eensquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef hierb100 het volgende:
Gelukkig hebben guido en laura het zelf door dat ze niet meer interessant zijn. Opzoute ermee!!!
Er gaat iemand als geboeid man het huis uit!quote:
Het betekent dat het in dit deel gaat gebeuren.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Wat pas oneerlijk was, was die missie van Jurien in het begin al.
Waardoor de hele groep hem nomineerde. Daar hoor je niemand over, dat dat zo oneerlijk was.
Stelletje egoïsten
Het was dan ook de bedoeling van de redactie, om Alex vorige week naar huis te sturenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Sofia jankt dat ze benadeeld wordt terwijl zij een videoboodschap van haar man kreeg.
Guido jankt dat hij benadeeld wordt terwijl hij en Laura er anders misschien al uit gelegen hadden wegens totaal niet interessant zonder die setjesmissie en Alex zijn geheim werd nog veel meer duidelijk gemaakt door clues.
En Gerard, Mo, Maik, Aafke en Karim lachen zich een breuk om al dat verongelijkte gedoe van die anderen
maar Guido moest doen dat hij "vreemdging". Dus ik snap wel dat ie zich zo voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Tinos85 het volgende:
Guido, jankert![]()
Alex is er toch ook niet uitgegaan zonder geheim.
Het gaat om stelletjesquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwaad zijn oke, maar Guido is nu echt de weg kwijt....Laura ook.![]()
Jongens Alex mocht ook blijven zonder geheim!
ik hoorde het ook, om te gieren toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef Stranger het volgende:
Ik zap even van onze favoriete zelfmedelijdende langspeelplaten naar Joanna en Philip. Die denken dat Maik en Gerard een relatie hebben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef Roguee het volgende:
Guido voelt zich gebruikt en misbruikt. Ja duh, je zit in een tv programma. Enige wat ze intresseert is kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |