vindtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef utopie het volgende:
[..]
als jij dat vind, kom dan ook met argumenten
Ik heb ze op mijn computer staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zomaar bikinipics plaatsen? (niet dat ik dat toen erg vond)
Oh en die heeft niemand op fok geplaatst natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zomaar bikinipics plaatsen? (niet dat ik dat toen erg vond)
heeft ze zelf gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh en die heeft niemand op fok geplaatst natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit lieverd.quote:
Ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeg ik dat? het plaatsen van bikinipics met de bedoeling dat mensen naar het uiterlijk kijken is aandachtshoererig.
En dit is waarom geloof zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeg ik dat? het plaatsen van bikinipics met de bedoeling dat mensen naar het uiterlijk kijken is aandachtshoererig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
EN IK HEB ZE OP MIJN PC EN NEE IK GEEF ZE NIET BEHALVE IN RUIL VOOR BIKINIPICS (Alleen vrouwelijke users)HOAX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen pc maar een mac.
Waarheid ditquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HOAX!
Jij hebt geen pc maar een mac.
PUB, nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
PUE SC [5573] Waar ik vol zat
Daar ergens in dat topic staan bikinipics
Haaaiquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
PUE SC [5573] Waar ik vol zat
Daar ergens in dat topic staan bikinipics
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ook niet dik, wel lief, trouwens
Hele plattequote:
Een map Radion Onzins noemenquote:
Noem het dan Radio Onzinquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Niet veel mensen kunnen trouwens zeggen dat ze bikinipics van DV in PM hebben ontvangen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:25 schreef utopie het volgende:
klaar met DV belachelijk en voor alles uit te maken nu.
Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze DV hebben uitgewoondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Niet veel mensen kunnen trouwens zeggen dat ze bikinipics van DV in PM hebben ontvangen
kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze DV hebben uitgewoond
Mijn zusje wil je nummer weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met elkaar belachelijk te maken, mij mag je trouwens wel belachelijk maken daar ik geen ene moer geef.
Ja maar jijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met elkaar belachelijk te maken, mij mag je trouwens wel belachelijk maken daar ik geen ene moer geef.
Ditquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Als iedereen nou gewoon stopt met elkaar belachelijk te maken
Iedereen maakt elkaar belachelijk, wij drinken er een pilsje op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Verbaast me niets, echter kan ik hier niet aan meewerken.quote:
lege mappen...quote:
Ik mis hont van snuf.quote:
Fapmap met niks erinquote:
Mijn fapmap zit verscholen in een map met een backup van vakantiefoto's van 2007quote:
Die ene is het lekkerstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou maar een stuk of 15 mappen aanmaken voor vriendinnetjes!
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even eten en zulks, tot straks en lief zijn.
essen sie sehr smeklich und soquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Eetzequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Hoiquote:
Eetzequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
tsssskquote:
Daaagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Bah, ik voel me raar. Ik ga maar even eten enzulks, alvast volproppen voor 18 maart want 24 uur niet eten!
Dag mensen. Tot ziens.
En dag mensen die ik lief vind
Bestaat die actie nog op school? Voor die arme kindertjes tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Bah, ik voel me raar. Ik ga maar even eten enzulks, alvast volproppen voor 18 maart want 24 uur niet eten!
Dag mensen. Tot ziens.
Eetzequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Dag mensen. Tot ziens.
Ja, sponsor je me?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die actie nog. Voor die arme kindertjes
Met een Big Macquote:
Bedankt meneer.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Goudvis_
Ze kunnen beter eens een Mc Donalds in OBL openenquote:
Ja, serieus! Op het industrieterrein man, de dichtsbijzijnde is nu Barendrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kunnen beter eens een Mc Donalds in OBL openen![]()
Maar ik sponsor je wel hoor. Die 24 uur zijn zo voorbij
Barendrecht ja. Echt triestigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, serieus! Op het industrieterrein man, de dichtsbijzijnde is nu Barendrecht of Rotterdam.Dacht ik.
Hoi!quote:
Hallonquote:
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
Als ik tijd (en zin heb)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Hallon
Wanneer is onze baas Spaghettivreter weer op de radio te horen?![]()
Het is zo rustig in het topic, is iedereen gaan eten ofzo ?
Bericht is een goede redenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Omdat het internationale vrouwendag is.
Nou reden genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat hebben de spice girls in hemelsnaam te maken met internationale vrouwendag?
Behalve dan dat de vrouwen met een klein beetje verstand zich van die groep distantiëren
Je nieuwe UIquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve dan dat de vrouwen met een klein beetje verstand zich van die groep distantiëren
Ik zou ze schenkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn UI gezien?quote:
Niet iedereen heeft nog meegemaakt dat de Duitsers binnenkwamen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Viro het volgende:
[..]
toen ze nog doable waren was jij niet eens geboren
ware reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Internationale vrouwen dag!
Dat die domme vrouwen het niet door hebben dat ze zichzelf hiermee discrimineren.. Geweldig
Ba-da-bum tsss!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog meegemaakt dat de Duitsers binnenkwamen.
gelukkig maar, ik zou jou wel eens als jood kunnen rapporteren bij de Duitsers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog meegemaakt dat de Duitsers binnenkwamen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken geen 'hoi' en 'ee' is geen reden. Skip, ban, doei
Waarom is de reden eigenlijk zo belangrijk dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken geen 'hoi' en 'ee' is geen reden. Skip, ban, doei
Omdat en ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom is de reden eigenlijk zo belangrijk dan?
En direct een ban als je je naam niet invult?
mijn reden is wel goed toch?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
BAM
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
positieve discriminatie is óók discriminatie
hoi popjequote:
raarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn SAM is trouwens over 8 dagen verlopen (terwijl ik wel gewoon een serial key had bij de torrent die ik toen gedownload had) maar die zegt de hele tijd dat die onjuist is, heb een andere versie gedownload via een torrent maar daar heb ik hetzelfde.... vreemd
Kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn SAM is trouwens over 8 dagen verlopen (terwijl ik wel gewoon een serial key had bij de torrent die ik toen gedownload had) maar die zegt de hele tijd dat die onjuist is, heb een andere versie gedownload via een torrent maar daar heb ik hetzelfde.... vreemd
het is meer van:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
positieve discriminatie is óók discriminatie
mijn baard gaat er niet weer af hoorquote:
Organiseren we toch gewoon een mannendag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het is meer van:
Ja, vrouwen zijn gelijk aan mannen...
Maar toch nog even zon dag organiseren..
wanneer is het mannendag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het is meer van:
Ja, vrouwen zijn gelijk aan mannen...
Maar toch nog even zon dag organiseren..
19 november: http://www.internationalmensday.com/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Organiseren we toch gewoon een mannendag?
Bier & tieten verplicht!
en we hebben ook al rokjesdagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
19 november: http://www.internationalmensday.com/
Op 14 Maart is het Steak & Blowjobday!quote:
gehaktdag!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dierendag, en moederdag, en vaderdag, en...
maar wel waar. er is altijd een dag in de lente dat een heleboel meiden voor het eerst in het jaar een rokje dragen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik neem mijn woorden terug
Er is een mannendag!
Ohja en verklaar je UI!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik neem mijn woorden terug
Er is een mannendag!
Er is volgens mij zelfs een boek over gescheven van ehmm.... Martin Bril ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
[..]
maar wel waar. er is altijd een dag in de lente dat een heleboel meiden voor het eerst in het jaar een rokje dragen.
moge hij rusten in vredequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Er is volgens mij zelfs een boek over gescheven van ehmm.... Martin Bril ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef dragems het volgende:
ok nu ga ik weer verder met opruimenop vrouwendag moet je vrouwendingen doen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef dragems het volgende:
Dan ga ik zo maar even wat slapen overdag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef dragems het volgende:
ik lees bijna alleen Engelse boekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Er is volgens mij zelfs een boek over gescheven van ehmm.... Martin Bril ofzo
what?quote:
Ik lust geen steak en ik voel er niets voor om iemand te pijpen. Ik pas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.... Steak en Blowjobday op 14 Maart.![]()
http://www.steakandbjday.com/
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lust geen steak en ik voel er niets voor om iemand te pijpen. Ik pas.
weet je dat niet?quote:
quote:Een jaarlijks terugkerend onderwerp in zijn columns was de zogeheten rokjesdag, die ene dag in het voorjaar dat alle vrouwen als bij toverslag ineens een rok dragen, met daaronder blote benen.[1] De bekendheid die Bril gaf aan dit begrip leidde ertoe dat het in de Dikke Van Dale werd opgenomen.
Het kreng moet bloeden! Wat zeg ik: het vlees moet het nog uitschreeuwen als ik mijn tanden er in zet!quote:
Doe mij maar varkenssatéquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kreng moet bloeden! Wat zeg ik: het vlees moet het nog uitschreeuwen als ik mijn tanden er in zet!
Rokjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
[..]
maar wel waar. er is altijd een dag in de lente dat een heleboel meiden voor het eerst in het jaar een rokje dragen.
verklaar je smiley... Deze impliceert namelijk dat je het jammer vindt dat je geen rokjes draagt...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit nummer doet mij denken aan John Williams
een bountyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit nummer doet mij denken aan John Williams
Mijn benen worden nooit bruin, dat ziet er niet uit onder een rokje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verklaar je smiley... Deze impliceert namelijk dat je het jammer vindt dat je geen rokjes draagt...
oh, hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds 2 dagen dat het een mannetje is en niet een brei kleuren.
ai, tja, begrijp je probleem dan inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mijn benen worden nooit bruin, dat ziet er niet uit onder een rokje.
Da's dan weer minder spannend dan het leekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, haha
Het is Solid Snake
Van Metal Gear Solid
Waarom niet?quote:
Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er zijn zat mannen die kunnen genieten van witte benenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zitten geen japanse hentai crap in en het ingame geluid zijn geen computer bliepjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's dan weer minder spannend dan het leek
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zitten geen japanse hentai crap in en het ingame geluid zijn geen computer bliepjes
Volgens mij ken jij de oorsprong van Metal Gear niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zitten geen japanse hentai crap in en het ingame geluid zijn geen computer bliepjes
Ik voel me opeens weer heel oudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kapot moeilijk(vond ik als 10-jarige toen ik het spel voor het eerst speelde)
Niet treuren..... er is altijd wel iemand op Fok! die ouder is........... ik bijvoorbeeld.quote:
ik zat heel lang bij sniper wolf vastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kapot moeilijk(vond ik als 10-jarige toen ik het spel voor het eerst speelde)
Dat heb ik dagelijks in dit topiquequote:
Huh zo oud ben je nog niet tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik dagelijks in dit topique
Ikke Slim?quote:
Naisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet treuren..... er is altijd wel iemand op Fok! die ouder is........... ik bijvoorbeeld.
Ik pis op je jeugdquote:
Je bent zo oud zoals je je voelt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach jochie ...quote:
Dan pas? Van Ez moet ik er over 2 jaar al heenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:18 schreef Snuf. het volgende:
Kunnen jullie niet met zijn allen in 1 bejaarden tehuis over 10 jaar?
Het wordt omgeroepenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:18 schreef mr-green het volgende:
middag. Hoe doe ik een verzoekje via Draakje? /verzoek werkt niet op website.
Wel als je de goeie url gebruikt. Hij wordt omgeroepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:18 schreef mr-green het volgende:
middag. Hoe doe ik een verzoekje via Draakje? /verzoek werkt niet op website.
'75? Broekkie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet treuren..... er is altijd wel iemand op Fok! die ouder is........... ik bijvoorbeeld.
Pension leeftijd wordt misschien verhoogd naar richting de 70 dus 10 jaar is misschien een iets te hoge schatting inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan pas? Van Ez moet ik er over 2 jaar al heen
Ben jij ouder?quote:
ToT is nog net niet aan de roze strippenkaart toequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ouder?
Ik dacht serieus dat jij een jaar of 18 was
Ik ben 1 jaartje ouder dan jij!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ouder?
Ik dacht serieus dat jij een jaar of 18 was
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1 jaartje ouder dan jij!
En ja, ik post vaak lekker onzinnig!
Jaartje ouder dan huppel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dan heb je de verkeerdequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef mr-green het volgende:
heb de link gevonden voor verzoekjes maar is niet de link die wordt omgeroepen hoor
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaartje ouder dan huppel?
44?dat is echt gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaartje ouder dan huppel?
44?Moet je nu een hoek of zal ik 'm voor straks bewaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hontquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna de hond uitlaten
Leeftijden boeien niet,quote:
Ik mag al 5 jaar beginnen met autorijlesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef Snuf. het volgende:
Nog precies 6 maanden en ik mag beginnen met autorijles.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je nu een hoek of zal ik 'm voor straks bewaren?
nee klopt!quote:
Ik mag nog legaal 14 jarige chicks neukenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mag al 5 jaar beginnen met autorijles
Die doet het prima hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee klopt!
Die wordt omgeroepen doet het niet
Haha babyfacequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leeftijden boeien niet,
Ik ben 19, ik word vaak 17 geschat.
Maarja.. als ik dalijk 30 ben, dan ben ik er blij mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg een foutmeldingquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha babyfaceIk zeg, als we toch bezig zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grote FOK! ONZ Babyface beweging?
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Later als je groot bent dan wordt je echt geen 17 meer geschat hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leeftijden boeien niet,
Ik ben 19, ik word vaak 17 geschat.
Maarja.. als ik dalijk 30 ben, dan ben ik er blij mee!
Ik heb een babykapsel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zeg, als we toch bezig zijn..
En bij mij wordt er nog een oogje toegeknepen omdat ik zelf ook nog net uit de pampers ben volgens al die oude mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag nog legaal 14 jarige chicks neuken
Hij is nl 17quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zeg, als we toch bezig zijn..
Sja dat zuigreflex zit er nog van de babytijd zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nog zo jong dat ik legaal het jongste zusje van Goudvis_ mag hosselen
haha babyface huppelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging mn 31ste verjaardag vieren in de kroeg en moest eerst bewijzen dat ik 31 werd ipv 25 wat de uitsmijters dachten
Haar zusje is al 13quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja dat zuigreflex zit er nog van de babytijd zeker
Wat is dat voor tent dat 25-jarigen niet welkom zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging mn 31ste verjaardag vieren in de kroeg en moest eerst bewijzen dat ik 31 werd ipv 25 wat de uitsmijters dachten
Maar willen de chickies dat ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
Ik mag chickies batsen die half zou oud zijn als ikzelf!
Succes! Waar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, hopelijk wordt het nu wel een succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |