aaa merci, even kijken of mijn hyves nog werkt danquote:
done!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaa merci, even kijken of mijn hyves nog werkt dan
nope vanavond in de show denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:39 schreef Misiuuu het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend? Ben net thuis en was me telefoon vergeten! Dan voel je je even leeg!
Oeff.. Nu gaan ze dus echt alles SLen en bewaren tot de uitzending..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Annelies-G het volgende:
Woehahahaha, Maik met Mo, Aaf met Flipje en Karim met zijn gitaar in bed
[ afbeelding ]
Joanna met wieweetwatt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Annelies-G het volgende:
Woehahahaha, Maik met Mo, Aaf met Flipje en Karim met zijn gitaar in bed
[ afbeelding ]
dit meen je niet he! welke gekken klikken nu voor een dansje? DRILLEN die hap!quote:
maar waarom maar 1 persoon?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
dit meen je niet he! welke gekken klikken nu voor een dansje? DRILLEN die hap!
Nou, ik heb ook even gekeken, heel toevallig staat het precies gelijk! Kijken of dat zo blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaa merci, even kijken of mijn hyves nog werkt dan
hahaha nee fok! heeft geen invloedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke missie moet aanstaande zondag uitgevoerd worden?
Bij muziek moet Guido zich afrukken
71%
Karim moet met alle vrouwen dansen
29%
Nee hoor, ik kijk gewoon DWDD en Champions league, laptop ernaast op de bank om het liveshow topic te volgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef MargrietV het volgende:
Hoe gescript weer! Duidelijk maken aan streamers dat ze gewoon de uitzending moeten bekijken!
beetje sport, en bankhangenquote:
Lol, idd, we weten nu iig al dat er tijdens de SL's een boel wordt geregisseerd, Mo moest de ontmoeting toch ook overspelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef MargrietV het volgende:
Hoe gescript weer! Duidelijk maken aan streamers dat ze gewoon de uitzending moeten bekijken!
jazker!quote:
en toen maik terug kwam moest hij ook iedereen gaan omhelsen toen de muziek begon . leuk voor in de uitzendigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, we weten nu iig al dat er tijdens de SL's een boel wordt geregisseerd, Mo moest de ontmoeting toch ook overspelen?
In Secret Story is niets wat het lijktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef minzo het volgende:
Hoe kan Mo nou echt 3 dagen janken en alleen getroost worden als ze Ma zag. En reageerd zo. Dat snap ik echt niet
ja tuurlijk, ze moeten toch een beetje kijkers zien te krijgen......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef capuchon het volgende:
[..]
en toen maik terug kwam moest hij ook iedereen gaan omhelsen toen de muziek begon . leuk voor in de uitzendig
Precies, Alphonsje slaat nu een beetje door naar de andere kant, als de streams bout blijven dan ga ik echt niet nog een keer naar de uitzending kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef capuchon het volgende:
[..]
en toen maik terug kwam moest hij ook iedereen gaan omhelsen toen de muziek begon . leuk voor in de uitzendig
En toch doe je dat dan toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, Alphonsje slaat nu een beetje door naar de andere kant, als de streams bout blijven dan ga ik echt niet nog een keer naar de uitzending kijken.
wat nog lukt ook ...gisteren 308.000 kijkersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ze moeten toch een beetje kijkers zien te krijgen......
nee hoorquote:
oui, il est possible, deux heures sans SecretStoryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
He bolleke nog wat opgestoken van frans
Metselaar is spannenderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef minzo het volgende:
hahah ze vinden pierser geen bijzonder geheim:D:D
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |