abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94253514
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Via sim-kaart? of email?
Het moet heel simpel zijn lijkt me, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een simkaart in mn htc, waar hele oude contacten opstaan en ik heb mn iphone zonder simkaart naast me liggen. Ik wil al mn smsjes, foto's en contacten op mn htc hebben. Wat te doen? Enig idee? :?
pi_94258724
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Stofje het volgende:

[..]

Het moet heel simpel zijn lijkt me, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een simkaart in mn htc, waar hele oude contacten opstaan en ik heb mn iphone zonder simkaart naast me liggen. Ik wil al mn smsjes, foto's en contacten op mn htc hebben. Wat te doen? Enig idee? :?
Als je jouw HTC opstart krijg je daar een heel mooi menu voor, kun je super eenvoudig (en ook echt kinderlijk eenvoudig) met een paar stappen alles overzetten wat je wilt. Werkte perfect tussen Nokia en HTC. Applicatie is standaard en heet, hoe verrassend, 'Gegevens overdragen'.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94258941
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als je jouw HTC opstart krijg je daar een heel mooi menu voor, kun je super eenvoudig (en ook echt kinderlijk eenvoudig) met een paar stappen alles overzetten wat je wilt. Werkte perfect tussen Nokia en HTC. Applicatie is standaard en heet, hoe verrassend, 'Gegevens overdragen'.
Maar Bluetooth doet het niet bij m'n oude iPhone. Dus das nogal lastig... Dat is het meer. Bluetooth werkt niet, een andere methode geeft ie niet.
pi_94259319
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Stofje het volgende:

[..]

Maar Bluetooth doet het niet bij m'n oude iPhone. Dus das nogal lastig... Dat is het meer. Bluetooth werkt niet, een andere methode geeft ie niet.
Hoe kan bluetooth nou in godesnaam kapot gaan? Maargoed smsjes moet je via een back-up programma doen (of via Gmail, schijnt goed te werken). Contacten kan ook via Gmail, en foto's kan simpel via USB-drive aansluiting. Je kan eventueel een tijdelijk Gmail account maken voor contacten en berichten.
pi_94259496
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hoe kan bluetooth nou in godesnaam kapot gaan? Maargoed smsjes moet je via een back-up programma doen (of via Gmail, schijnt goed te werken). Contacten kan ook via Gmail, en foto's kan simpel via USB-drive aansluiting. Je kan eventueel een tijdelijk Gmail account maken voor contacten en berichten.
Goeie vraag. Bluetooth heeft het bij mijn weten nooit gedaan op m'n iPhone. Hij gaat aan, maar blijft grijs en kan niks vinden. Heel irritant. Ik ga jouw methode proberen, thanks!
pi_94260315
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Stofje het volgende:

[..]

Goeie vraag. Bluetooth heeft het bij mijn weten nooit gedaan op m'n iPhone. Hij gaat aan, maar blijft grijs en kan niks vinden. Heel irritant. Ik ga jouw methode proberen, thanks!
Succes!
pi_94260373
Trouwens, voordat er weer een nieuw deel komt, de OP moet nodig een opfrisbeurt krijgen naar mijn mening.
pi_94260540
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, voordat er weer een nieuw deel komt, de OP moet nodig een opfrisbeurt krijgen naar mijn mening.
Ja eigenlijk wel he :o
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_94263811
Vandaag kwam ik terug uit parijs en de Desire lag weer in de brievenbus! Tot noch toe geen problemen gehad *O*
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_94264644
Helaas, bij mij werkt het gewoon niet. Morgen gewoon even langs de T-Mobile-shop, hopelijk kunnen ze me (op de één of andere wijze) helpen.
Verder werkt het uitstekend, moet ik zeggen. Hoe werkt het eigenlijk als je een app wil kopen? Ik wil natuurlijk wel weer Doodle Jumpen, maar ik heb geen creditcard (verdomme, ik voel me een n00b).
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:39:41 #261
6941 APK
Factual, I think.
pi_94265519
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:

mijn softwarenummer staat op 1.72.405.3
Ik heb nog steeds 1.32.405.6 :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_94265787
Ok mede-HTCers

Ik ben sinds kort overgestapt van een Blackberry Torch naar een HTC Desire HD. De phone is een hele verbetering t.o.v. de Blackberry. Alles doet het uitstekend en op de HTC kan je veel meer doen. Probleem is alleen dat ik ook een BIS abbonement had afgesloten samen met de Blackberry. Nu is het zo dat de BIS op de HTC wat trager (lees soms: stuk trager) is dan gewoon ''onbeperkt'' internet. Whatsapp en andere social apps werken goed. Maar als ik eenmaal naar websites gaat dan is het soms zo dat hij de site niet eens laadt omdat hij geen verbinding krijgt met de BIS server. Dit hindert mij dus heel erg. :( Ik zit zelf bij MTV Mobile en heb toen gelijk even de klantenservice gebeld of ik van BIS internet naar gewoon internet kon overstappen. Tot mijn grote verbazing kon dit niet, omdat de BIS vast zit aan mijn abbonement. Ze kunnen het ook niet veranderen of eraf halen. Zelf zeiden ze bij MTV mobile dat het geen verschil moest uitmaken. Ook zeiden ze dat je met wat instellingen veranderen dezelfde snelheid kon behalen als met gewoon mobiel internet.
Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe dit moet? Ik kan nergens iets op internet vinden. Als ik dit dus niet fix zit ik vast tot mei 2012. :( |:(
pi_94269304
Waarschijnlijk moet je een nieuw accesspoint aanmaken, maar dan heb je wel de benodigde instellingen nodig; die moet de provider je geven. Vaak kunnen ze die via een configuratie-sms opsturen.
pi_94269385
Laat maar is gefixt!

Dit moest je doen.

quote:
APN veranderen

KPN / HI / MTV Mobile
Naam: Mobiele Startsite
APN: internet
Proxy: leeg
Poort: leeg
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-Proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MMC: 204
MNC: 08
APN-Type: default

Bij Instellingen > Draadloos > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten
Bedankt namens HaTe van het androidworld forum :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:07:15 #265
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_94271760
Mensen hier die de laatste tijd merken dat jullie HTC af en toe een beetje traag is of soms wel eens vastloopt? :?

Miss tijd voor een nieuwe update...?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_94271820
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds 1.32.405.6 :')
???
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zit inmiddels op 1.84
pi_94272290
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen hier die de laatste tijd merken dat jullie HTC af en toe een beetje traag is of soms wel eens vastloopt? :?

Miss tijd voor een nieuwe update...?
Ja! Irritant wel...
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_94272567
Ik heb 1.32.720.5.
Heb hem nog nooit geupdate :D
Was ook niet echt mogelijk omdat ik hem op reis in india heb gekocht en ik had daar alleen prepaid internet zonder dataplan. Ben pas een weekje weer in nl.
pi_94272794
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef Farenji het volgende:
Ik heb 1.32.720.5.
Heb hem nog nooit geupdate :D
Was ook niet echt mogelijk omdat ik hem op reis in india heb gekocht en ik had daar alleen prepaid internet zonder dataplan. Ben pas een weekje weer in nl.
Niet updaten als je wil rooten en dergelijke. Met 1.32 kan rooten nog heel makkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2011 00:26:34 ]
pi_94272963
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet updaten als je wil rooten en dergelijke. Met 1.32 kan rooten nog heel makkelijk.
Hij is al geroot; was idd eitje. Lukt dat met nieuwere versies niet meer? In dat geval gooi ik er liever een custom rom op...
pi_94273597
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hij is al geroot; was idd eitje. Lukt dat met nieuwere versies niet meer? In dat geval gooi ik er liever een custom rom op...
Waarmee heb je 'm geroot? VISIONary+?

Ik moest downgraden naar 1.32 nadat ik had geüpdatet naar 1.72, omdat 1.72 niet geroot kon worden en je dus geen custom ROM kan installeren.

Mocht je een custom ROM willen installeren, is het handiger dat je die hele mikmak (Engineering HBOOT en radio flashen + custom ROM installeren etc.) nu doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2011 00:42:51 ]
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:46:23 #272
6941 APK
Factual, I think.
pi_94273797
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Markster het volgende:

???
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zit inmiddels op 1.84
Geen idee, ik zat in het buitenland toen die SD-card verneukende update uitgebracht werd dus ik dacht 'dat doe ik wel als ik weer thuis ben' :+

Sindsdien geen updates meer, ook niet handmatig.
Dacht eerst dat het aan Vodafone lag, maar iedereen is volgens mij inmiddels redelijk up to date.
pi_94274328
Hoe kan ik mijn htc dhd syncen met itunes, kom er zelf niet uit!
pi_94274545
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kan ik mijn htc dhd syncen met itunes, kom er zelf niet uit!
Heb je wel gegoogled? Hm?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:40:48 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_94275680
Waarom wil je die itunes-shit anyway?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')