Misschien had je een app op de achtergrond draaien die veel van je telefoon vergt. Ik gebruik zelf OS Monitor als taakbeheer. Het gebeurt zelden hoor, maar soms blijft er wel iets hangen. Dan kan ik dat met de taakbeheer afsluiten. Zeg maar control-alt-delete. Maar ik ben het zelden nodig. Meestal heb ik aan het eind van de dag zo'n 50% accuduur over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:31 schreef Iuc het volgende:
Mijn batterij was opeens zomaar leeg. Had de hele nacht aan de lader gelegen, niets mee gedaan en binnen een paar uur stond de HD uit?
Waar zou dat aan gelegen kunnen hebben?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Farenji het volgende:
Heb er ook geen problemen mee, hij werkt perfect!
Het is een heel mooi apparaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Stofje het volgende:
M'n telefoon zal morgen binnenkomen, finally. Ik lees hier wel enorm veel kritiek, commentaar, bugs, foutjes etc. Klopt dat? Of is het after all toch wel een briljant ding?
Lukt het ook niet gewoon via de market?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren via AppBrain geprobeerd om TV Shows HD te installeren, hij kwam ook netjes naar voren in de app op m'n Desire HD, maar als ik hem dan wil installeren kan hij hem niet vinden in de Market... ook Barcode Scanner en dan naar de browser op m'n telefoon wil niet
zoek maar eens naar in de Market naar iets van "tv shows" of "tv shows hd", bij mij vind hij niks... en op http://www.appbrain.com/app/tv-shows-hd/org.apps.TVShows staan ook al een aantal reacties dat mensen hem niet meer kunnen vinden in de Marketquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lukt het ook niet gewoon via de market?
Ik heb een backup van alle apps op mijn PC, altijd handig als er bij een update of installatie iets mis gaat.
Via USB alles gekopieerd en toen zag ik dat ik ook alle apps hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoek maar eens naar in de Market naar iets van "tv shows" of "tv shows hd", bij mij vind hij niks... en op http://www.appbrain.com/app/tv-shows-hd/org.apps.TVShows staan ook al een aantal reacties dat mensen hem niet meer kunnen vinden in de Market
en hoe heb je die backup van je apps naar je PC gemaakt?
alles van de SD-kaart gekopieerd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Via USB alles gekopieerd en toen zag ik dat ik ook alle apps had
Nee, alle read-only bestanden van de foon zelf, ik was toen bezig met eclipsequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
zoek maar eens naar in de Market naar iets van "tv shows" of "tv shows hd", bij mij vind hij niks... en op http://www.appbrain.com/app/tv-shows-hd/org.apps.TVShows staan ook al een aantal reacties dat mensen hem niet meer kunnen vinden in de Market
mijn dank is grootquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier moet het wel mee lukken lijkt me.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:18 schreef DuTank het volgende:
Moet ik iets op mijn telefoon openen ofzo om dat HTC Sense werkend te krijgen.
Hij blijft bij mij namelijk op dit staan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:19 schreef -J-D- het volgende:
Dat werkt allemaal nog voor geen meter. Ligt niet aan jouw foon of zo.
ik heb hem ook al meer dan 3 maanden, ooit 1 keer ingelogd geweest (in het begin) maar toen stond hij gewoon op de standaard 'plek'; ergens in Afrika dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:28 schreef DuTank het volgende:
Ja godverdomme!
Dit is al vanaf dag 1 dat ik mijn telefoon heb.... (3 maanden ofzo)
speciaal kopen om je telefoon via een website af te kunnen laten gaan (of daar je locatie te zien op een kaart)?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Farenji het volgende:
Ja, dat sense gebeuren is een grote überfail. Best lullig voor de mensen die hem speciaal daarvoor hebben gekocht.
wat is "tlfn"?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:00 schreef Stofje het volgende:
Smsje: "tlfn is binnen". Vind ik mooie smsjes. (vooral als ie van je 63jarige vader is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |