Was het maar zo een feest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gaddafi die zijn aftreden komt aankondigen.
Komt in de buurt van mijn eisenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef shomila het volgende:
LibyaFeb17_com LibyaFeb17.com
BREAKING: Gaddafi will not be pursued if he leaves in 72 hours - #feb17 #libya - libyafeb17.com/2011/03/breaki
4 minutes ago Favorite Retweet Reply
Mustafa Abdul Jalil, head of the Transitional Council in Libya has told Al Jazeera tha Gaddafi will not be pursued if he leaves and stops the bombings in 72 hours.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eisen die ik als oppositie zou stellen:
- Onmiddellijk staken van geweld van de kant van het regime.
- Onmiddellijk toelaten van internationale waarnemers, humanitaire hulp en een no-fly zone
- Het regime stapt uiterlijk morgen op.
Waar zijn de paparazzi's?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef shomila het volgende:
richardengelnbc richard engel
#libya.. Security tight before guest.. Told if we try to film from balconies 'we will be shot' by security
2 minutes ago
richardengelnbc richard engel
#libya.. The 'we would be shot' was a warning.. Don't surprise qaddafi's security detail.. Don't hide in bushes and try to film
1 minute ago
die gebruikt tie als human shieldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar zijn de paparazzi's?
Ik vind 72 uur ook lang.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
snap niet dat gadaffi nog 72 uur heeft gekregen, wat mij betreft liever nu dan morgen , maar het klinkt ook een beetjeals spierballentaal.
Ik lig al 72 uur in m'n bed en het vergaat me prima tot dusverquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind 72 uur ook lang.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik lig al 72 uur in m'n bed en het vergaat me prima tot dusver
Ja ik las van het weekend dat je in bed ging liggen.. Ben je ziek??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik lig al 72 uur in m'n bed en het vergaat me prima tot dusver
Griepje, het schijnt te heerschen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef tass het volgende:
[..]
Ja ik las van het weekend dat je in bed ging liggen.. Ben je ziek??
Zou ie gaan zeggen dat ie opstapt??? Oh als dat toch eens waar zou zijn!
Yup, maar dat maakt het 'missen' van snelle betrouwbare info niet minder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
beetje lastig als er geen communicatie mogelijk is, zo zei GPD capu dat hij in het enige kamertje (voor journalisten) met internet zat.
Mis Houda al dagen , die zit ook in benghazi net als GPD
Revoluties heersen ook de afgelopen maanden, zeer besmettelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee he niet alweer he, liever een nieuwe revolutie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |