abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93796528
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hij hoeft alleen maar wat dingen af te leren, zoals nerveus worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, da's zeker zo. Maar niet onmogelijk natuurlijk.
pi_93796680
Dat is alleen maar een kwestie van oefening en doorbijten. De eerste stap is al gezet en dan is het gewoon een kwestie van proberen en na tijd word het een gewenning en word die nerveusheid heus wel minder.
pi_93796715
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
pi_93796857
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.

Misschien moet je ook gewoon als je nuchter bent eens goed opletten wie er interesse tonen. Weet zeker dat je dat nuchter veel beter ziet dan dronken.
pi_93797313
Tvp. Schaamteloos. Omdat het kan, maar niet meer hoeft.
pi_93797443
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.

Misschien moet je ook gewoon als je nuchter bent eens goed opletten wie er interesse tonen. Weet zeker dat je dat nuchter veel beter ziet dan dronken.
Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:40:40 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93797541
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durven
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93797715
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durven
Volgende zaterdag ga ik het zeker proberen, maar toch nog met een paar biertjes op :P Heel misschien morgen nog , kleine kans dat we weer de stad in gaan op de laatste dag met carnaval.

Ik ben super blij dat ik carnaval heb meegemaakt. Eindelijk kreeg ik een beetje het gevoel dat ik leefde en gelukkig willen meiden van 20 nog steeds met me praten.
pi_93797753
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.
Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.
pi_93797810
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.
Ja vandaag had ik een hot & spicey pizza gegeten en brood in ochtend en middag.
pi_93798386
Mijn vrouwelijke collega's schatten me op 18-20.
En toen ik die meid via internet ontmoette in december zei ook zo toen ze aangeschoten was "zij lacht naar me terwijl ze me aankijkt " dus ik zeg " wat is er?" " dit ga je niet leuk vinden als ik dit ga zeggen " Dus ik dacht oh nee nu komt het ,ze gaat zeggen dat ik lelijk ben. " Nee zeg maar hoor" " je ziet er echt niet uit als 26"

Ik denk wel eens, hoe oud zag ik er dan in godsnaam uit toen ik 18 was? Misschien ben ik juist nu pas aantrekkelijk genoeg ofzo?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:02:29 #12
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93798436
@noorderlicht, en anderen 2 delen terug:
ik wil niet teveel aandacht, ik wordt er alleen maar bang van als het pagina's lang over mij gaat, en vooral als het over politie e.d. inlichten gaat.
helemaal nergens voor nodig
en al is het ergens voor nodig volgens iemand die het niet goed in ziet, ik doe niets illegaals!

niet veel gebeurd bij mij (niet dat iemand het wat uitmaakt eigenlijk).

@richard
in wat voor setting was het dat je met dat meisje praatte?

ik heb zelf een beetje 2 gedachtes voor me namelijk.
-of het meisje was in jouw geintereseerd (lees over de proximity radar) en dan maakt het eigenlijk niet uit wat je zegt
-of het was echt toevallig en spontaan dat je wat kon beginnen te zeggen

met dat eerste heb ik zelf geen ervaringen omdat ik niet zo heel goed alles in de gaten kan/durf te kijken
dat 2de van echt spontaan heb ik ook een keer gehad. toen ik toevallig genoeg moed had ook met een meisje gepraat in het cafe.
ik was toen de zielige gozer in het hoekje, die een totale dronkenlap was. en ik had weer wodka jus(3 delen wodka, en heel klein beetje jusdorange door elkaar) bestelt. maar soms halverwege totale dronkenschapen proef je alcohol niet zo goed meer. en toen dacht ik dat de barman mehad afgesloten van de alcohol, en water ipv wodka had gebruikt want ik proefde helemaal geen alcohol.
en toen zei ik zo tegen zo een meid die toevallig langsliep van: "he, proef dit eens. ik proef helemaal geen alcohol en ik vraag me af of dat er wel wat inzit"
misschien had ze me nog niet eerder gezien dat ik iemand was waarmee men niet wil omgaan in bars of weet ik het, maar ze ging er heel positief toen op in.
zij ging toen slokje nemen
en toen zei ze:"oh ja! hier zit heel zeker alcohol in"
en toen ik zo van: " oh oke dan... dankjewel, ja ik vroeg het even omdat ..." blah blah blah dlv,dlv,dlv. en toen zei ik gedag.

hoe ging het bij jou?! ik kan het me nu nog niet zo goed voorstellen, kan je je nog wel iets herinneren?, ik zou heel graag meer details willen horen!

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is alleen maar een kwestie van oefening en doorbijten. De eerste stap is al gezet en dan is het gewoon een kwestie van proberen en na tijd word het een gewenning en word die nerveusheid heus wel minder.
oefenen en doorbijten is hartstikke moeilijk voor iemand als richard, omdat er nog steeds veel achterstand is.
zolang een meid haar shields omhoog heeft, en je niet doorhebt hoe dat werkt en dat ze ook op een gegeven moment geen shields kunnen hebben zijn meisjes heel gemeen en afwijzend.

(meisjes hebben een shield als ze denken: "misschien is of gaat die gast me wel versieren"(en dat is heel snel, zogauw er maar ietsjes misschien sexueele spanning is is dat, zogauw ze weet dat je man bent, en nog niet in de eeuwige friendszone bent is dat.))

iemand zonder ervaring weet niet hoe versieren eigenlijk gaat. en al is er een shittests valt iemand zonder ervaring er met open ogen in zodat hij op 1 van de velen lijkt die haar probeert te versieren.

iemand zonder ervaring kan dan nog heel hard op ze hart getrapt worden.

bijvoorbeeld stel je voor: bob heeft helemaal geen kennis van versieren, en precies een soort benzin/richard/mylifeisgrey iemand.

dan gaat bob uit. hij gaat alle meisjes uit de weg natuurlijk, want die willen niet met hem omgaan is zijn ervaring. dan laat hij een biljet van 5 euro op de grond vallen.

dan kijkt hij waar dat biljet is om het op te rapen, stapt een meisje zonder dat ze het merkt met haar grote schoen erop.

dus bob moet even vragen of ze haar voet uit de weg haalt.

dan zegt bob om te beginnen met praten tegen dat meisje:" hoi".....
dan gaan op dat moment het meisje haar shields aan omdat ze denkt:"misschien wil hij me wil versieren"
in het ergste geval draait dan het meisje haar rug naar hem toe

dan wordt bob heel verdrietig, want al zijn vermoedens dat meisjes niet met hem willen praten en hij een vreemde daar is en al het kutte wat mensen als bob maar voelen wordt dan bevestigt.

en dat is allemaal omdat bob niet weet hoe meisjes werken

ik heb er zelf weleens maanden terug meervuldig over gepost:"alle mannen versieren vrouwen maar! en daarom heb ik helemaal geen kans om zelfs al maar met een meisje te praten. het is oneerlijk"
edit: ik ben echt blij met pua-materiaal trouwens, want eindelijk weet ik wat er gebeurd zodat ik "erboven" kan staan.
einstein heeft ooit eens gezegd dat als je een onopgelost probleem hebt, je moet proberen er een niveau erboven te komen met denken. hier met versieren kan dat door te weten wat er gebeurd ipv gewoon beleefd zijn en in de shittests van meisjes te vallen
(en ja de shittest kan ook zijn dat ze een beetje gemeen reageert alsof ze niet met je wil omgaan, want na alleen maar "hoi" zeggen denkt een meisje niet veel van je, behalve van "oh hij gaat me vast kansloos proberen te versieren". dus dan is ze half gemeen)

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 00:13:43 ]
pi_93798814
quote:
in wat voor setting was het dat je met dat meisje praatte?

ik heb zelf een beetje 2 gedachtes voor me namelijk.
-of het meisje was in jouw geintereseerd (lees over de proximity radar) en dan maakt het eigenlijk niet uit wat je zegt
-of het was echt toevallig en spontaan dat je wat kon beginnen te zeggen

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.
Tussendoor kwam er nog een andere gast naar haar toe en die zei "mag ik je een drankje aanbieden " wat ze accepteerde vervolgens keerde ze hem de rug toe na een 30 seconde gesprek en kwam ze terug en bleef ze met mij staan praten en vroeg ze dingen als waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was en of ik nog studeerde etc. En ik zat na verloop van tijd de hele tijd aan haar voelsprieten (ze was verkleed als bij) :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:18:34 #14
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93799059
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.
Tussendoor kwam er nog een andere gast naar haar toe en die zei "mag ik je een drankje aanbieden " wat ze accepteerde vervolgens keerde ze hem de rug toe na een 30 seconde gesprek en kwam ze terug en bleef ze met mij staan praten en vroeg ze dingen als waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was en of ik nog studeerde etc. En ik zat na verloop van tijd de hele tijd aan haar voelsprieten (ze was verkleed als bij) :')
hehe lol. 1ste van wat ik dacht is het waarschijnlijk
kijk eens naar mystery method workshop 2002 ofzoiets dergelijks. daar zijn een paar .avi bestanden van gepost paar maanden terug in de nieuwsgroep alt.binaries.seduction
pi_93799417
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
pi_93799591
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef richard_prf het volgende:
Mijn vrouwelijke collega's schatten me op 18-20.
Dan ben je perfect voor mij :9~ ;)

Sowieso is dat toch beter gezien je ervaring? Dan kan je het ook beter proberen bij jongere meisjes en op die manier de verloren tijd/jeugd inhalen. :)
pi_93799640
Ik moet wel zeggen dat je stukje interessant is om te lezen als je nog meer van dit soort nuttige details tegenkomt die je opvalt post dat dan als je wilt. Ik leer dan een beetje hoe vrouwen denken en het is goed om te weten dat ze dus hele andere redenen kunnen hebben dan beoordelingen op uiterlijk om je af te wijzen.
pi_93799728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben je perfect voor mij :9~ ;)

Sowieso is dat toch beter gezien je ervaring? Dan kan je het ook beter proberen bij jongere meisjes en op die manier de verloren tijd/jeugd inhalen. :)
Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzo :D. Ik kreeg regelmatig te horen van mensen die dachten dat ik nog op de basisschool zat toen ik in 3VWO zat :D.
pi_93799747
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je stukje interessant is om te lezen als je nog meer van dit soort nuttige details tegenkomt die je opvalt post dat dan als je wilt. Ik leer dan een beetje hoe vrouwen denken en het is goed om te weten dat ze dus hele andere redenen kunnen hebben dan beoordelingen op uiterlijk om je af te wijzen.
Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.
pi_93799764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzo :D. Ik kreeg regelmatig te horen van mensen die dachten dat ik nog op de basisschool zat toen ik in 3VWO zat :D.
Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.
pi_93799794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.
Hij draaft wel een beetje door en doet alsof het onmogelijk is succes te boeken bij de dames als je niet helemaal doorhebt hoe een vrouw denkt.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:39:20 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93799796
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
ja dan was het op "een heel simpele logische manier" wel een versierpoging geworden.
lees meer pua, ik denk dat ik heer en meester ben geworden over een boel theorie.

wat er dus kan tijdens uitgaan om een meid te strikken is 2 dingen:
1 dat of een meid toont interesse al in de man. dat kan bijvoorbeeld door in de volgorde van interesse/'wanhopigheid van haar'/'hoe je het maar wilt zien':
-in de buurt blijven bij je in de hoop dat jij op haar afkomt
-jou hints gaan geven als oogcontact/ steeds dichterbij komen
-op jouw afstappen met een simpele versierpoging(openingszinnen voor vrouwen zijn trouwens heel makkelijk. zeg bijvoorbeeld tegen een man:"wauw wat een leuk shirt", en 99% van de mannen reageren daar heel blij op, en gaan er uitgebreid over vertellen.

2. jij komt haar zogenaamd 'toevallig' tegen(kan echt toevallig zijn/ kan openingszin zijn)
dan moet je binnen de korte tijd weten dat er shields zijn, en hoe die te doorbreken.

drankjes aanbieden klinkt als poging tot een 'shortcut'.
en over "meer een player zijn" moet je wel weten hoe dat moet

jij had het er eerder over dat "meer jezelf als een aso gedragen" je succes bracht.
dat zal wel komen omdat je jezelf niet meteen helemaal moet geven aan een meid.

bijvoorbeeld:
meid zegt na een tijdje: ik vind je wel leuk eruitzien
jij denkt: wauw! wat ben ik blij! dat hoor ik niet vaak! oeh nu moet ik een compliment terugmaken, dat kan ik gewoon maken! oeh wat ben ik blij met haar! ik ga heel erge complimenten terugmaken, en proberen naar 'de volgende fase' te gaan.
vervolgens werp je je compleet aan haar voeten. en dan 'heb je jezelf teveel/tesnel gegeven'

meer als een aso gaan denken ipv een leek, zal zorgen dat je je reactie terugafsluit met een release
( bait,hook,real,release)
pi_93799895
Ik heb sterke vermoedens dat het dan -in de buurt blijven bij je in de hoop dat jij op haar afkomt is.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:46:05 #24
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93800026
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb sterke vermoedens dat het dan -in de buurt blijven bij je in de hoop dat jij op haar afkomt is.
ja precies

verder heb je het over "begonnen we een gesprek". dus zou ook nog wel kunnen zijn geweest dat ze gewoon alle 3 van die dingen die ik opnoemde deed.

edit: en die andere gast? was dat iemand die haar al kende? was dat iemand die haar alleen maar een drankje aanbood, en probeerde te 'versieren' zeg maar.
was dat iemand die iedereen (ook onbekenden/vaag-bekenden)drankjes aanboodt voor niets tijdens dat wilde carnaval?
had je het goed in de gaten? hoe dronken was jij?

en als wat was jij verkleed :D?
pi_93800137
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.
Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')