Moet je je hele team aanpassen op een spits die alleen in de 16 goed is. Soort nieuwe Suarezquote:
Als ze hem nou een vrije rol geven zoals Suarez destijds, betaalt hij dat echt wel terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
Voor ajax is het ook niet zo'n belangrijke speler. ze kunnen 'm beter weer teruggeven aan AZ, daar komt ie veel meer tot z'n recht.
6 milj. AZ had lekker gecashed toen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat was de transfersom voor El Ham? Dat had ik even gemist.
Hij doet het daar heel aardig hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
Aissatti presteert goed bij Vitesse????
Ed en Willem Bever jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
aisatti was toch dat grote talent toen bij PSV? samen met affelay?
Als ie straks weer een paar doelpuntjes maakt, dan gaat een Engelse of Russische ploeg wel 8 a 10 miljoen betalen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
6 milj. AZ had lekker gecashed toen.
Ja, want Ajax is kampioen geworden met Huntelaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef Stiggie het volgende:
Huntie zou super zijn. Daar koop je het kampioenschap mee.
die kerel zal nooit 4/5 van zijn salaris af willen staan.. en zoveel geld is ie voor ajax ook niet waard. niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef Stiggie het volgende:
Huntie zou super zijn. Daar koop je het kampioenschap mee.
Ja, ik snap niet waarom miljardairs nog zo gierig kunnen zijn. Moet je kijken, hij drinkt daar een glaasje water. Pure zuinigheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef Smoofie het volgende:
John zou moeten zeggen, ik , als miljardair, ga in Ajax investeren˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |