Psies in tegenstelling tot tot jankzakken als Guidette en Laure was hij tenminste een vent toen zijn geheim letterlijk weggegeven werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.
Stomme Alex is stom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
En waar staat Hummie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Mijn top 5
1: Het zwembad
2: De kist met het slot
3: De ligbedden buiten
4: De koelkast
5:De sterke drank die er niet is
Dit dus arelaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapot geslagen wordt. het is en blijft een loserquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa wel
Valsche nicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Jij gaat echt klappies krijgen volgende weekquote:
Leuke Alex is leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Spooky4u het volgende:
Veel erger is eigenlijk dat niemand Servies meer echt uitkotst. Zou hij het toch eindelijk gesnapt hebben?
Oofffuh, die andere, mety dat kaal hoofd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Oe.. ik ruik een ochtendfittie!quote:
Saaie Maik is saai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Die mag er ook uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Ieeeuw dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Alex is opgestaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Wat een graf stemming daar, wat is er gebeurd
Oeh complimentjes!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef ariehaan het volgende:
Ha ik zie dat Versabommie er ook al weer is. Probeerde je me nou gisteren op de "rapporteer dit topic" knop te laten drukken met je zogenaamd vriendelijke uitleg hoe snel te posten?
Nou, ik lees hier al langer mee en ken je geintjes dus al, valse tweets enzo. Verder moet ik ook wel om je lachen, hoor, zo heel af en toe.
On topic, heb ik nou goed gehoord in de uitzending dat Gerard iets zei over het oog van Maik en dat zijn vader (van Gerard dus) de helft van zijn hersens mist?
Hij is ook nog pas 20 hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik vond dat Guido weinig verkeerds deed. Hij gaf zijn gevoelens bloot. Het was gericht tegen de redactie, niet tegen Maik en Monique. Ik vond het wel mooi dat Karim in staat was om hem te kalmeren. Het is gewoon een gevoelige jongen.
Maik is er weer bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Niks gebeurde er maar een keer watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
De groep is defintief in de hakselaar gegaan, dat is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
We zijn het behoorlijk eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Mylene het volgende:
Philip
Guido
Karim
Joanna
Dat zijn zo'n beetje mijn favorieten.
EENSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
Wat zei Karim? Alex verdient een nekschot?
Filmpjeeeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef versabommie het volgende:
Mijn top 5:
1. Servio
2. Sofia
3. Sharon
4. Alex
5. Maik
Ik kijk verder dan dansen als een baviaan of -zogenaamd- op een man lijken. En als ik dat doe zie ik toch echt wel de nodige overeenkomsten hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |