50 - 60 secquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
hoelang duurt een aflevering laden gemiddeld bij jullie als je TV Shows HD gebruikt?
serieus?quote:
Zet eerst eens die advertenties uit....bij opmerking in market las ik dat probleem wel meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus?bij mij komt er "Loading..." (en een advertentie) en dan heb ik meer dan een minuut gewacht, maar geen geen beeld o.i.d.
(als ik bij "Loading..." kies voor SKIP dan kom ik in een landscape-scherm met "Click here for controls" ofzoiets, met een laadbalkje, maar verder ook geen beeld)
Best vaag dan, bij mij werkt alles echt perfect... Op huisnummerniveau zelfsquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Farenji het volgende:
Ja, dat sense gebeuren is een grote überfail. Best lullig voor de mensen die hem speciaal daarvoor hebben gekocht.
Dat zou best kunnen, maar zoals ik zeg....lookout lukt het ook allemaal, werkt perfectquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Best vaag dan, bij mij werkt alles echt perfect... Op huisnummerniveau zelfs.
Misschien ligt het dan aan de firmware:
Android Revolution HD 4.0 2 | Gingerbread & New HTC Sense 2.1
ow, ik test het gewoon met 3G of H, thuis maar eens met WiFi doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet eerst eens die advertenties uit....bij opmerking in market las ik dat probleem wel meer
btw, op Wi-Fi getest natuurlijk
dat zou heel goed kunnen!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Best vaag dan, bij mij werkt alles echt perfect... Op huisnummerniveau zelfs.
Misschien ligt het dan aan de firmware:
Android Revolution HD 4.0 2 | Gingerbread & New HTC Sense 2.1
kost alleen $ 2,99 per maandquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar zoals ik zeg....lookout lukt het ook allemaal, werkt perfect
locatie, alarm voor terugvinden, backup, lock foon enz
maar TV Shows HD is een app, geen URLquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
Precies...we worden gewoon genaaid dus
Advertenties kun je op Wi-Fi blocken door URL's op te geven in de firewall van je router. Ik heb nergens ads
lookout, maand gratis proberen, basis functies gratis
locatie en scream is gratis, lock en wipe is 1 maand gratis
Die app roept via wifi de ads aan en die kun je blocken op je router.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar TV Shows HD is een app, geen URL
ik volg je niet helemaal, betaal je na een maand nou wel of niet voor de basisfuncties zoals locatie en scream (over laten gaan)??
dan maar even registeren voor My Lookoutquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die app roept via wifi de ads aan en die kun je blocken op je router.
locatie en scream (alert audio/screen) is gratis
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Farenji het volgende:
Ik kreeg net een melding van een system update van ruim 40 MB. Oa met verbeteringen van de camera en nog wat. Iemand hem al geinstalleerd?
ik heb hem geïnstalleerd, geen problemen mee gehad... maar genoeg reacties gelezen van mensen die hun SD-kaart naar de kl*te hadden na de updatequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Farenji het volgende:
Ik kreeg net een melding van een system update van ruim 40 MB. Oa met verbeteringen van de camera en nog wat. Iemand hem al geinstalleerd?
dat lijkt er wel opquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon
Waar kreeg je die melding?
of is dat nog de oude update uit 2010?![]()
Ik neem aan dat dat nu wel gefixed isquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hem geïnstalleerd, geen problemen mee gehad... maar genoeg reacties gelezen van mensen die hun SD-kaart naar de kl*te hadden na de update
mijn softwarenummer staat op 1.72.405.3quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat nu wel gefixed is
Wat is het serienummer oid?
Dan ga ik die vanavond ook maar eens binnenhalen als de batterij van de normale Desire leeg is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn softwarenummer staat op 1.72.405.3
Mijn rekenmachientje gaat wel maanden mee, maar die speelt dan ook geen videosquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik die vanavond ook maar eens binnenhalen als de batterij van de normale Desire leeg is.
Nog 20% na 65 uur
Awake time is ook maar 3 uur, heb 'em niet veel gebruikt de laatste dagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn rekenmachientje gaat wel maanden mee, maar die speelt dan ook geen videos
Via sim-kaart? of email?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef Stofje het volgende:
Ik begin met een stomme vraag. De bluetooth op mijn iphone3 werkt niet, hoe kan ik nu contacten importeren op deze telefoon?. Erg irritant zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |