Genoteerd, doeidoeiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, duidelijk dat je het shitzooi vind maar dat is niet constructief voor het topic, ga maar ergens anders lopen bashen dan TRU.
Ik wist dat ik ergens 11 maart gelezen had.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een astrologisch zijsprongetje :
THE GREATEST REVOLUTION IN HUMAN HISTORY BEGINS March 11, 2011
Uranus in Aries: The Revolution of Consciousness
The greatest revolution in human history begins March 11th, 2011 with the planet Uranus' entrance into the constellation of Aries. This is a pinnacle moment in human history that will come to be known as the Revolution of Consciousness.
Hoe het toch komt dat mensen dingen zomaar voor waar aannemen. Van godsdienst tot homepathie en daartussenin zit dit.quote:
Je weet niet of andere mensen dingen zomaar voor waar aannemen , dat neem je zomaar als waarheid aan .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef adder het volgende:
[..]
Hoe het toch komt dat mensen dingen zomaar voor waar aannemen. Van godsdienst tot homepathie en daartussenin zit dit.
Idd heftig , hoewel ik de film "2012" altijd lichtelijk overtrokken vond qua rampenquote:
Ik vind die film nog steeds overtrokken en out there eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd heftig , hoewel ik de film "2012" altijd lichtelijk overtrokken vond qua rampen
is 1 dag Japan een scenario die rechtstreeks uit die film had kunnen komen .
En het is nog niet gedaan ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Bastard het volgende:
Ik wist dat ik ergens 11 maart gelezen had.
quote:As far as where the pattern is going next, obviously we are dealing with a sequence here that's going to continue into mid-to-late April, peaking around Passover/Easter right shortly before the April 29 Royal Wedding (which go hand in hand). Resurrection/Rebirth is what's happening on this planet, big time, out of the Underworld. I should tell you, there is going to be a "Deep Impact" period this summer, a key window around late July (anchor date July 27) and then probably more intensely, around August 16. You will feel the impact, particularly the latter date/window. (You heard it here first.)
For this month, though, I'd say ~March 16 is likely a key "preview widow".
©Goroadachi
Spannend! En ik vond het al frapant van de 11e.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En het is nog niet gedaan ...
[..]
Ik vind het zo bizar dat er in 1 land zoveel gebeurd is in 1 dag dat het nog door moet dringen .quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die film nog steeds overtrokken en out there eigenlijk
Wat ik dan weer aansluitend grappig vind, kennelijk is dus een planeet of een maan van invloed op de aarde. Waarom zou astrologisch gezien manen en planeetstanden dan niet van invloed zijn op de mens?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef ToT het volgende:
En 19 Maart komt er misschien weer een zware aardbeving (en eventueel tsunami) : Japan: Tsunami veroorzaakt door maan
Een centrale op melt down, net weer een waarschuwing voor tsunami.. we zijn er nog niet in die contreien nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:19 schreef adder het volgende:
En vergeet niet dat er nu in Japan ook een kerncentrale op smelten staat.
Als ik het goed lees piekt een "sequence" op 24 april (pasen), gevolgd door een "deep impact" op 27 juli en 16 augustus.
Waardoor er "wat" gebeurt? Moet ik voor die 3 dagen vast een snipperdag aanvragen?
De maan heeft een zwaartekracht, dus krijg je springtij ij nieuwe maan en volle maan. Die zwaartekracht kan net voldoende geweest zijn om de tektonische platen het zetje te geven wat nodig was om de aardbeving te veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ik dan weer aansluitend grappig vind, kennelijk is dus een planeet of een maan van invloed op de aarde. Waarom zou astrologisch gezien manen en planeetstanden dan niet van invloed zijn op de mens?/sidenote
Idd, rond de 15e is de volgendequote:
Je klinkt al net als Keisha Crowther ... aka Little Grandmotherquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Overigens zijn we allemaal met elkaar verbonden, dus als er een Japanner (ik ben ook een Japanner namelijk, naast Fries, Zimbabwiaan, Amerikaan, Spanjaard en ja zelfs Limburger, iedereen is alles en iedereen) vroegtijdig zijn of haar aardse werktuigen neerlegt door een ongeluk, schaadt dit mij ook. Want ik ben die ander.
Als er iemand zielsgelukkig is, word ik dat vanzelf ook.
We moeten ook stoppen met Gaia te plagen, we zijn nu als een stel vlooien in haar pels.Oh noes.
We moeten lief zijn voor Gaia, Moeder Aarde, zij geeft ons zoveel.
![]()
Moeder Aarde is zo lief, ik hou van haar.Moeder Aarde FTW.
![]()
![]()
In het boek van de geweldige schrijfster Thea Beckman, Kinderen van Moeder Aarde, staat het mooi omschreven. Moeder Aarde voedt ons, zij schenkt ons zoveel, zij is zo lief.![]()
![]()
One is lost, none is lost.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Overigens zijn we allemaal met elkaar verbonden, dus als er een Japanner (..) vroegtijdig zijn of haar aardse werktuigen neerlegt door een ongeluk, schaadt dit mij ook. Want ik ben die ander.
Hebben de nabestaanden in Japan een andere mening over.quote:Moeder Aarde is zo lief, ik hou van haar..
Zwaartekracht. Maar de maan stond gedurende de aardbeving verder dan gemiddeld van de aarde. Zie wederom dus niet wat de maan hiermee van doen heeft, slechte berichtgeving verder ook op Fok die klakkeloos shit overneemt blijkbaar. 'supermoon' is 19 maart, en de apofocus en perifocus van de maan kent een periode van ong. twee weken, dus op 6 maart stond ie op ze verst, en op 11 maart stond ie alsnog verder dan gemiddeld van de aarde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ik dan weer aansluitend grappig vind, kennelijk is dus een planeet of een maan van invloed op de aarde. Waarom zou astrologisch gezien manen en planeetstanden dan niet van invloed zijn op de mens?/sidenote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |