Misschien voelen alleen mensen die er gevoelig voor zijn morgen wat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef robert1989 het volgende:
Ben benieuwd of we morgen wat zien/voelen gebeuren. Hopelijk is het positief iets...
Het kan vriezen of het kan dooienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef robert1989 het volgende:
Ben benieuwd of we morgen wat zien/voelen gebeuren. Hopelijk is het positief iets...
Weet je wat ik het moeilijkst vind? Wanneer definiëren we iets als positief. Persoonlijk kan ik wel wat positiefs gebruiken, maar daar sta ik altijd voor open natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef robert1989 het volgende:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef truepositive het volgende:
Calleman schrijft over Japan: http://www.treeoflifecele(...)mans-notes&Itemid=16
quote:In fact, paleontologists argue that plate tectonics, which only the Earth has among the planets of the solar system, is a necessary pre-requisite for the evolution of life and so without earthquakes we would not be here in the first place. Such intellectual arguments obviously do not ease the pain of someone who has lost a daughter or a husband in an earthquake, but for others it may help us understand that there is no evil intent behind the creation of plate tectonics on the part of the Creator.
I thus think that plate tectonics and earthquakes are a necessary side effect of the creation of resonance between the human beings and the Earth and that when a new wave starts its interior structure needs to undergo change. I also believe that this is a time when we need to show our solidarity with the Japanese people and offer help in the ways that it is in our power to do. My own view is that we should continue to focus on the transformation to unity consciousness and praying for and sharing the experience of the Japanese people is exactly an expression of this. I do not believe that there will necessarily be an increased frequency of strong quakes in the time to come (there was for instance not such an increase after the Lisbon quake), but this is only a guess. Yet, while we always have a choice as to how to look upon reality I believe that what will lead us forward is the light. Maybe the Earth is now adjusted to mediate unity consciousness to the human beings, which remains our highest purpose and presumably also that of the cosmic plan.
Ik ga morgen opletten!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef Trippii het volgende:
Agendapunten voor eventuele grote gebeurtenissen:
- 16 Maart, ± dag speling.
Oh... okequote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens één setje wetenschappers inderdaad, ik weet er het fijne er niet van overigens.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien voelen alleen mensen die er gevoelig voor zijn morgen wat.
Waarmee dan wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Niemand gaat iets voelen het heeft niets met gevoel te maken.
Ja, maar dat voelt diegene dan toch wel? Denk namelijk ook aan bewustzijn/inzichten etc.quote:
Misschien, ik weet het ook niet. We zullen zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar dat voelt diegene dan toch wel? Denk namelijk ook aan bewustzijn/inzichten etc.
Beetje net als verliefd zijn, anderen voelen er niks van![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Summers het volgende:
OMG zonder het te beseffen voel ik de energie al vanaf 6 februari
Belachelijke Intelligent Design bullshit..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je wel!
Kan mij er goed in vinden..
[..]
Bewustzijn is gevoelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bewustzijn.
EDIT: Dat is hoe ik het zie dan he.
ach jah..een pilletje minder doet al vaak de trucquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Belachelijke Intelligent Design bullshit..
Als 'the Creator' echt zo oppermachtig was, had hij Plate Tectonics niet nodig gehad natuurlijk.
quote:
Ik ben elke dag benieuwd maar ik herken de nieuwe energie in mijn eigen leven ,quote:Dus jij bent heel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren?
http://www.startspirituee(...)um3.php?id=100000111quote:Christusbewustzijn
Dit Christusbewustzijn is óp Aarde en in de mens zelf ''wakker'' geworden. Dit Christusbewustzijn is altijd al bij iedereen aanwezig geweest. Het Christusbewustzijn is gezeteld in de Thymus, daar zit de heilige geometrie in.
Het Christusbewustzijn is dat mooie Goddelijke deeltje dat echt in onszelf aanwezig is, dus in onszelf zit en sinds 25.000 jaren niet actief was. Het Christusbewustzijn is echt nooit bij ons weggeweest, was zelf al die tijd onbewust van zijn functie geworden. Bij iedereen is het Christusbewustzijn wakker gemaakt. Nu mogen we er onszelf nog bewust van gaan maken, het zit in het midden van de borst en wel 10cm onder onze keel.
De Kerk interpreteert deze ''Geestelijke Esoterische leer'' op een andere manier en vertaald ''Christus'' in Jezus, zoals Jezus-Christus. Het was voor de mens makkelijker te begrijpen als we dit Christusbewustzijn in een Jezus zouden zoeken. We denken zelf veel te klein, we zijn allemaal een deel van GOD net zoals Jezus ( Yoshua). Dit Christusbewustzijn zal ons deze geestelijke leer weer laten begrijpen. Het zou heel mooi zijn als de KERKEN de juiste interpretatie van deze esoterische geestelijk leer door zouden geven, dan zouden de Kerken weer vollopen. De mensheid was 'n lange tijd zoekende, zij konden het niet vinden in de Kerk en dit zou weer een belangrijke doorbraak zijn.
Nu is het Christusbewustzijn weer bewust bij ons allen aanwezig en kan de mens weer bewuster gaan leven. Daardoor kunnen we ook makkelijker samen evolueren naar de 4de en 5de Dimensie van ons bewustzijn. De Aarde evolueert ook met ons mee.
Dit Christusbewustzijn heeft een heel hoog bewustzijn en weet alles over de esoterische heilige geestelijke leer af. Dit is voor ons allen een heel belangrijke LEER ( spiritualiteit): dus geestelijke leer om te weten. Als we daar open voor kunnen staan, zal dit vooral samenhorigheid bewerkstelligen. Dit zal zich uiten in vrede in de mens zelf, maar ook op de Aarde zelf. De Aarde zelf is onze ''MOEDER'' die ons voedt.
Heftig verhaal.. vooral ook apart dat je exact 6 feb. noemt, wat is er gebeurt op die dag voor je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Summers het volgende:
[..]
[..]
Ik ben elke dag benieuwd maar ik herken de nieuwe energie in mijn eigen leven ,
Je kan het niet alleen zien in de buitenwereld maar ook in je binnenwereld .
we maken er al deel van uit , vanaf die dag begint alles wat op zijn kop stond
om te draaien , leugens komen uit , gerechtigheid , het lost zich vanzelf op als je iets loslaat
wat niet meer dient .
En vanaf die dag heb ik het gevoel alsof ik zeg maar een bol met sneeuw ben die zooo hard door elkaar is geschud dat de sneeuw tot op de dag van vandaag nog bezig is met neerdwarrelen .
Alsof er een bom in mijn leven is ontploft of ik een aardbeving heb meegemaakt of alsof er een tsunami nog bezig is me te overspoelen .
Dus gister dacht ik OMG ik voel het al , ik ben er nog steeds niet helemaal bij en aangezien
dat gevoel 24/7 is , moet zelfs dat doordringen , dat ik me zo voel en alles moet doordringen
omdat het zoveel is inene en ik extra in mezelf zit nu .
En ik denk dat ik me aan het aanpassen ben aan die energie en dat gaat niet 1 2 3 omdat
er inene zoveel gebeurd en alles zo heftig is .
Waarom link je 9-11 aan Japan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Xantalien het volgende:
Grappig, twintowers: 11-09-01 + Japan: 10-03-11 = 21-12-12
Ik wilde het eerst niet geloven van 21-12-12. Maar om eerlijk te zijn ben ik er nu toch stiekem een beetje bang voor.
Die datums?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom link je 9-11 aan Japan?
Vind het vergezocht, wat is de overeenkomst, 3000 doden hier door aanslag, 10.000 daar door natuurgeweld, leuk dat datums samen iets van 2012 zeggen maar je kan er verder niks mee..quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Xantalien het volgende:
Grappig, twintowers: 11-09-01 + Japan: 10-03-11 = 21-12-12
Ik wilde het eerst niet geloven van 21-12-12. Maar om eerlijk te zijn ben ik er nu toch stiekem een beetje bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |