Natuurlijk heeft ze daar gelijk in! Ze hebben toch 3 weken de tijd gehad om daar een draai aan te geven? Dat hebben ze niet gedaan, om allerlei redenen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan d'r ook niet uitstaan. Denk overigens wel dat ze daar gelijk in heeft.
Idd. Alex is ook niet mijn favoriet, maar daar ging hij wel goed mee om.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
True, wat voor lulletje ik Alex ook vind, dáár heeft ie niet om lopen janken.
Tsja je kan boos of teleurgesteld zijn maar uit het dan op zo'n manier direct tegen Maik van lelijkerd nu zijn onze kansen weer verminderd.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.
Waarschijnlijk juist omdát het zo'n lulletje rozewater is.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
True, wat voor lulletje ik Alex ook vind, dáár heeft ie niet om lopen janken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
Ja, Guido, de hele wereld draait om jou. Echt hoor.
Yep, heel childish weer.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
Ja, Guido, de hele wereld draait om jou. Echt hoor.
ik draai me kapot aan mn muiswieltje om het bij te houden, mensen tiep eens wat langzamerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef Day het volgende:
Het gaat fakking snel hier, kan de helft niet volgen, maar ik geniet!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |