Niet goed voor de semen, maar ja.quote:
Valt niet op bij je buren.quote:
Hij heeft de kijkcijfers bekeken van de wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Menu_69 het volgende:
De Mol heeft volgens mij al decennia geen wedstrijd meer gezien.
Zo gedraagt hij zich ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel een miljardair die bij VI zit heh
Heeft Wilfred zo erg z'n zakken gevuld bij De Mol's Talpa?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel een miljardair die bij VI zit heh
Goh... hij kon zelf ook wel bedenken dat hij er beter niet kan zitten. Alles moet nu van de rest komen (niet dat dat erg is).quote:
Ja, en ze behandelen hem allemaal met zijden handschoentjes, doodsbang voor hun baantje.quote:
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en ze behandelen hem allemaal met zijden handschoentjes, doodsbang voor hun baantje.
Kijk hoe mak Derksen nu is.˛
Die oefenwedstrijd had meer weg van de extra lange theaterversie van Comedians Gallop van Kobolevsky...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die keeper...dat doe ik ook altijd met mijn neefje van 5
Ik had eerder verwacht dat Derksen Gooische Vrouwen zou afkrakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en ze behandelen hem allemaal met zijden handschoentjes, doodsbang voor hun baantje.
Kijk hoe mak Derksen nu is.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |