@noorderlicht, en anderen 2 delen terug:
ik wil niet teveel aandacht, ik wordt er alleen maar bang van als het pagina's lang over mij gaat, en vooral als het over politie e.d. inlichten gaat.
helemaal nergens voor nodig
en al is het ergens voor nodig volgens iemand die het niet goed in ziet,
ik doe niets illegaals! niet veel gebeurd bij mij (niet dat iemand het wat uitmaakt eigenlijk).
@richard
in wat voor setting was het dat je met dat meisje praatte?
ik heb zelf een beetje 2 gedachtes voor me namelijk.
-of het meisje was in jouw geintereseerd (lees over de proximity radar) en dan maakt het eigenlijk niet uit wat je zegt
-of het was echt toevallig en spontaan dat je wat kon beginnen te zeggen
met dat eerste heb ik zelf geen ervaringen omdat ik niet zo heel goed alles in de gaten kan/durf te kijken
dat 2de van echt spontaan heb ik ook een keer gehad. toen ik toevallig genoeg moed had ook met een meisje gepraat in het cafe.
ik was toen de zielige gozer in het hoekje, die een totale dronkenlap was. en ik had weer wodka jus(3 delen wodka, en heel klein beetje jusdorange door elkaar) bestelt. maar soms halverwege totale dronkenschapen proef je alcohol niet zo goed meer. en toen dacht ik dat de barman mehad afgesloten van de alcohol, en water ipv wodka had gebruikt want ik proefde helemaal geen alcohol.
en toen zei ik zo tegen zo een meid die toevallig langsliep van: "he, proef dit eens. ik proef helemaal geen alcohol en ik vraag me af of dat er wel wat inzit"
misschien had ze me nog niet eerder gezien dat ik iemand was waarmee men niet wil omgaan in bars of weet ik het, maar ze ging er heel positief toen op in.
zij ging toen slokje nemen
en toen zei ze:"oh ja! hier zit heel zeker alcohol in"
en toen ik zo van: " oh oke dan... dankjewel, ja ik vroeg het even omdat ..." blah blah blah dlv,dlv,dlv. en toen zei ik gedag.
hoe ging het bij jou?! ik kan het me nu nog niet zo goed voorstellen, kan je je nog wel iets herinneren?, ik zou heel graag meer details willen horen!
quote:
Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:Dat is alleen maar een kwestie van oefening en doorbijten. De eerste stap is al gezet en dan is het gewoon een kwestie van proberen en na tijd word het een gewenning en word die nerveusheid heus wel minder.
oefenen en doorbijten is hartstikke moeilijk voor iemand als richard, omdat er nog steeds veel achterstand is.
zolang een meid haar shields omhoog heeft, en je niet doorhebt hoe dat werkt en dat ze ook op een gegeven moment geen shields kunnen hebben zijn meisjes heel gemeen en afwijzend.
(meisjes hebben een shield als ze denken: "misschien is of gaat die gast me wel versieren"(en dat is heel snel, zogauw er maar ietsjes misschien sexueele spanning is is dat, zogauw ze weet dat je man bent, en nog niet in de eeuwige friendszone bent is dat.))
iemand zonder ervaring weet niet hoe versieren eigenlijk gaat. en al is er een shittests valt iemand zonder ervaring er met open ogen in zodat hij op 1 van de velen lijkt die haar probeert te versieren.
iemand zonder ervaring kan dan nog heel hard op ze hart getrapt worden.
bijvoorbeeld stel je voor: bob heeft helemaal geen kennis van versieren, en precies een soort benzin/richard/mylifeisgrey iemand.
dan gaat bob uit. hij gaat alle meisjes uit de weg natuurlijk, want die willen niet met hem omgaan is zijn ervaring. dan laat hij een biljet van 5 euro op de grond vallen.
dan kijkt hij waar dat biljet is om het op te rapen, stapt een meisje zonder dat ze het merkt met haar grote schoen erop.
dus bob moet even vragen of ze haar voet uit de weg haalt.
dan zegt bob om te beginnen met praten tegen dat meisje:" hoi".....
dan gaan op dat moment het meisje haar shields aan omdat ze denkt:"misschien wil hij me wil versieren"
in het ergste geval draait dan het meisje haar rug naar hem toe
dan wordt bob heel verdrietig, want al zijn vermoedens dat meisjes niet met hem willen praten en hij een vreemde daar is en al het kutte wat mensen als bob maar voelen wordt dan bevestigt.
en dat is allemaal omdat bob niet weet hoe meisjes werken
ik heb er zelf weleens maanden terug meervuldig over gepost:"alle mannen versieren vrouwen maar! en daarom heb ik
helemaal geen kans om zelfs al maar met een meisje te praten. het is oneerlijk"
edit: ik ben echt blij met pua-materiaal trouwens, want eindelijk weet ik wat er gebeurd zodat ik "erboven" kan staan.
einstein heeft ooit eens gezegd dat als je een onopgelost probleem hebt, je moet proberen er een niveau erboven te komen met denken. hier met versieren kan dat door te weten wat er gebeurd ipv gewoon beleefd zijn en in de shittests van meisjes te vallen
(en ja de shittest kan ook zijn dat ze een beetje gemeen reageert alsof ze niet met je wil omgaan, want na alleen maar "hoi" zeggen denkt een meisje niet veel van je, behalve van "oh hij gaat me vast kansloos proberen te versieren". dus dan is ze half gemeen)
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 00:13:43 ]