Jij luistert toch ook naar Karin en Kahaarin.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol jij bent toch Spooky en niet Spook?
Hij denkt ook dat hij coole, relaxte verhalen heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Gerard is in slaap gevallen door Alnix zijn geneuzel...wat een stem heeft dat figuur...
Wat is dat voor een blaadje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit Au Pair te lezen...logisch...ik zou alleen skippen naar de pikante scene...
Kan je au pairs uit rusland mee bestellen die je huis komen schoonmaken en je kinderen verzorgen!quote:
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij luistert toch ook naar Karin en Kahaarin.
dankquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.Goed, maar dan houd ik het bij Lijk, okay?
Karim weer in rode broek met ballengitaar:
[ afbeelding ]
Leuk voor IBennyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.Goed, maar dan houd ik het bij Lijk, okay?
[ afbeelding ]
Jawel zo'n sportvod en een verwassen jeans.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef minzo het volgende:
Heb Karim eigenlijk nog nooit met andere broek gezien
quote:
Kom eens hier en laat me je kriebelen .quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nouhou wat is er nu weer mis, ik kan er fakking niet meer tegen om me steeds te moeten verdedigen, jij weet niet hoe fakking zwaar dit allemaal is...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard.. ik ben ook 1 van de serieuze users hier!![]()
Vannacht trouwens een spectaculaire opdracht!
Vanavond, live-uitzending.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
maarreeh, we weten hier dus nog niet wie er genomineerd zijn? big secret?
Gadverrrrrrdammequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |