Je bedoelt dat je je verwaarlozing laat afkopen?quote:Op maandag 14 maart 2011 04:06 schreef lipper het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik geld van ze wil. Ze zijn 50 en vorig jaar gestopt met werken en in Spanje gaan wonen.
Groot deel van mijn verwaarlozing komt door het feit dat ze er nooit waren.
En omdat dat de enigste manier is Voor hun om mij wat zekerheid te bieden.
Hiermee zal je echt verder komen dan al het geld van de wereld.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
lipper, poehee wat een verhaal. Ik heb er geen woorden voor. Ofja eigenlijk wel, eentje: respect.
Ook ik denk dat therapie geen kwaad kan. Wat je zegt in je mail over dat je niet even weg kan van je werk is begrijpelijk, maar geen excuus. Er zijn zoveel manieren waarop je hulp kunt krijgen
Dat varieert van wekelijkse groepsbijeenkomsten tot een persoonlijk maatschappelijk werker die bij je thuis komt. En dat hoeft echt niet allemaal overdag.
Stel er gebeurd iets en dat geld is op, wat doe je dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 04:06 schreef lipper het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik geld van ze wil. Ze zijn 50 en vorig jaar gestopt met werken en in Spanje gaan wonen.
Groot deel van mijn verwaarlozing komt door het feit dat ze er nooit waren.
En omdat dat de enigste manier is Voor hun om mij wat zekerheid te bieden.
Oké dat is begrijpelijk dan, maar denk je dat ze je het geld willen geven? en zo niet, is dat dan niet nog weer eens een dreun op jouw eigen ik? De zoveelste teleurstelling?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef lipper het volgende:
Het gaat erom dat ik sinds mijn 18e in de schulden heb gezeten.
Ik kon niet uitgaan of kleren kopen of op vakantie. En dat kan ik nog steeds niet.
Ik kom steeds net rond met me geld.
Ik snap heel goed dat geld niet gelukkig maakt, maar het zou wel wat druk wegnemen als er geld op me rekening stond. En aangezien ze weinig meer voor me kunnen doen, en ze aan het rentenieren in Spanje zijn. Schaam
Ik me er niet voor ofzo om dat te vragen
Tuurlijk ik geloof direct dat jij een teleurstelling weet te incasseren inmiddels, maar waarom zou je jezelf verlagen om geld aan deze mensen te vragen. Je denkt aan geld vragen, terwijl je nog niet eens gefeliciteerd werd met je verjaardag door hen in de mail.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef lipper het volgende:
Ja ik weet niet of ze willen helpen, en ja nog een teleurstelling kan ik er wel bij hebben.
Zoals het nu gaat is het ook niks.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef lipper het volgende:
Ik heb geen schulden, dit is het enigste wat ik van hun kan verwachten.
Ik verdien gewoon niet veel en ik woon particulier.
Ik wil die geldstress weg zodat ik me op andere dingen kan focussen
Als hij modaal verdient (33.000 of meer) heeft hij daar geen recht meer op sinds 1 januari jl.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:12 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
gelukkig dat je geen schulden hebt.
Tja geen idee welke geldstress je dan nog hebt, maar je inschrijven voor een sociale huurwoning zou een stap kunnen zijn b.v. en ja ik weet dat het lang duurd, maar je moet ergens beginnen toch.
Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje, dus snap dat zeker.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef lipper het volgende:
[quote][b]Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef 1 januari jl.
En ik kan me de geldstress zeer goed voorstellen. Rondkomen is één ding, maar als je niets overhoudt om iets ontspannends te doen levert dat uiteindelijk toch stress op.
Kijk jij snapt het, ik wil niet de keus hoeven maken of een bril of op vakantie.
Het is nu net of ik heel hebberig ben.
Maar ik wil me opleiding terugbetaald zien. Dat soort dingetjes.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje, dus snap dat zeker.
Maar hoe wil je dat aan gaan pakken dan? Vragen via mail en hopen dat ze
over de brug komen?
Ja eigenlijk wel, maar twijfel ik wil eerst antwoorden.
Geld zou extra zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |