Dat is geheel aan jezelf, je zou bijvoorbeeld kunnen stofzuigen en het huis doen enzo ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
Zucht, ik voorzie weer een lamlendig dagje...
Echt niet! Als ik dan toch moet kiezen dan ga ik toch voor Aafke. Lekker gek mens, jammer dat ze wat ordi is.quote:
Niks te zien, Gerard heeft wel een ronde gemaakt maar tot nu toe niets opvallends.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
En wat hebben ze in het huis gedaan???
Of zijn ze voor niets opgesloten in de slaapkamer?
En anders hebben wij ook nog wel klusjes voor je...stil zitten is onzin...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jezelf, je zou bijvoorbeeld kunnen stofzuigen en het huis doen enzo ?
Dat is op orde lieverd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jezelf, je zou bijvoorbeeld kunnen stofzuigen en het huis doen enzo ?
+1quote:
Precies, dat vind ik ook, misschien komt er dan een nieuwe vrouw in. Dat zou pas voor opschudding zorgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind dat een vrijwillige exit los moet staan van wegstemmen. Dan maar 2 dozen naar huis, ze hebben immers toch weer een man extra nu Maik terug is.
Hey dan cap ik wel niet meer....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
En anders hebben wij ook nog wel klusjes voor je...stil zitten is onzin...
Viel mij gister ook al op ja. Ik dacht ook wel dat ze los zouden komen bij het slapen gaan maar helemaal niks...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef versabommie het volgende:
Toch he.. als je dan die mental breakdown van Mo zag toen Maik wegmoest.. je zou toch denken dat ze op zijn minst een dag of twee niet meer los van hem te slaan is ? Ik vind het in verhouding maar wat koeltjes.
Tja. Jo kan niet alles doen he...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo doet wel zo zeuren over schoonmaakmiddelen, maar gezien het aantal bewoners wordt daar maar fakking weinig schoongemaakt. Een plee bijvoorbeeld, voor 13 man, mag wel minstens één keer op een dag gedaan worden.
Precies, maar dat is niet zichtbaar genoeg, door het huis hengsten met stofzuigers en stofdoeken valt veel meer op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo doet wel zo zeuren over schoonmaakmiddelen, maar gezien het aantal bewoners wordt daar maar fakking weinig schoongemaakt. Een plee bijvoorbeeld, voor 13 man, mag wel minstens één keer op een dag gedaan worden.
Als ik Mike was zou ik in die geheime kamer gaan leven en alleen alsje wakker bent eruit komen...eigen toilet en douche....rustig bed...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Tis het type wat met d'r mond alles kan, maar gewoon de hele dag op d'r luie reet zit en anders op d'r hoge hakken wat heen en weer voor de spiegels loopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja. Jo kan niet alles doen he...
hmzzz beetje jammerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niks te zien, Gerard heeft wel een ronde gemaakt maar tot nu toe niets opvallends.
Tijd voor een feestje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef versabommie het volgende:
Toch he.. als je dan die mental breakdown van Mo zag toen Maik wegmoest.. je zou toch denken dat ze op zijn minst een dag of twee niet meer los van hem te slaan is ? Ik vind het in verhouding maar wat koeltjes.
niet dagelijks... maar gebruik het welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef versabommie het volgende:
Wat ik ook vaag blijf vinden.. in mijn dagelijkse leven gebruik ik nooit de hele dag de woorden bizar, focking, fakking. Jullie wel ?
En iedereen neemt het daar ook over, op Gerard na.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef versabommie het volgende:
Wat ik ook vaag blijf vinden.. in mijn dagelijkse leven gebruik ik nooit de hele dag de woorden bizar, focking, fakking. Jullie wel ?
Mwah, volgens mij zijn er meer mensen in het huis hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tis het type wat met d'r mond alles kan, maar gewoon de hele dag op d'r luie reet zit en anders op d'r hoge hakken wat heen en weer voor de spiegels loopt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef waxmask het volgende:
*tune koffietijd* kriebel...kriebel...tijjjjjjjjddd.......
Heb je gelijk in... Stel je voor dat zij er niet geweest was tijdens feestjes en dat het allamaal Laura's waren....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet! Als ik dan toch moet kiezen dan ga ik toch voor Aafke. Lekker gek mens, jammer dat ze wat ordi is.
Niet dagelijks.. ik hoor een behoorlijk aantal bewoners het dus gewoon om de 5 minuten bezigen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet dagelijks... maar gebruik het wel
Joanna schept erover op, de rest niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij zijn er meer mensen in het huis he![]()
Als je dan even Servio ( koken) buiten beschouwing laat en het afwassen, afruimen e.d. voor normaal ziet, dan heb je nog een behoorlijk gat qua schoonmaakactiviteiten van de rest.
psies.. dat is dsu wat ik zei.. Gerard is volgens mij de enige normale, die werkt en een normale mentaliteit heeft. Gerard kan zich enkel die drie maanden permitteren. Misschien de dagelijkse vergoeding omhoog gooien voor rls deelnemers en je zou ineens wel normale mensen in het huis hebben die niet de hele dag lopen te jammeren .quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En iedereen neemt het daar ook over, op Gerard na.
Sharon is degene die regelmatig een keer zonder morren een schoonmaakdoek pakt en iets echt schoonmaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna schept erover op, de rest niet.
Die is gewend om dagelijks 4 uur een paard te roskammen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sharon is degene die regelmatig een keer zonder morren een schoonmaakdoek pakt en iets echt schoonmaakt.
ha, je kon 1 bewoner noemen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sharon is degene die regelmatig een keer zonder morren een schoonmaakdoek pakt en iets echt schoonmaakt.
Heb ik een tune???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja sorry, even ter illustratie van de tune van Waxmask
Gerard zie ik vaak de afwas starten!quote:
En om aan te pakken zonder zeuren, ik geloof dat ze het heeft losgelaten de anderen er met de haren bij te slepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Die is gewend om dagelijks 4 uur een paard te roskammen..
Gerard staat ook buiten beschouwing, die is in het dagelijks leven ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard zie ik vaak de afwas starten!
Je hebt daar idd een puntquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef versabommie het volgende:
Oja, was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard staat ook buiten beschouwing, die is in het dagelijks leven ook gewoon normaal
Uiteraard.. ik ben ook 1 van de serieuze users hier!quote:
quote:
Vanavond in de live-uitzendingquote:
Om 12 uur toch?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard.. ik ben ook 1 van de serieuze users hier!![]()
Vannacht trouwens een spectaculaire opdracht!
Ja maar met tijdsverschil!quote:
Dat heeft hij gevraagt, maar ze zit thuis ook altijd op de grondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef kahaarin het volgende:
Waarom vraagt die ridder trouwens niet of ze bij op de bank wil, het arme kind zit op de grond aan zijn voeten...
Hij vroeg het net, maar Laura zit thuis ook vaak op de grond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef kahaarin het volgende:
Waarom vraagt die ridder trouwens niet of ze bij op de bank wil, het arme kind zit op de grond aan zijn voeten...
En het Portugese kwartiertje, gisteren zijn we ook verwend met nachtzwemmen toch?quote:
Ah okay, kriebeldingesen staat bij mij op mute, vandaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij vroeg het net, maar Laura zit thuis ook vaak op de grond.
Ja ik ving net in de wandelgangen bij net5 wat op over Maik en Mo oid als nachtelijk hoogtepunt..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En het Portugese kwartiertje, gisteren zijn we ook verwend met nachtzwemmen toch?
Mag wel wat langer ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Okay, missie voor Alnix; stop eens 24 uur met je handtastelijkheden.
Dat ik er wel naar luister is ook maar omdat ik weet dat jij het niet aan kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, kriebeldingesen staat bij mij op mute, vandaar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef waxmask het volgende:
Godver weer overvallen door dat spook die weer over ongesteldheid begint...mijn god is er niks anders ...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ik er wel naar luister is ook maar omdat ik weet dat jij het niet aan kan.
Alaaf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef Ceetje.. het volgende:
hey allemaal![]()
ben ik weer eventjes. Tja, carnaval hier hè......![]()
heb ik gisteren na 23.00 nog een vette party in het huis gemist?
Tja als je het rijtje afgaat:quote:
En hij heeft lekker terug lopen Bitchen, haar gezegd dat zij degene was die het zichzelf moeilijk maakte.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
*binnenvalt*
Ik las op de SST site dat Het Spook tegen Karim heeft lopen bitchen omdat hij het waaaaaaagde te vragen of hij haar boek mocht lenen terwijl hij het al vast had?
thanks, dacht al wel zoiets. en nu ook alweer rust rust rust.......quote:
hoi Kahaarinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hij heeft lekker terug lopen Bitchen, haar gezegd dat zij degene was die het zichzelf moeilijk maakte.
Hey hoi, spook is So, who else?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi KahaarinIk heb effe "het spook" gemist....... wie is dat?
Jawel onder de cut....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi, spook is So, who else?
Duo plak en kleef luisteren nu naar Mo dus even geen gekriebel:
[ afbeelding ]
tja, nog niet helemaal wakker hier , maar ik had het kunnen bedenken natuurlijk, ik dacht meer aan haar andere bijnaam, lijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi, spook is So, who else?
Duo plak en kleef luisteren nu naar Mo dus even geen gekriebel:
[ afbeelding ]
Rondspokend lijk dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, nog niet helemaal wakker hier , maar ik had het kunnen bedenken natuurlijk, ik dacht meer aan haar andere bijnaam, lijk
Ja maar aan je UI te zien vindt jij J ook leuk!quote:
Dat zie je echt verkeerd dan, alles voor het spel...snap dat...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook wel idd, beter dan GuiLau, dit komt meer van 2 kanten.
Alex zou wel voor het echie willen, kansloze knul heeft eindelijk aanspraak bij een meisje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zie je echt verkeerd dan, alles voor het spel...snap dat...
Jij zit ook te kriebelen onder de gordel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef kaos- het volgende:
Dat geplak en gekriebel is inderdaad zwaar storend. Al doe ik er zelf ook wel aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |