Hmm, ik vond die 2 de hele tijd al closer dan GuiLau ooit is geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd dan, alles voor het spel...snap dat...
Ik vind Joanna veel leuker. Basta!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja maar aan je UI te zien vindt jij J ook leuk!
Ja, de kijkcijfers moeten omhoog.quote:
Precies, in het huis is het leven anders dan in reallife.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex zou wel voor het echie willen, kansloze knul heeft eindelijk aanspraak bij een meisje.
Als laura thuiskomt en hoort/ ziet/ leest hoe Alex door anderen gezien wordt is ze er snel klaar mee.
EEJ, kappuh nu met die beledigingen aan mijn adres.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik vin laura ook wel op een spook lijken met die band om der kop
Dat is dan ook het enige positieve eraan. Wie weet dat er nog wat staat te gebeuren wat het kijken interessant maakt. kan het me niet voorstellen. En gun het die dodoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook wel idd, beter dan GuiLau, dit komt meer van 2 kanten.
Er zit in ieder geval iets niet helemaal in orde tussen die twee...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef kahaarin het volgende:
Hey Maik heeft Mo losgelaten en zit in typerende pose met Spook en Misthoorn te praten:
[ afbeelding ]
SJUT UP!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef kahaarin het volgende:
Hey Maik heeft Mo losgelaten en zit in typerende pose met Spook en Misthoorn te praten:
[ afbeelding ]
Commentaar op de streams niet op de streamers !!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
SJUT UP!
Gertjuh, doe er eens wat aan..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
SJUT UP!
Gertjuh, doe er eens wat aan..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Commentaar op de streams niet op de streamers !!(
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik noem Servies toch ook niet de hele tijd Reksie.
Lol jij bent toch Spooky en niet Spook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik noem Servies toch ook niet de hele tijd Reksie.
Zit Au Pair te lezen...logisch...ik zou alleen skippen naar de pikante scene...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Zelfs Gerard is ernaast in slaap gevallen.
Jij luistert toch ook naar Karin en Kahaarin.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol jij bent toch Spooky en niet Spook?
Hij denkt ook dat hij coole, relaxte verhalen heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Gerard is in slaap gevallen door Alnix zijn geneuzel...wat een stem heeft dat figuur...
Wat is dat voor een blaadje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit Au Pair te lezen...logisch...ik zou alleen skippen naar de pikante scene...
Kan je au pairs uit rusland mee bestellen die je huis komen schoonmaken en je kinderen verzorgen!quote:
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij luistert toch ook naar Karin en Kahaarin.
dankquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.Goed, maar dan houd ik het bij Lijk, okay?
Karim weer in rode broek met ballengitaar:
[ afbeelding ]
Leuk voor IBennyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Kaatje en Ka, ben redelijk flexibel.Goed, maar dan houd ik het bij Lijk, okay?
[ afbeelding ]
Jawel zo'n sportvod en een verwassen jeans.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef minzo het volgende:
Heb Karim eigenlijk nog nooit met andere broek gezien
quote:
Kom eens hier en laat me je kriebelen .quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nouhou wat is er nu weer mis, ik kan er fakking niet meer tegen om me steeds te moeten verdedigen, jij weet niet hoe fakking zwaar dit allemaal is...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard.. ik ben ook 1 van de serieuze users hier!![]()
Vannacht trouwens een spectaculaire opdracht!
Vanavond, live-uitzending.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
maarreeh, we weten hier dus nog niet wie er genomineerd zijn? big secret?
Gadverrrrrrdammequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |