Of de tank leeggeroofd.. En dan is het goedkoper wanneer ze maar een halve tank pikken in plaats van een hele!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
misschien wordt ie wel omgelegd voordat z'n halve tank op is
Ja, maar als zijn tank vol is is de kans dat hun jerrycans vol zijn voor ze de tank hebben geleegd groter dan wanneer de tank halfvol is. In dat geval kan hij dus nog naar het tankstation rijden terwijl hij anders zou moeten lopen en aangezien tijd geld is is hij dan goedkoper uit met een volle tank.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Of de tank leeggeroofd.. En dan is het goedkoper wanneer ze maar een halve tank pikken in plaats van een hele!
Zuiniger rijden --> fixedquote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je hebt alleen minder brandstof in je tank gedonderd.....
Als je twee keer de helft van de rode letters in je plaatje weg zou halen, wat hou je dan over?quote:
Hiero Auto kopen... tips?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:51 schreef Klosje het volgende:
In welk topic werd 2x de helft ook weer een kwart, ik zou me daar graag verder in willen verdiepen
In ieder topic op FOK! waar het mogelijk is, zeker in ONZ en KLB.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:51 schreef Klosje het volgende:
In welk topic werd 2x de helft ook weer een kwart, ik zou me daar graag verder in willen verdiepen
Zie mijn editquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:53 schreef richnigger het volgende:
[..]
En als je nou eens 4 als helft neemt?
2 keer de helft weghalen is een kwart van het oorspronkelijke aantal overhouden ja, maar als je nou de helft van de rode letters weghaalt en daarna net zoveel rode letters als over zijn (de helft van het oorspronkelijke aantal) terug zet heb je 2 keer de helft, wat weer het oorspronkelijke aantal letters is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je twee keer de helft van de rode letters in je plaatje weg zou halen, wat hou je dan over?
1 rode letter.... nu zijn er 4 rode letters, dus nadat je 2 keer de helft weggehaald hebt is er maar een kwart van de rode letters over, ergo: 2 keer de helft is een kwart.
Ja, 4 letters....... 2 x de helft is dus 4?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
2 keer de helft weghalen is een kwart van het oorspronkelijke aantal overhouden ja, maar als je nou de helft van de rode letters weghaalt en daarna net zoveel rode letters als over zijn (de helft van het oorspronkelijke aantal) terug zet heb je 2 keer de helft, wat weer het oorspronkelijke aantal letters is.
Dit is best een goede vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In ieder topic op FOK! waar het mogelijk is, zeker in ONZ en KLB.
Een goed 2 x de helft topic is af en toe gewoon nodig.
En dan gaat die vent van de sloop op je auto staan springen, en dan zeg jij "M'n auto, wat doe je?!"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
nog zo'n waarzegger
volgende keer haal ik expres een halve tank en als die op is verpats ik die bak op de sloop
Ik heb eerlijk gezegd nooit een 2 keer de helft discussie mogen aanschouwen hier. Ik vond dan ook dat ik hem wel moest voeren zodat ik de volgende keer gewoon kan reageren met "quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In ieder topic op FOK! waar het mogelijk is, zeker in ONZ en KLB.
Een goed 2 x de helft topic is af en toe gewoon nodig.
Als het oorspronkelijke getal 4 is wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 4 letters....... 2 x de helft is dus 4?!
2*(0.5) = 2 x 0.5 = 1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:51 schreef harry-de-aso het volgende:
Sowieso
2(0.5) = 0.5 x 0.5 = 0.25
edit:
Immers
2(2) is ook 2 x 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |