Zeker leuke gast, maar eens in de twee maanden ofzo is imho genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer komt Woutertje Bos weer? Het is al best lang geleden.
Hij zou eens per maand komen, maar heb hem al langer niet gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker leuke gast, maar eens in de twee maanden ofzo is imho genoeg
Hier idem,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ben pas echt VI gaan kijken toen die gozer weg was.
Er zit sowieso geen enkele lijn in qua gastenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zou eens per maand komen, maar heb hem al langer niet gezienAchja, we zien hem vanzelf verschijnen.
Omdat online bekijken bij een hoop mensen niet wertktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond binnen 40 minuten op Rtl gemist zonder reclames. (Misschien korter ik keek pas na 40 minuten)
Ik kan het toch weer niet laten om me af te vragen waarom mensen zo gefixeerd zijn op MP4 videos
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer komt Woutertje Bos weer? Het is al best lang geleden.
Oh joepie zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zou eens per maand komen, maar heb hem al langer niet gezienAchja, we zien hem vanzelf verschijnen.
Bij Derksen Bastards moest ik stiekem aan "Kutscheetjes-politie" denken.quote:
Dat zegt meer over Tijl en de jakhalzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef msnk het volgende:
1000000x liever Wouter Bos dan Tijl en jakhalzen
Dat zijn echt de meest hopeloze bladzijden uit de VI, maar ze ziet er inderdaad niet echt gezond uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel, wat is er met Yolanthe gebeurt ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze anorexia of zo ?
(de foto in de VI, blz 31)
KPN reclame?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef zlakto het volgende:
Ik liep vanmiddag op Utrecht Centraal en daar hing een billboard met daarop groot een knipogende man met een snor, volgens mij was het Johan (of in ieder geval iemand die hem moest voorstellen, neem niet aan dat hij meewerkt aan die onzin) die knipoogde. Op de poster stond groot doe eens gek. Kon niet uitgebreid kijken want het bord draaide weer door. Iemand enig idee?
Op de Belg hadden ze het in Extra Time ook over de wedstrijd in Ajax.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:23 schreef tong80 het volgende:
Genéé : 'Hier de fans uit Rangers in Scholand.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |