Ja wat een muts weer.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Sofia weet zeker dat Mo en Maik met elkaar te maken hebben
Dat is ze wel gewendquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
Sofia voelt zich genaaid.... Is ook zo....
Heerlijk, die speculatiesquote:Op maandag 7 maart 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies, je kunt wel boos worden maar dat helpt je echt niet, ze realiseren zich echt nog niet voldoende dat het menens is, dat het gaat om geld.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja je kan boos of teleurgesteld zijn maar uit het dan op zo'n manier direct tegen Maik van lelijkerd nu zijn onze kansen weer verminderd.
Door al dat geslaap van de bewoners ze zijn versuft en kunnen ze er niet tegen als er wat gebeurd wat niet verwacht word
Flexibel als een strijkplank zal ik maar zeggen
druk dan eens op die knop kreng!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Normaal heeft ze daar geen problemen mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
Sofia voelt zich genaaid.... Is ook zo....
Ik gaf enkel uitleg, waarom Laura denkt dat Mo en Maik nu interessanter zouden zijn. Of dat echt zo is, betwijfel ik. Voor ons maakt het immers niet uit, wij kennen de geheimen al.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Alex ook niet en die zit er ook gewoon nog in.
Daar moeten ze gewoon eens aan denken.
Ja, dat was ik toen ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Serinde het volgende:
Dat zag ik hier net ook al eens voorbij komen, ben ik ook benieuwd naar!
Dat zowel Jo als Laura op Maik hadden gestemd?quote:
Ik vind het achteraf ook een goeie zet van de makers, maar laat mensen dan niet stemmen...en geef dan gewoon toe dat de nominaties nep waren en de exit ook. Dan was het enkel een mindfuck geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, vond het ook wel een beetje vaag, maar als je nu kijkt naar wat het teweeg brengt snap ik heel goed waarom ze dit doen. Nu zie je hoe mensen omgaan met iets oneerlijks, iets onverwachts.
hoop het ook, de snolquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop echt dat Monique genomineerd is, en er donderdag uitvliegt
Eerste wat ze dan moeten doen is die alfons het ravijn in trappenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag in het ad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat-ie denkt dat hun geheim er iets mee te maken heeft.:')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |