Ik weet niet wat de bedoeling is en wil niet voor aap staanquote:
Yukiquote:
LEEF, DURF en probeer uitquote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de bedoeling is en wil niet voor aap staan
Okequote:
Hoezo ga jij of iemand anders die je kent daar binnenkort heen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Gelukkig in Jordaniė zit de vlam nog niet in de pan.... maar het begint ook daar te morrelen
Dat weet ikquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jajajaja.... ga maar eens kijken wat tapas is
Zonder te klikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
![]()
M'n oude muziekcollectie eens aan het doorspitten
![]()
* Yuki was vroeger een beetje metalheadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki was vroeger een beetje metalheadVandaar ook je nickname toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenmetal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Sort ofquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar ook je nickname toch?
Vrouwenmetal
AF is wel coolquote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sort ofMet dank aan Within Temptation iig
Ook leuk:
Doe je goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AF is wel coolIk sta nog op de foto met Floor
Toen ze nog wat minder bekend waren in 2002/2003 ofzoquote:
Goed zoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Oh kak, ik moet nog iets voor m'n werk doen...
Vandaag wel weer echt een mega-compliment gehadEn woensdag hoor ik of ik doorgroeimogelijkheden heb binnen de organisatie
2003/2004 ben ik nog naar een concert van ze geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ze nog wat minder bekend waren in 2002/2003 ofzoen nog goeie muziek maakte
![]()
Revamp waar Floor tegenwoordig in zit is wel leuk
Ik heb een van de laatste of de laatst show van hun gezien voordat ze uit elkaar gingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
2003/2004 ben ik nog naar een concert van ze geweestHeb ook nog een oud bandshirt
Dat is wel tofquote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
AF! Back in the days, gratis naar een voorstelling met Pers toegang vooraf![]()
Had m'n ex toen gewonnen bij de fanclub
Was ook rond 2002/2003 zoiets geloof ikquote:
Kennis van mij woont daarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo ga jij of iemand anders die je kent daar binnenkort heen?
Eigenlijk zijn het net mensenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was ook rond 2002/2003 zoiets geloof ik
Hapje en drankje doen met de band, en gewoon gesprekken met ze kunnen hebben![]()
Vandaarquote:
Raar idee lijkt me dat.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een van de laatste of de laatst show van hun gezien voordat ze uit elkaar gingen.Genoeg showelementen en speciale dingen maar ik vond er niets aan.
En nu luister je niet meer naar zulke muziek?Wat wel?
Moest wel naar fucking Groningen, was in de Oosterpoort..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net mensenmeesten artiesten blijven gewoon normaal doen tegen fans.
[..]
Vandaarwel handig als je ooit daar naartoe wilt
Vroeger had ik je leuker gevondenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Raar idee lijkt me dat.
Ik luister het nu heel af en toe nog. Als ik zin heb
Maar meer Caro Emerald, Laura Jansen, Jurk... Dat soort dingen
Nee, die had dan leuker gestaan op m'n slaapkamer vloerquote:
Jij veegt je voeten op een bandshirt? Lijkt me niet een effectieve doch prijzige methode.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die had dan leuker gestaan op m'n slaapkamer vloer
Dat was het ook. Tsja het was ook met 1 gitarist ipv van 2 dat maakt het al een heel andere band.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Raar idee lijkt me dat.
Ik luister het nu heel af en toe nog. Als ik zin heb
Maar meer Caro Emerald, Laura Jansen, Jurk... Dat soort dingen
Je moet er nog wat voor over hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moest wel naar fucking Groningen, was in de Oosterpoort..
Ik moet nog ergens een Metallica shirt hebben..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een shirtje van Muse en één van Caro hoor
Omnia daar ga ik zaterdag heenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een Metallica shirt hebben..
En van Omnia heb ik nog een Long Sleeve en een Sleeveless..
En van Nightwish had ik een Shirt..
Zolang zij 'm dan maar uit heeft moeten trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij veegt je voeten op een bandshirt? Lijkt me niet een effectieve doch prijzige methode.
Een meisje in alleen een bandshirtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang zij 'm dan maar uit heeft moeten trekken.
Jammer dat die reus van een Luka er niet meer bij is.. Ze zijn nu veel te groot geworden..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omnia daar ga ik zaterdag heen![]()
Ik heb trouwens een paar dozijn band shirts. Van Slipknot, Dream Theater, Slayer oa
I is fanquote:
Tot vorig had ik nog nooit van ze gehoordquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat die reus van een Luka er niet meer bij is.. Ze zijn nu veel te groot geworden..
Voorheen waren ze met z'n 3-en, toen kwam Joe erbij, en af en toe Mistral en Oliver..
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I is fan![]()
In juli komen ze weer naar Nederland
Ja.. I know.. heb het druk enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krengel!![]()
Long time no see.. euhm.. read..
Je bent te koop?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.
Bospop in Weert 10 juliquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh?? Ze maken echt wel goeie muziek. Ben niet zo'n uber-fan maar als ik een nummer van ze hoor dan ben ik weer verkocht.
Dat niet eens eentje van haar mag ook mits girlie en een paar mate te kleinquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Preferably eentje uit je eigen collectie
Ben je weer op de markt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh... focus me iets teveel op PinkPop volgens mij..
Nee, had 't dan eerder gezegdquote:
Logisch dat is bij je ouders in de achtertuinquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh... focus me iets teveel op PinkPop volgens mij..
Ja goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, had 't dan eerder gezegd![]()
Hoe is 't met je lover enzo?
Huuuu...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja goed. Nog altijd helemaal in love
.
En jij en de liefde?
Ja ach.. ben ermee opgegroeid he, dan is dat net weer even anders. Maar denk niet dat ik dit jaar ga, is nog zo weinig bekend.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch dat is bij je ouders in de achtertuin
+1quote:
saaiquote:
Laatst keer in 2006 vond ik het niet leuk meer te commerciel enzo. Te veel mensen kijk mij eens alto zijn enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ach.. ben ermee opgegroeid he, dan is dat net weer even anders. Maar denk niet dat ik dit jaar ga, is nog zo weinig bekend.
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatst keer in 2006 vond ik het niet leuk meer te commerciel enzo. Te veel mensen kijk mij eens alto zijn enzo
Die zijn zeldzaam, wees er zuinig opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. maar dit exemplaar bevalt me gewoon heul erg goed
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..
Alto's die anders anders willen zijn en als jij dan als enige anders dan zij zijn bent kijken ze je raar aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja dat is een feit. Voig jaar keek iedereen me juist gek aan omdat ik in een doodnormaal spijkerrokje rondliep en niks 'alto's's aanhad..
ach, dat maakt toch niet uit..dan gaan we toch in het nederlands verderquote:
mwa, not too good..i have a coldquote:
Je was alweer terug in Rotjeknor dus inmiddels?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, dat maakt toch niet uit..dan gaan we toch in het nederlands verder![]()
[..]
mwa, not too good..i have a cold
Jeej, dat maakt het gelijk een stuk makkelijkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, dat maakt toch niet uit..dan gaan we toch in het nederlands verder![]()
WT! Ik heb Leffe Brune Dubbel in huisquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alto's die anders anders willen zijn en als jij dan als enige anders dan zij zijn bent kijken ze je raar aan.
sinds vorige week dinsdag precies 12 uur 's nachtsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je was alweer terug in Rotjeknor dus inmiddels?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Jeej, dat maakt het gelijk een stuk makkelijker
En dan zijn we nog geen drankje wezen doen? Slecht..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
sinds vorige week dinsdag precies 12 uur 's nachts
nee...ik ben sinds mijn terugkomst deels aan het bij slapen...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan zijn we nog geen drankje wezen doen? Slecht..![]()
Of ben je al sinds je terugkomst verkouden?
Ik had het ook niet perse over alcoholhoudende dranken hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee...ik ben sinds mijn terugkomst deels aan het bij slapen...en praat me momenteel maar liever niet over drankjes..doe mij maar fris de komende tijd
nou voorlopig hier nog niet..want ik vindt het nog koud..maar goed ik kom net van de andere kant aan de wereld met ruim 26 graden en een onuitstaanbare zon..dus dan is alles onder de 17 graden koudquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het ook niet perse over alcoholhoudende dranken hoor
Bijna weer ijskoffie tijd
dat. En ook meteen m'n bed maar ingekropen.quote:
Ik moet nog ff wat dingen opruimen en de grijze container aan straat zetten. Gelukkig hadden de buren dat ook al gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat. En ook meteen m'n bed maar ingekropen.
ik lig ook al op bedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat. En ook meteen m'n bed maar ingekropen.
Ik weet niet of de Leffe Brune Dubel verschilt van gewoon Leffe Dubbel maar die laatste vind ik een beetje naar ijzer smaken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WT! Ik heb Leffe Brune Dubbel in huis
Deze heeft wat weg van de Westmalle tripple, maar dan minder zoet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Leffe Brune Dubel verschilt van gewoon Leffe Dubbel maar die laatste vind ik een beetje naar ijzer smaken.Ikzelf vind de triple in ieder geval een stuk lekkerder. Maar jij bent meer een donkerbierdrinker?
Een dubbel die wat weg heeft van een tripel?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze heeft wat weg van de Westmalle tripple, maar dan minder zoet.
Ik ben een leek wat bier betreft, maar ik vond dat ook al best raarquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dubbel die wat weg heeft van een tripel?
Het heeft niet de zwaarheid, t is iig niet vergelijkbaar met de normale leffe dubbel, welke ik ook niet zo lekker vind.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dubbel die wat weg heeft van een tripel?
Overigens vind ik zelf de Leffe tripel (fabrieksbier) lekkerder dan de Westmalle tripel, terwijl de laatste een echte trappist is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben een leek wat bier betreft, maar ik vond dat ook al best raar
ik drink wel bier, en weet wat wit bier is, en bruin...maar veel verder kom ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben een leek wat bier betreft, maar ik vond dat ook al best raar
Hmm, dan moet ik die ook eens proberen!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heeft niet de zwaarheid, t is iig niet vergelijkbaar met de normale leffe dubbel, welke ik ook niet zo lekker vind.
Ja, dat is het helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent gewoon een gezellig avond misgelopen
(met carnaval muziek op de achtergrond
)
Ik heb er 6 liggenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die ook eens proberen!
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mijquote:
heyquote:
Gun die man ook eens watquote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mij
Soms bestond ik nietquote:
Ach, als ze langs liepen draaide ik me ff om, heb ook wel leuk uitzicht gehadquote:
Al het moois er vanaf gekeken nu zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, als ze langs liepen draaide ik me ff om, heb ook wel leuk uitzicht gehad
precies, nog even hard boe roepen, en ik zat vast aan het plafondquote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kwam ook zo stil binnengeslopen he![]()
Nee, dat was zo strak, mn blik gleed er zo van afquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al het moois er vanaf gekeken nu zeker?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, nog even hard boe roepen, en ik zat vast aan het plafond
Heet 'dat' zo tegenwoordig?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Goed... ik ga nog even iets met mijn inspiratie doen en dan slapen![]()
Jezus, volgensmij moet ik stoppen met drinken.. Ik las spiraaltjequote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
slaapse alvastquote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Heet 'dat' zo tegenwoordig?
Trusten![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr was leuk uitzicht, alleen niet voor mij, want ze zaten natuurlijk achter mij
De volgende keer ga ik wel naast je zittenquote:
idd, ik noem het eerder ontladingquote:
Gayfactor through the roof!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik wel naast je zitten
Je wil niets van me wetenquote:
Dan ken je F&D nog nietquote:
Oeh!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er 6 liggenwel lastig te krijgen, was maar 1 slijter die ze had. Die had overigens wel veel verschilende lekkere biertjes zag ik. Niet zoveel als Berts Bierhuis, maar stuk meer dan normaal.
Wat voor een smaak heeft die?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh!
Als je nog eerst daar bent moet je kijken of je deze kan scoren:
[ afbeelding ]
Die is maf maar wel lekker zeg!
*kijkt naar beneden*quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, draai het maar weer om, je lijkt wel een vrouw
Ehm, ja, ehm, raar. Bijna een beetje bosachtig, kruidig maar ook iets van noten ofzo. Maar niet té expliciet, is gewoon voor iedereen te drinken (geen imperial stout enzo) maar heel avontuurlijk en spannend.quote:
Waar!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist Rango gezien, aardige film!
En bijkans de tank volgegooid voor 1,42 de liter.
De 1.70 is al bereiktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!vanmiddag een pomp gezien met 20ct meer op t bord en was nog niet eens langs de snelweg
[kut opmerking] je was halverwege niet overtuigd?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
*kijkt wat verder naar beneden*
Ja
Belgie!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!vanmiddag een pomp gezien met 20ct meer op t bord en was nog niet eens langs de snelweg
Daar had je lang voor nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
*kijkt wat verder naar beneden*
Ja
Lulquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[kut opmerking] je was halverwege niet overtuigd?[/kut opmerking]
hou wel van je
Lang leve de tankpasquote:
Wie kopt hem in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie kopt hem in?Ik denk dat ik em er niet meer in mag koppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die voel ik ja, als ik mn hand van de laptop laat glijdenquote:
Na die opmerking niet meer neequote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em er niet meer in mag koppen
Dat zei je gisteren ookquote:
Niet, wat gek, snap ik niks vanquote:
trustequote:
ik dacht dat ik juist mn kop altijd moest inwikkelenquote:
Leuke buren?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
Er is of iemand heel raar aan het huilen, of mijn (onder)buren hebben seks.
Als het geluid een soort vreemd huilen benaderd, vind ik het al niet leuk meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuke buren?Of zoals ik net op Lamebook las:
[ afbeelding ]
Damn, nu wil ik weten hoe zij sex hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het geluid een soort vreemd huilen benaderd, vind ik het al niet leuk meer
They are teasing youquote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
Er is of iemand heel raar aan het huilen, of mijn (onder)buren hebben seks.
They're kan nietquote:
Hey is niet gebruikelijk om They are af te korten, dat staat ook in de link die je zelf geeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.wikihow.com/Use-There,-Their-and-They%27re
"Kan niet" is heel wat anders dan "is niet gebruikelijk"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey is niet gebruikelijk om They are af te korten, dat staat ook in de link die je zelf geeft
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat kloptnu ga ik slapen, over 7u gaat mn wekker weer en heb 2 belangrijke gesprekken
Yeps helemaal dood hier zo te zienquote:
Die zijn allemaal verstandig geworden en hebben werk tegenwoordigquote:
Wie kent er EHBO? Of heeft een AED Certificaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Yeps helemaal dood hier zo te zien
Zij welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn allemaal verstandig geworden en hebben werk tegenwoordig
Heb wel zo'n apparaat liggen op mijn werk.. wil wel experiment doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie kent er EHBO? Of heeft een AED Certificaat?
Ik ook, maar morgen nacht pas weer, even een ritje brussel doenquote:
Euh.. Zullen we dat aan de grote mensen overlaten? Goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb wel zo'n apparaat liggen op mijn werk.. wil wel experiment doen
oke oke.. pff mag ook nooit iets van jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Zullen we dat aan de grote mensen overlaten? Goed?
Oh er is genoeg dat je mag doen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oke oke.. pff mag ook nooit iets van jou
Ja tuurlijk .... behalve dat zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh er is genoeg dat je mag doen hoor![]()
Maar niet met gevaarlijke apparaatjes spelen
Nice, lekker dagje vrij dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen nacht pas weer, even een ritje brussel doen
Ik snap je even niet meer...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk .... behalve dat zeker
I wish!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nu al niet meer
Ja hey! Ik heb een excuus! Ik was al om 4 uur op vanmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat klinkt fout.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja ik ook al om half 7 hoor en ik ben toch ook nog wakkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey! Ik heb een excuus! Ik was al om 4 uur op vanmorgen![]()
En dat klinkt fout.
Half 7 is uitslapen johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ook al om half 7 hoor en ik ben toch ook nog wakker![]()
![]()
Nou zo voelde het niet vanmorgen na vannachtquote:
Awwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zo voelde het niet vanmorgen na vannacht
Ik zal je voortaan niet meer de halve nacht wakker houdenquote:
Hahaha ohww jaa het was jouw schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan niet meer de halve nacht wakker houden
Of jouwe.. waar 2 seksenvechten hebben 2 schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ohww jaa het was jouw schuld
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of jouwe.. waar 2 seksenvechten hebben 2 schuld
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed je maar wel wat, was ik niet zo moe
Oh wacht, dat kon heul nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuld
quote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien wat voor de Kids van Huppel en MissB en anderen..
http://film.fok.nl/nieuws(...)ijgen-in-cars-2.html
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjesquote:
Die zit al vol met chocolade koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw UI he.. Ik krijg zelf trek in koekjes, en ik krijg zin om die UI vol te proppen met koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zit al vol met chocolade koekjes
Huuuuu.. Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen weer halen dan maar..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuuuu.. Ik wil ook![]()
Morgen weer halen dan maar..
Ja lekker handig weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wil je er best eentje aanbieden.... maar pak is leeg
Sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja lekker handig weer![]()
Nou heb ik de hele nacht trek
ohw maar die heb ik nog wel staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En m'n ijsthee is ook al op, verdorie
Tot hoe laat ben je open?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw maar die heb ik nog wel staan
Tot half 7quote:
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot half 7ik weiger om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik kan dus op willekeurige tijd tussen nu en half 7 bij je binnenkomen?
quote:
Zoals het hoort. Ik zie het punt niet zo, overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei, alsof niet elke dag vrouwendag is.
Tis ook niet voor de NL vrouw, tis voor de zielige vrouwen in Afrka enzo, die niet voor hunzelf durven opkomen, losers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ik zie het punt niet zo, overigens
zouden die enig benul hebben dat 't vrouwendag is? Denk het niet. En zo wel, ontketenen ze een revolutie of zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis ook niet voor de NL vrouw, tis voor de zielige vrouwen in Afrka enzo, die niet voor hunzelf durven opkomen, losers.
goed punt.quote:
Sollicitatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:15 schreef Spirit82 het volgende:
DinsdagDus alweer bijna vrijdag
En vanmiddag eerste sollicitatie en ik zie er bijzonder sollicitatiewaardig uit, al zeg ik het zelf
Veel plezierquote:
Vertelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niks van de stroom van tijd snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:41 schreef JoeBravo het volgende:
Afstudeerster gaat me van m'n werk houden vandaagcamera modus inschakelen, telefoon laag houden, op afdrukken klikken als ze langs komt lopen en die pic ff naar mij mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ik ben een egoļst, ik houd het voor mezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
camera modus inschakelen, telefoon laag houden, op afdrukken klikken als ze langs komt lopen en die pic ff naar mij mailen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoļst, ik houd het voor mezelf
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een egoļst, ik houd het voor mezelf
Ah joh, dat durven ze toch nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stelletje enge mannetjes bij elkaar zijn jullie..
Op dinsdag is het bijna woensdagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals zeggen: dinsdag, bijna vrijdag. Dan snap je er dus echt geen jota van.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bent
Ik heb vandaag een van m'n minder blonde dagenquote:
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zettenquote:
Ik heb een pantalon aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit je dan in je sollicitatiewaardige kleding, wetend dat bij dat bedrijf waar je gaat solliciteren iedereen al snapshots zal hebben van je ondergoed voordat je überhaupt begonnen bent
Tenzij je een decolleté hebt, ben je veilig. Je bent inderdaad goed voorbereid, dat wordt een succes vanmiddagquote:
Bij mijn telefoon krijg je dat geluid niet te horen wanneer je hem op het profiel stil zetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zetten![]()
Irritant!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is vooral dat ik het sluitergeluid niet uit kan zetten![]()
Niet teveel, ik heb een gesprek met een vrouw.. dan wordt dat meestal niet als positief beschouwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij je een decolleté hebt, ben je veilig. Je bent inderdaad goed voorbereid, dat wordt een succes vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Nee, een pantalon is een nette broekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heet een broek. Dure gepraat ook altijd.
Een pantalon is een soort broek, niks dure praat bij de primark heb je een pantalon voor 10 euroquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, een pantalon is een nette broek
is wel ietsje andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn ogen zit er ook wel een verschil, volgens mij ook wel algemeen geaccepteerd, de Van Dale loopt altijd achter de trends aan hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekMaar in mijn hoofd is het inderdaad een soort broek, een nette, met zon gestreken vouw... maar das dus blijkbaar fout
Dat heb ik ook altijd gedachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten: babs heeft gelijk, volgens de Van Dale is een pantalon gewoon een broekMaar in mijn hoofd is het inderdaad een soort broek, een nette, met zon gestreken vouw... maar das dus blijkbaar fout
maakt hier geen verschilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn telefoon krijg je dat geluid niet te horen wanneer je hem op het profiel stil zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
frans is sowieso nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Hoe dat ding er ook uitziet, het blijft een broek, twee pijpen, grote opening aan de bovenkant, etc. etc. Broek. En het gaat me er niet om hoe duur zo'n ding is, het gaat erom dat pantalon duurder (want Frans) klinkt dan broek. En dat is nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maakt hier geen verschilHet was een tijdje verplicht, dat de camera geluid maakte. Nu niet meer, maar je zult wel een toestel hebben dat nog gebouwd is volgens de oude regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk is sowieso nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
frans is sowieso nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maakt hier geen verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom ding
Je telefoon dus
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Feliquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen!
Even eenmomentje hoor, CITO toets is terug, 544! Advies brugklas havo/vwo
Ik vind dat ergens wel terecht... Zo'n creep die stiekem foto's van je maakt... Brrrrquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was een tijdje verplicht, dat de camera geluid maakte. Nu niet meer, maar je zult wel een toestel hebben dat nog gebouwd is volgens de oude regels.
Je had in Emmen/Groningen zo'n dude die dat jaren deed, is een tijd terug door GeenStijl ontmaskerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel terecht... Zo'n creep die stiekem foto's van je maakt... Brrrr
Dat gaat toch helemaal nergens over. Grove inbreuk op privacy imo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had in Emmen/Groningen zo'n dude die dat jaren deed, is een tijd terug door GeenStijl ontmaskerd
Ik had een opmerking verwacht: een broek is sowieso nergens voor nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
frans is sowieso nergens voor nodig.
Nuken die shit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso nergens voor nodig.
Dat ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had een opmerking verwacht: een broek is sowieso nergens voor nodig
Nou is het natuurlijk wel zo dat een goede vrouw alleen een rok/jurk draagt, die tot over de knieėn komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tot aan de enkels tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk wel zo dat een goede vrouw alleen een rok/jurk draagt, die tot over de knieėn komt.
hij is dan ook opgepaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal nergens over. Grove inbreuk op privacy imo.
Sinds wanneer volg jij de Bijbel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk wel zo dat een goede vrouw alleen een rok/jurk draagt, die tot over de knieėn komt.
I knowquote:
wat denk je wel niet van mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat je de PM al aan t schrijven wasquote:
hoeveel afwijzingen denk je dat ik aan kan?quote:
Nee, dat hoeft niet, tot over de knie is genoeg (wat goed genoeg is voor Onze Lieve Heer, is goed genoeg voor de mens).quote:
Alleen die stukken waar de man boven de vrouw wordt gesteld, en zeker op internationale vrouwendagquote:
ooh, jij had de afbrandende PM van Spirit niet meteen gehad na de 1e keer dat je haar quote?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:26 schreef JoeBravo het volgende:
T
[..]
hoeveel afwijzingen denk je dat ik aan kan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, jij had de afbrandende PM van Spirit niet meteen gehad na de 1e keer dat je haar quote?
Ik kreeg het IRL te horenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, jij had de afbrandende PM van Spirit niet meteen gehad na de 1e keer dat je haar quote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |