quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Ik ben er hoor. Mét mn tweede streepje![]()
Vlindur 24 november 2011
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Vlindur 24 november 2011
whooot echt! Wow helemaal te gek!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Vlindur 24 november 2011
quote:
Foto's inplakken doe ik niet, maar nu je het zegt: ik kan natuurlijk mooi Alexa's eerste jaar in een fotoalbum knallen via Hema / Kruidvat oid. Thnx!quote:
Vooral met internetten of spelletjes op de laptop en haken. Heb ook nog een hele stapel puzzelboekjes en leesboeken liggen, maar daar heb ik nog geen zin in gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef Takkembah het volgende:
Ik had voor de zwangerschap een BMI van 27, puur omdat mijn zwangerschapskilo's er niet af waren... eigen schuld. Anyways, ben nu 30wk en 6 kilo erbij, valt nog mee gelukkig. Met Alexa woog ik met 30wk ook iets van 84 alleen kwam ik toen van 69 kilo af en niet van 79
![]()
Ff een vraagje voor de LLMs of voormalige LLMs: waarmee vermaken jullie jezelf tijdens het zwangerschapsverlof? Ik heb me bij Alexa's verlof met name vermaakt met de babyuitzet en de kamer, maar die is nu zo goed als af. Een vriendin van me is aan het borduren geslagen, maar das niks voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |