Hm volgens RYM zat ze ook in Ultrababyfat maar volgens mijn cd niet. Nou heeft die band er nog 2..quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ten eerste was ze de zangstem van Jem de cartoonserie in de 80s. Toen gitariste in The Belltower daarna bassiste in Luna (het vervolg op Galaxie 500) en sinds de laatste jaren als duo met Dean Wareham van eerder genoemde Galaxie en Luna.
Nee, dat klopt. Tussen The Belltower en Luna in, late nineties.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm volgens RYM zat ze ook in Ultrababyfat maar volgns mij cd niet. Nou heeft die band er nog 2..
Correct nbbd +1quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan moet je de vraag over A Camp beter lezen
Het is niet Nina Kinert, dus dan denk ik Britta Persson.
Da's mooi, want met schlager heeft d'r muziek niks te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet zo van de schlager-musik...
Blogman, toch gek op The Beatles...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:10 schreef Blogman het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk direct, maar ik dacht ook direct dat die wel nooit gevraagd zou worden. Behalve natuurlijk door BCM, want die heeft toch wel een erg gelijke muzieksmaak.
Hij is minder rock dan 'ie er uit ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Beregd het volgende:
qua thema en uiterlijk zou het mss andrew w k kunnen zijn?
De eerste hint heb ik al gegeven in mijn vorige post.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef De_Rikster het volgende:
Anthony Kiedis zonder tattoos?
*verkapt hintverzoek*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |