Ik weet niet wat de bedoeling is en wil niet voor aap staanquote:
Yukiquote:
LEEF, DURF en probeer uitquote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de bedoeling is en wil niet voor aap staan
Okequote:
Hoezo ga jij of iemand anders die je kent daar binnenkort heen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Gelukkig in Jordanië zit de vlam nog niet in de pan.... maar het begint ook daar te morrelen
Dat weet ikquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jajajaja.... ga maar eens kijken wat tapas is
Zonder te klikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
![]()
M'n oude muziekcollectie eens aan het doorspitten
![]()
* Yuki was vroeger een beetje metalheadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki was vroeger een beetje metalheadVandaar ook je nickname toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenmetal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Sort ofquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar ook je nickname toch?
Vrouwenmetal
AF is wel coolquote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sort ofMet dank aan Within Temptation iig
Ook leuk:
Doe je goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AF is wel coolIk sta nog op de foto met Floor
Toen ze nog wat minder bekend waren in 2002/2003 ofzoquote:
Goed zoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Oh kak, ik moet nog iets voor m'n werk doen...
Vandaag wel weer echt een mega-compliment gehadEn woensdag hoor ik of ik doorgroeimogelijkheden heb binnen de organisatie
2003/2004 ben ik nog naar een concert van ze geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ze nog wat minder bekend waren in 2002/2003 ofzoen nog goeie muziek maakte
![]()
Revamp waar Floor tegenwoordig in zit is wel leuk
Ik heb een van de laatste of de laatst show van hun gezien voordat ze uit elkaar gingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
2003/2004 ben ik nog naar een concert van ze geweestHeb ook nog een oud bandshirt
Dat is wel tofquote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
AF! Back in the days, gratis naar een voorstelling met Pers toegang vooraf![]()
Had m'n ex toen gewonnen bij de fanclub
Was ook rond 2002/2003 zoiets geloof ikquote:
Kennis van mij woont daarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo ga jij of iemand anders die je kent daar binnenkort heen?
Eigenlijk zijn het net mensenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was ook rond 2002/2003 zoiets geloof ik
Hapje en drankje doen met de band, en gewoon gesprekken met ze kunnen hebben![]()
Vandaarquote:
Raar idee lijkt me dat.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een van de laatste of de laatst show van hun gezien voordat ze uit elkaar gingen.Genoeg showelementen en speciale dingen maar ik vond er niets aan.
En nu luister je niet meer naar zulke muziek?Wat wel?
Moest wel naar fucking Groningen, was in de Oosterpoort..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net mensenmeesten artiesten blijven gewoon normaal doen tegen fans.
[..]
Vandaarwel handig als je ooit daar naartoe wilt
Vroeger had ik je leuker gevondenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Raar idee lijkt me dat.
Ik luister het nu heel af en toe nog. Als ik zin heb
Maar meer Caro Emerald, Laura Jansen, Jurk... Dat soort dingen
Nee, die had dan leuker gestaan op m'n slaapkamer vloerquote:
Jij veegt je voeten op een bandshirt? Lijkt me niet een effectieve doch prijzige methode.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die had dan leuker gestaan op m'n slaapkamer vloer
Dat was het ook. Tsja het was ook met 1 gitarist ipv van 2 dat maakt het al een heel andere band.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Raar idee lijkt me dat.
Ik luister het nu heel af en toe nog. Als ik zin heb
Maar meer Caro Emerald, Laura Jansen, Jurk... Dat soort dingen
Je moet er nog wat voor over hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moest wel naar fucking Groningen, was in de Oosterpoort..
Ik moet nog ergens een Metallica shirt hebben..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een shirtje van Muse en één van Caro hoor
Omnia daar ga ik zaterdag heenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een Metallica shirt hebben..
En van Omnia heb ik nog een Long Sleeve en een Sleeveless..
En van Nightwish had ik een Shirt..
Zolang zij 'm dan maar uit heeft moeten trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij veegt je voeten op een bandshirt? Lijkt me niet een effectieve doch prijzige methode.
Een meisje in alleen een bandshirtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang zij 'm dan maar uit heeft moeten trekken.
Jammer dat die reus van een Luka er niet meer bij is.. Ze zijn nu veel te groot geworden..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omnia daar ga ik zaterdag heen![]()
Ik heb trouwens een paar dozijn band shirts. Van Slipknot, Dream Theater, Slayer oa
I is fanquote:
Tot vorig had ik nog nooit van ze gehoordquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat die reus van een Luka er niet meer bij is.. Ze zijn nu veel te groot geworden..
Voorheen waren ze met z'n 3-en, toen kwam Joe erbij, en af en toe Mistral en Oliver..
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I is fan![]()
In juli komen ze weer naar Nederland
Ja.. I know.. heb het druk enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krengel!![]()
Long time no see.. euhm.. read..
Je bent te koop?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.
Bospop in Weert 10 juliquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |