bewoners nu op de bank moeten zitten....quote:
Er is al genomineerd maar dat mochten wij niet zien, er was toen een SL op de streams. De exclusieve beelden zijn voor de uitzending.quote:
Wat was het ook alweer 6060?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
fijn... tegen mijn voorruit...
wat is het nummer van carglass?
088-0406123.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
fijn... tegen mijn voorruit...
wat is het nummer van carglass?
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is al genomineerd maar dat mochten wij niet zien, er was toen een SL op de streams. De exclusieve beelden zijn voor de uitzending.
Kan toch alleen de uitslag zijn? Er is gisteren al genomineerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hooguit de uitslag, maar daarover begin ik nu ook te twijfelen.
Dat is goed toch?quote:
ach je moet zijn repertoir lezen, dan zie je zijn "600 extra kijkers" wat beter in perspectief .. wij zeiken om te zeiken, hij en Jurien doen het omdat Jurien al vanaf week 1 niet terug mag volgens een door Jurien hier op FOK! LEGEN...wait for it.. DARY scriptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?
Na, die kale vond het nodig om te twitteren dat hier alles uit de duim gezogen werd. En negeren dat hij dat doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?
Ik ga met je mee, en dan die kop van Joanna.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia, Laura en Joanna ?
After the break...
die heb al een klusjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
thnx... kan ik ook wel aan mijn verzekeringsmannetje geven
Die komt toch zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'.
Ik denk dat de stem ze zo op de rode bank zet oid, om over de nominaties te babbelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'.
dan mogen ze wel opschieten.. alex is niet zo snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat de stem ze zo op de rode bank zet oid, om over de nominaties te babbelen.
Voor de redactie wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Dus er is al bekend wie er zijn genomineerd?
neeheequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Niet live, maar voor de streamers, tenminste dat hoop ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dan mogen ze wel opschieten.. alex is niet zo snel
En de bekendmaking is misschien zo live idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Ze mag niet weg hoor !!! Zij is mijn drijfveerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, en dan die kop van Joanna.
Ik vind jouw steeds terugkerend gepiep daarover in de COS topics eerlijk gezegd minstens zo kinderachtig. Maar da's offtopic en persoonlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach je moet zijn repertoir lezen, dan zie je zijn "600 extra kijkers" wat beter in perspectief .. wij zeiken om te zeiken, hij en Jurien doen het omdat Jurien al vanaf week 1 niet terug mag volgens een door Jurien hier op FOK! LEGEN...wait for it.. DARY script
gesneden bij het scherenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:
Zit er nou een pleiser op de tepel bij Karim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |