AAAAARGHquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zal wel weer een peptalk hebben gehad, op naar volgende week dus....
secretstory niks is wat het lijkt!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef CartWOman het volgende:
Raar, maar het gekriebel van Aaf en Philip stoort me niet.![]()
Jammer dat de spanning voor donderdag er niet is, weet zeker dat Catastrofia naar huis gaat.
Ze weet denk ik ook wel dat ze donderdag naar huis wordt gestemd, zo niet dan gaat ze zelf.quote:
Ik hoop dat dat deze keer ook geldt! Als Sofia maar gaat, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
secretstory niks is wat het lijkt!!
Lol, de stem: "Sofia, je kluis is te vol, je eliminatie is ongedaan gemaakt, verlies eerst maar eens je geld..."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
secretstory niks is wat het lijkt!!
en dan volgende week STERVIO FOR REAL !!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat deze keer ook geldt! Als Sofia maar gaat, hoe dan ook.
het zo wel wat leujke streamlocks opleveren als het niet zo isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat deze keer ook geldt! Als Sofia maar gaat, hoe dan ook.
Ja, sssst... nu is het wel goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die broek het laatst in de Ganges gewassen
hihi 'leuke'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zo wel wat leujke streamlocks opleveren als het niet zo is
Die discrimineert niet bij het kriebelen idd, heb haar ook Mo wel eens zien kriebelen, de SLET.quote:
Ik ga niet meer hopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan volgende week STERVIO FOR REAL !!!
Ik heb het al gevonden. En bedankt maar weer. Ik woon trouwens in Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst naar de FB sturenMaar hier: [TEST] Test topic - Nu met nieuwe TT
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die discrimineert niet bij het kriebelen idd, heb haar ook Mo wel eens zien kriebelen, de SLET.
Het Lijk, Jo en volgens mij nog iemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok is stop
Wie was er trouwens ongesteld in het huis?
Echt, ik word er zo niet goed van. Misschien komt het door de verveling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef kahaarin het volgende:
Die discrimineert niet bij het kriebelen idd, heb haar ook Mo wel eens zien kriebelen, de SLET.
ik ben er net klaar mee. nu nog wachten tot het brood klaaris!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:15 schreef Annelies-G het volgende:
Heb even gestofzuigd. Nu koffie pauze en dan achter de potten en pannen.
Voor de Aafke fans.
[ afbeelding ]
Je liegt! Lijken kunnen niet ongesteld wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het Lijk, Jo en volgens mij nog iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |