quote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien wat voor de Kids van Huppel en MissB en anderen..
http://film.fok.nl/nieuws(...)ijgen-in-cars-2.html
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjesquote:
Die zit al vol met chocolade koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zit al vol met chocolade koekjes
Huuuuu.. Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen weer halen dan maar..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuuuu.. Ik wil ook![]()
Morgen weer halen dan maar..
Ja lekker handig weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leeg
Sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja lekker handig weer![]()
Nou heb ik de hele nacht trek
ohw maar die heb ik nog wel staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En m'n ijsthee is ook al op, verdorie
Tot hoe laat ben je open?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw maar die heb ik nog wel staan
Tot half 7quote:
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot half 7ik weiger om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?
quote:
Zoals het hoort. Ik zie het punt niet zo, overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei, alsof niet elke dag vrouwendag is.
Tis ook niet voor de NL vrouw, tis voor de zielige vrouwen in Afrka enzo, die niet voor hunzelf durven opkomen, losers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ik zie het punt niet zo, overigens
zouden die enig benul hebben dat 't vrouwendag is? Denk het niet. En zo wel, ontketenen ze een revolutie of zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis ook niet voor de NL vrouw, tis voor de zielige vrouwen in Afrka enzo, die niet voor hunzelf durven opkomen, losers.
goed punt.quote:
Sollicitatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:15 schreef Spirit82 het volgende:
DinsdagDus alweer bijna vrijdag
En vanmiddag eerste sollicitatie en ik zie er bijzonder sollicitatiewaardig uit, al zeg ik het zelf
Veel plezierquote:
Vertelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niks van de stroom van tijd snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:41 schreef JoeBravo het volgende:
Afstudeerster gaat me van m'n werk houden vandaagcamera modus inschakelen, telefoon laag houden, op afdrukken klikken als ze langs komt lopen en die pic ff naar mij mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ik ben een egoïst, ik houd het voor mezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
camera modus inschakelen, telefoon laag houden, op afdrukken klikken als ze langs komt lopen en die pic ff naar mij mailen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoïst, ik houd het voor mezelf
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoïst, ik houd het voor mezelf
Ah joh, dat durven ze toch nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |