Het moet heel simpel zijn lijkt me, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een simkaart in mn htc, waar hele oude contacten opstaan en ik heb mn iphone zonder simkaart naast me liggen. Ik wil al mn smsjes, foto's en contacten op mn htc hebben. Wat te doen? Enig idee?quote:
Als je jouw HTC opstart krijg je daar een heel mooi menu voor, kun je super eenvoudig (en ook echt kinderlijk eenvoudig) met een paar stappen alles overzetten wat je wilt. Werkte perfect tussen Nokia en HTC. Applicatie is standaard en heet, hoe verrassend, 'Gegevens overdragen'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het moet heel simpel zijn lijkt me, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een simkaart in mn htc, waar hele oude contacten opstaan en ik heb mn iphone zonder simkaart naast me liggen. Ik wil al mn smsjes, foto's en contacten op mn htc hebben. Wat te doen? Enig idee?
Maar Bluetooth doet het niet bij m'n oude iPhone. Dus das nogal lastig... Dat is het meer. Bluetooth werkt niet, een andere methode geeft ie niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je jouw HTC opstart krijg je daar een heel mooi menu voor, kun je super eenvoudig (en ook echt kinderlijk eenvoudig) met een paar stappen alles overzetten wat je wilt. Werkte perfect tussen Nokia en HTC. Applicatie is standaard en heet, hoe verrassend, 'Gegevens overdragen'.
Hoe kan bluetooth nou in godesnaam kapot gaan? Maargoed smsjes moet je via een back-up programma doen (of via Gmail, schijnt goed te werken). Contacten kan ook via Gmail, en foto's kan simpel via USB-drive aansluiting. Je kan eventueel een tijdelijk Gmail account maken voor contacten en berichten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar Bluetooth doet het niet bij m'n oude iPhone. Dus das nogal lastig... Dat is het meer. Bluetooth werkt niet, een andere methode geeft ie niet.
Goeie vraag. Bluetooth heeft het bij mijn weten nooit gedaan op m'n iPhone. Hij gaat aan, maar blijft grijs en kan niks vinden. Heel irritant. Ik ga jouw methode proberen, thanks!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe kan bluetooth nou in godesnaam kapot gaan? Maargoed smsjes moet je via een back-up programma doen (of via Gmail, schijnt goed te werken). Contacten kan ook via Gmail, en foto's kan simpel via USB-drive aansluiting. Je kan eventueel een tijdelijk Gmail account maken voor contacten en berichten.
Succes!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goeie vraag. Bluetooth heeft het bij mijn weten nooit gedaan op m'n iPhone. Hij gaat aan, maar blijft grijs en kan niks vinden. Heel irritant. Ik ga jouw methode proberen, thanks!
Ja eigenlijk wel hequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, voordat er weer een nieuw deel komt, de OP moet nodig een opfrisbeurt krijgen naar mijn mening.
Ik heb nog steeds 1.32.405.6quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn softwarenummer staat op 1.72.405.3
Bedankt namens HaTe van het androidworld forumquote:APN veranderen
KPN / HI / MTV Mobile
Naam: Mobiele Startsite
APN: internet
Proxy: leeg
Poort: leeg
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-Proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MMC: 204
MNC: 08
APN-Type: default
Bij Instellingen > Draadloos > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten
Ja! Irritant wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen hier die de laatste tijd merken dat jullie HTC af en toe een beetje traag is of soms wel eens vastloopt?
Miss tijd voor een nieuwe update...?
Niet updaten als je wil rooten en dergelijke. Met 1.32 kan rooten nog heel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef Farenji het volgende:
Ik heb 1.32.720.5.
Heb hem nog nooit geupdate
Was ook niet echt mogelijk omdat ik hem op reis in india heb gekocht en ik had daar alleen prepaid internet zonder dataplan. Ben pas een weekje weer in nl.
Hij is al geroot; was idd eitje. Lukt dat met nieuwere versies niet meer? In dat geval gooi ik er liever een custom rom op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet updaten als je wil rooten en dergelijke. Met 1.32 kan rooten nog heel makkelijk.
Waarmee heb je 'm geroot? VISIONary+?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hij is al geroot; was idd eitje. Lukt dat met nieuwere versies niet meer? In dat geval gooi ik er liever een custom rom op...
Geen idee, ik zat in het buitenland toen die SD-card verneukende update uitgebracht werd dus ik dacht 'dat doe ik wel als ik weer thuis ben'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Markster het volgende:
???
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zit inmiddels op 1.84
Heb je wel gegoogled? Hm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kan ik mijn htc dhd syncen met itunes, kom er zelf niet uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |