abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94047465
Agendapunten voor eventuele grote gebeurtenissen:

- 16 Maart, ± dag speling.
- 29 April
pi_94048093
Zeer interessant!
Houdt het ook in dat diegenen die in hun leven verscheidene profetische dromen hebben gehad, deze steeds vaker zullen krijgen?
Bij mij bijvoorbeeld zijn er de laatste tijd best vaak heldere dromen geweest, waar dit voorheen sporadisch gebeurde.
Het is alsof ik mij steeds meer bewust ben van de omgeving en onze planeet als geheel.
Verder mocht het allemaal kloppen wat in de OP staat, dan is het vrij uniek dat we in deze tijd leven, en iets uitzonderlijks zullen gaan meemaken.
@luna
pi_94052534
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef Trippii het volgende:

- 29 April
Nee, nee, nee; ik heb nu net 16 maart (zonder dag speling), pasen, 27 juli en 16 augustus doorgekregen. Nu niet gaan veranderen hè!

Vooruit dan en vertalend: piekend rond het Joodse Pesach / Christelijke Pasen tot vlak voor de koninklijke bruiloft van 29 april in Engeland.
Nou is dat wel een behoorlijke tijd: Van 19-28 april, maar ik begrijp dat de datum nu is vastgesteld naar net buiten deze tijdspanne? (naar de 29e).

We hebben dus nu staan:
15-17 maart
29 april
27 juli
16 augustus

Het zou op zich wel prettig zijn als ook de gebeurtenissen alvast ingevuld zouden kunnen worden. Nu kunnen we achteraf zeggen dat bijvoorbeel die kettingbotsing op de A2 precies dat was, wat er met die daggebeurtenis bedoeld werd.
pi_94058144
Ik zou zeggen breng een bezoekje aan www.goroadachi.com, met name STRUG is zeer interessant.

ETEMENANKI - Publieke gedeelte waar om de zoveel tijd updates worden geplaatst. Hier is al heel wat te vinden.

SUPER TORCH RITUAL UNDERGROUND a.k.a. STRUG - Dagelijkse updates, meer artikelen, veel dieper in de materie. Kost wel $14,95 per 3 maanden, maar is het zeker meer dan waard!

Even een klein stukje over de 16e, vanuit STRUG. Zal niet teveel posten aangezien het members-only is:

"As you know, we are about to have an Orange Alignment (Venus-Sun-Mercury) around March 16. As I said before, Orange Alignments are among the most reliable "major event time markers" we've seen around here (since ~2004). And it will closely coincide with the so-called "Super Moon" (closest to Earth in many years) on the 19th if I remember correctly. My hypothesis at the moment is this: There's going to be a major development involving the nuclear power plant around March 16 - quite possibly... nuclear meltdown. God, HOPEFULLY NOT!! I can't believe we're even talking about this, and yet it is now a real possibility."
pi_94058914
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Trippii het volgende:

"My hypothesis at the moment is this: There's going to be a major development involving the nuclear power plant around March 16 - quite possibly... nuclear meltdown. God, HOPEFULLY NOT!! I can't believe we're even talking about this, and yet it is now a real possibility."

En deze tekst over die nuclear meltdown dateert van wanneer precies? "Hij" heeft het namelijk over DE kernreactor, dus ik neem aan dat hij het schrijft n.a.v. de Japanse aardbeving.
pi_94059108
Het is een post van gisteren, waarin wat 'snelle' updates staan. Punt daarboven:

"It's not looking good. It does seem the damaged nuclear power plant in Fukushima, Japan is now in real danger of meltdown and appears very close to having to release some radioactive material outside."
pi_94060007
Ik denk aan een tweede nog grotere aardbeving rond de 16e
pi_94060199
quote:
4s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef -Datdus- het volgende:
Misschien in Amerika? Daar zit "the big one" ook erg lang al op de loer.
pi_94060221
quote:
4s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef -Datdus- het volgende:
Zeer onwaarschijnlijk. Deze had een kracht van 9.0 en dat zal statistisch voorlopig niet meer voorkomen en al helemaal niet in hetzelfde gebied.
pi_94060423
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef adder het volgende:

[..]

Zeer onwaarschijnlijk. Deze had een kracht van 9.0 en dat zal statistisch voorlopig niet meer voorkomen en al helemaal niet in hetzelfde gebied.
Misschien niet in Japan.
pi_94060470
Ik ben even gaan zoeken op jijbuis en deze is net voor dezelfde dag als de grote aardbeving in Japan gepost. Niet dat je dat zou moeten geloven maarja. :P
pi_94071987
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Als dat gebeurt en de wereld wordt gehuld in duisternis van al het uitgespuwde as, dan moet ik toch erg aan Deus Ex denken...
@luna
pi_94072515
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Codiac het volgende:
Nog ongeveer 1,5 jaar en is deze onzin in BNW/TRU gelukkig voorbij
Over 1.5 jaar spreken we elkaar weer, zullen we zien dat dit allemaal geen bull shit is.
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 22:36:16 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_94072850
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Want dan kunnen meteen alle H.A.A.R.P. theorieën overboord. Amerika gaat dat zichzelf niet aandoen lijkt mij.
Of heeft HAARP ook de aardbevingen in San Francisco bewerkstelligd? I think not.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:54:21 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94073937
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Want dan kunnen meteen alle H.A.A.R.P. theorieën overboord. Amerika gaat dat zichzelf niet aandoen lijkt mij.
Of heeft HAARP ook de aardbevingen in San Francisco bewerkstelligd? I think not.
Erh, heb je de topics over Katrina weleens gelezen in BNW? HAARP wat de klok slaat ey ;).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 22:57:29 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_94074097
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Erh, heb je de topics over Katrina weleens gelezen in BNW? HAARP wat de klok slaat ey ;).
Maar waarom dan? Ik vind het zo onlogisch.
pi_94074176
Nog een zijsprongetje: zal het verdwijnen van de bijen ook iets met 2012 te maken kunnen hebben?
Al 30% is uitgestorven!
  maandag 14 maart 2011 @ 07:46:45 #218
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94081535
Jezus, we kunnen alles er wel bij gaan trekken om maar te kunnen zeggen dat de komende tijd 'toch echt heel bijzonder is, hoor!' :')

Aardbevingen zijn niet zeldzaam, vulkaanuitbarstingen ook niet en een nuclear meltdown hebben we ook al eens gezien. Als de caldera onder Yellowstone gaat hebben we inderdaad een probleem, maar ook dat is geen unieke gebeurtenis (gemiddeld eens in de 250.000 jaar).

Maar nu haal je er wel hele rare dingen bij, aangezien de Maya's vooral naar de sterren en de zon keken en weinig afwisten van tektoniek. Als je nou bijvoorbeeld zou zeggen dat de zon een bepaalde fase ingaat op het moment zou daar nog iets van een waarheid in kunnen liggen, maar aardbevingen?

Dat is net zo'n stretch als die achterlijke milieufundies die gaan roepen dat dit aan de global warming ligt :')

En de bijen die uitsterven is ook kut, maar er zijn genoeg alternatieven voor bestuiving.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 14 maart 2011 @ 08:37:22 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94082034
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
Jezus, we kunnen alles er wel bij gaan trekken om maar te kunnen zeggen dat de komende tijd 'toch echt heel bijzonder is, hoor!' :')

Als het over een gebeurtenis gaat die de hele wereld aangaat ,
kan je er toch nooit teveel bij betrekken ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 14 maart 2011 @ 08:47:12 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94082179
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Trippii het volgende:
Ik zou zeggen breng een bezoekje aan www.goroadachi.com, met name STRUG is zeer interessant.

ETEMENANKI - Publieke gedeelte waar om de zoveel tijd updates worden geplaatst. Hier is al heel wat te vinden.

SUPER TORCH RITUAL UNDERGROUND a.k.a. STRUG - Dagelijkse updates, meer artikelen, veel dieper in de materie. Kost wel $14,95 per 3 maanden, maar is het zeker meer dan waard!

Even een klein stukje over de 16e, vanuit STRUG. Zal niet teveel posten aangezien het members-only is:

"As you know, we are about to have an Orange Alignment (Venus-Sun-Mercury) around March 16. As I said before, Orange Alignments are among the most reliable "major event time markers" we've seen around here (since ~2004). And it will closely coincide with the so-called "Super Moon" (closest to Earth in many years) on the 19th if I remember correctly. My hypothesis at the moment is this: There's going to be a major development involving the nuclear power plant around March 16 - quite possibly... nuclear meltdown. God, HOPEFULLY NOT!! I can't believe we're even talking about this, and yet it is now a real possibility."

Was dat stukje van Uranus eerder ook van Strug? -edit- oh nee dat poste UncleScorp.
The truth was in here.
  maandag 14 maart 2011 @ 08:57:13 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94082400
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Als het over een gebeurtenis gaat die de hele wereld aangaat ,
kan je er toch nooit teveel bij betrekken ?
Ja, maar als je zo'n brede definitie van 'bijzondere gebeurtenis' hanteert, dan kun je zeggen dat elke periode in de menselijke geschiedenis 'heel bijzonder' was.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 14 maart 2011 @ 11:45:31 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94087195
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Ik vind het zo onlogisch.
Hebberigheid, mechalomanisch gedachtengoed, vervreemding van de mensheid. Wat de vrouw van Ex president Bush Junior zei over Katrina is wel tekenend voor de instelling van bepaalde mensen 'Waarom vinden ze het zo erg van die ramp? Ze hadden toch al niets' Iets in die trant. Empathie is er een beetje uit gesloopt en de winst van een kleine groep mensen is belangrijker dan de kapitaals-/levensvernietiging van de grote groep.
Vrijheid
  maandag 14 maart 2011 @ 12:28:46 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94088915
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, maar als je zo'n brede definitie van 'bijzondere gebeurtenis' hanteert, dan kun je zeggen dat elke periode in de menselijke geschiedenis 'heel bijzonder' was.
Dat kan je toch eigenlijk ook , elke periode is bijzonder op zijn eigen manier en van elke periode
kan je iets leren wat waardevol is voor de volgende bijzondere periode .
En nu zijn onze ogen in onze bijzondere periode , gericht op een Universeel bewustzijnsverandering en letten we op :

quote:
Wat dat betreft zullen de 234 dagen van 9 maart 2011 t/m 28 oktober 2011 ontstellend zijn en zullen de ontwikkelingen op allerlei gebieden - of het nu geld, economie, politiek, religie, milieu of wetenschap is - ontstellend snel gaan.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 14 maart 2011 @ 12:37:34 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94089225
Ken de bron niet (NWS topic)

March 14, 2011 TOKYO The spectral pattern of aftershock intensity now suggests the plates are experiencing more obstructive pressures and the chances of another mega-thrust earthquake striking along this region are therefore increasing as tension mounts. A quake of the 7.0 range will be inadequate to equilibrate the pressure building from the dragging plate so we could see something in the magnitude higher.
The truth was in here.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:44:51 #225
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94089477
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Ken de bron niet (NWS topic)

March 14, 2011 TOKYO The spectral pattern of aftershock intensity now suggests the plates are experiencing more obstructive pressures and the chances of another mega-thrust earthquake striking along this region are therefore increasing as tension mounts. A quake of the 7.0 range will be inadequate to equilibrate the pressure building from the dragging plate so we could see something in the magnitude higher.
Er zou zo maar een flinke in Tokyo kunnen komen ja. Wordt ook heftig over gespeculeerd.
1923 op herhaling.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_94109182
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:45 schreef jogy het volgende:
Hebberigheid, mechalomanisch gedachtengoed, vervreemding van de mensheid. Empathie is er een beetje uit gesloopt en de winst van een kleine groep mensen is belangrijker dan de kapitaals-/levensvernietiging van de grote groep.
Dus 10.000 jaar geleden was er meer empathie? 3.000 jaar geleden? Tijdens de grote roofmoordtochten van Alexander, Hannibal, de Romeinen, of wat meer recenter de zuiveringen van Mao, Hitler of Stalin?
Vroeger was alles beter.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:08:37 #227
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_94109799
Maarum.. ik weet niet of het al eerder in dit topic voorkomt, want zal bloed eerlijk zijn, ik heb geen zin om 10 blz. door te spitten..

Anywee...

De maya kalender bleek toch helemaal verkeerd berekend te zijn?
Er was eens....
  maandag 14 maart 2011 @ 20:32:33 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94111608
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef adder het volgende:

[..]

Dus 10.000 jaar geleden was er meer empathie? 3.000 jaar geleden? Tijdens de grote roofmoordtochten van Alexander, Hannibal, de Romeinen, of wat meer recenter de zuiveringen van Mao, Hitler of Stalin?
Vroeger was alles beter.
Dat zeg ik niet hoor. Ik heb het niet over dit tijdsbestek per se, ik heb het over het type mens die zonder blikken of blozen of enige empathie verschrikkelijke dingen doen, puur uit eigenbelang.
Vrijheid
  maandag 14 maart 2011 @ 20:35:26 #229
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94111796
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Maitje het volgende:
Maarum.. ik weet niet of het al eerder in dit topic voorkomt, want zal bloed eerlijk zijn, ik heb geen zin om 10 blz. door te spitten..

Anywee...

De maya kalender bleek toch helemaal verkeerd berekend te zijn?
Volgens één setje wetenschappers inderdaad, ik weet er het fijne er niet van overigens.
Vrijheid
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 20:48:27 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_94112690
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet hoor. Ik heb het niet over dit tijdsbestek per se, ik heb het over het type mens die zonder blikken of blozen of enige empathie verschrikkelijke dingen doen, puur uit eigenbelang.
Megalomanie is van alle tijden idd.
pi_94121388
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Klinkt misschien heel cynisch, maar de echte machthebbers in Amerika interesseren zich totaal niet voor het welzijn van 'het volk' aldaar. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar volkswelzijn is zeker geen reden waarom het niet zou gebeuren.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 22:44:49 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_94121536
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef truepositive het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel cynisch, maar de echte machthebbers in Amerika interesseren zich totaal niet voor het welzijn van 'het volk' aldaar. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar volkswelzijn is zeker geen reden waarom het niet zou gebeuren.
Ja, klinkt zeker heel cynisch, kan me dat dan ook écht niet voorstellen.
pi_94121551
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens één setje wetenschappers inderdaad, ik weet er het fijne er niet van overigens.
Calleman en Lungold zijn wat mij betreft verreweg het meest aannemelijk.
Voltaire.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 23:18:10 #234
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_94123760
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef adder het volgende:

[..]

Nee, nee, nee; ik heb nu net 16 maart (zonder dag speling), pasen, 27 juli en 16 augustus doorgekregen. Nu niet gaan veranderen hè!

We hebben dus nu staan:
15-17 maart
29 april
27 juli
16 augustus

En wat denken jullie over 19 maart? Een super volle maan kan natuurlijk zorgen voor springtij en overstromingen. Als deze volle maan gecombineerd wordt met nog meer aardschokken... poeh dat zal niet meevallen vrees ik.

Dit zeggen ze erover op spacepage.be:

quote:
Op het internet en in de media doen de laatste dagen en weken tal van verhalen de ronde over een zogenaamde 'supermaan' die op 19 maart 2011 zou kunnen leiden tot zware aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tunami's en stormen. Op 19 maart bedraagt de afstand van de Aarde tot de Maan 356 577 kilometer. Dit is de kleinste afstand tussen beide hemelobjecten in 18 jaar. Aangezien de baan van de Maan op de Aarde niet cirkelvormig is, is er dus een kleinste (perigeum) en grootste (apogeum) afstand. De gemiddelde perigeumafstand bedraagt 364 397 kilometer. Men spreekt dus van een 'supermaan' wanneer deze zich op minimum 90% van haar dichtsbijzijnde gemiddelde afstand van de Aarde bevindt. Aangezien op 19 maart de Maan het dichtst tot de Aarde staat in 18 jaar heeft de volle Maan op die dag een schijnbare diameter van 33' 31". Verschillende astrologen zien een verband tussen de 'supermaan' en natuurrampen aangezien zij ervan uitgaan dat de Maan die dag een extreme getijdewerking kan opwekken. Wetenschappers hebben echter al laten weten dat de getijdewerking die dag iets hoger zal zijn dan normaal maar dat dit niet zal leiden tot natuurrampen. Uit statistieken van eerdere 'supermanen' en natuurrampen blijkt dat beiden niet kunnen gelinkt worden aan elkaar. Ook tussen de dodelijke aardbeving in Japan op vrijdag 11 maart en de 'supermaan' bestaat volgens wetenschappers geen enkel verband. Wetenschappers gaan er echter vanuit dat indien de Maan echt invloed zou hebben op aardbevingen, we deze dagelijks zouden moeten voelen. De iets 'grotere' volle Maan is dus vooral interessant voor fotografen en dus niets meer dan een 'super-hype'!
We zien het wel (of niet) ;)
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_94125240
Ik denk wel dat er iets opvallend gebeurd op de 19e ja.
Voltaire.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:16:35 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94130950
Ik denk de 20e.. geen idee waarom.
Anyways, wat is het doel voor de mensheid deze rampen? Wat heeft het in beweging gezet? Ik begreep dat Duitsland nog eens goed gaat nadenken over het gebruik van kernenergie, is het iets wat we moeten willen, zijn er ook alternatieve mogelijk, moeten we die nog gaan bouwen of hebben we patenten op de plank liggen.. duurzame, groene energie nastreven, zou dat een inzichtelijk puntje kunnen wezen?
The truth was in here.
pi_94131095
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:16 schreef Bastard het volgende:
Ik denk de 20e.. geen idee waarom.
Anyways, wat is het doel voor de mensheid deze rampen? Wat heeft het in beweging gezet? Ik begreep dat Duitsland nog eens goed gaat nadenken over het gebruik van kernenergie, is het iets wat we moeten willen, zijn er ook alternatieve mogelijk, moeten we die nog gaan bouwen of hebben we patenten op de plank liggen.. duurzame, groene energie nastreven, zou dat een inzichtelijk puntje kunnen wezen?
Back to nature ?
Respect voor onze Moeder ?
Anyway, als we zogezegd in een fase van co-creation komen, moeten we opletten wat we denken/wensen, wat niet eenvoudig positief te houden zal zijn met al de huidige gebeurtenissen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_94133792
Morgen de 16e, hou het in de gaten!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:04:06 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94134787
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Trippii het volgende:
Morgen de 16e, hou het in de gaten!
Meltdown? Of tegenwerking in MO?
The truth was in here.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:12:40 #240
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_94135090
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Meltdown? Of tegenwerking in MO?
Of gewoon iets buitengewoon positiefs? O+

Ineens begrijpt iedereen dat iedereen met elkaar verbonden is en dus dat je als je echt egoïstisch bent, je juist alleen maar dingen gaat doen die anderen gelukkig maakt, omdat je daarmee jezelf gelukkig maakt en dat je onmogelijk een ander pijn kan bezorgen zonder jezelf ook pijn te doen, want ik ben ook die ander. Ik ben L_B, maar ook Bastard, Lavenderr, Socios, Yvonne en Tong80. :D

Hiermee bedoel ik dus niet, dat dit klonen van me zijn op fok. :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:28:37 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94135636
Het is nu de 15e half 8 in de avond in Tokyo, volgens dit artikel zal er over 8 uur een radioactieve wolk neerkomen daar. Dat is dus in hun tijd op de 16e.
The truth was in here.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:49:19 #242
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_94136384
Dat zou minder zijn, maar de wind draaide toch de andere kant op? Meende ik ergens gelezen te hebben
pi_94148904
Voltaire.
pi_94149878
Ben benieuwd of we morgen wat zien/voelen gebeuren. Hopelijk is het positief iets...
pi_94149963
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef robert1989 het volgende:
Ben benieuwd of we morgen wat zien/voelen gebeuren. Hopelijk is het positief iets...
Misschien voelen alleen mensen die er gevoelig voor zijn morgen wat.
Twiddel
pi_94150437
Dat zou ook zeker kunnen.. We zullen het morgen wel zien ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:52:18 #247
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94150799
quote:
Het kan vriezen of het kan dooien :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:52:31 #248
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94150811
quote:
Weet je wat ik het moeilijkst vind? Wanneer definiëren we iets als positief. Persoonlijk kan ik wel wat positiefs gebruiken, maar daar sta ik altijd voor open natuurlijk :P

Maar het zijn sowieso spannende tijden, heb het gevoel alsof we in 10 jaar een heel nieuw hoofdstuk aan het schrijven zijn.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:30:40 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94152400
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef truepositive het volgende:
Calleman schrijft over Japan: http://www.treeoflifecele(...)mans-notes&Itemid=16
Dank je wel!

Kan mij er goed in vinden..
quote:
In fact, paleontologists argue that plate tectonics, which only the Earth has among the planets of the solar system, is a necessary pre-requisite for the evolution of life and so without earthquakes we would not be here in the first place. Such intellectual arguments obviously do not ease the pain of someone who has lost a daughter or a husband in an earthquake, but for others it may help us understand that there is no evil intent behind the creation of plate tectonics on the part of the Creator.

I thus think that plate tectonics and earthquakes are a necessary side effect of the creation of resonance between the human beings and the Earth and that when a new wave starts its interior structure needs to undergo change. I also believe that this is a time when we need to show our solidarity with the Japanese people and offer help in the ways that it is in our power to do. My own view is that we should continue to focus on the transformation to unity consciousness and praying for and sharing the experience of the Japanese people is exactly an expression of this. I do not believe that there will necessarily be an increased frequency of strong quakes in the time to come (there was for instance not such an increase after the Lisbon quake), but this is only a guess. Yet, while we always have a choice as to how to look upon reality I believe that what will lead us forward is the light. Maybe the Earth is now adjusted to mediate unity consciousness to the human beings, which remains our highest purpose and presumably also that of the cosmic plan.

The truth was in here.
pi_94156585
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef Trippii het volgende:

Ik ga morgen opletten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')