quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of jouwe.. waar 2 seksenvechten hebben 2 schuld
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed je maar wel wat, was ik niet zo moe
Oh wacht, dat kon heul nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuld
quote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien wat voor de Kids van Huppel en MissB en anderen..
http://film.fok.nl/nieuws(...)ijgen-in-cars-2.html
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjesquote:
Die zit al vol met chocolade koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zit al vol met chocolade koekjes
Huuuuu.. Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen weer halen dan maar..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuuuu.. Ik wil ook![]()
Morgen weer halen dan maar..
Ja lekker handig weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leeg
Sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja lekker handig weer![]()
Nou heb ik de hele nacht trek
ohw maar die heb ik nog wel staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En m'n ijsthee is ook al op, verdorie
Tot hoe laat ben je open?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw maar die heb ik nog wel staan
Tot half 7quote:
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot half 7ik weiger om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |