ja tuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef dasaliz het volgende:
laura en sofie in de slaapkamer.....
sofie: alles wat hier gebeurd is voorgedingest....
ok moiquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura is echt boos.
Jup ze ontdekt net die emotie.....
volgens mij laura en guidoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Flow3r het volgende:
over wie heeft Aafke het? Sofia en Joanna?
Zei ze echt 'gedingest'?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef dasaliz het volgende:
Ze draaien de cam wegquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Green1 het volgende:
Oke wedje leggen?
Laura en sofia hebben commentaar op het programma.
Hoe lang duurt het voor we een streamlock krijgen?
Ik schat... 10 seconden?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura is echt boos.
Jup ze ontdekt net die emotie.....
Sorry hoor maar toen wij op het forum hoorden dat Maik niet weg moest waren de meeste mensen ook kwaad. Kun je nagaan hoe de bewoners midden in het spel zich kunnen voelen. Ik snap het wel. Ik zou het vreemder vinden als iedereen over ging tot de orde van de dag.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.
Sofia als je nu weg gaat gebeurt er iets wat niet is voorgekookt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef dasaliz het volgende:
Tsja je kan boos of teleurgesteld zijn maar uit het dan op zo'n manier direct tegen Maik van lelijkerd nu zijn onze kansen weer verminderd.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.
Nee precies, die snapt tenminste dat ze hier niet zitten voor hun rust of om te kriebelen, die ziet wel wat er op haar af komt en blijft positief.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zei ze echt 'gedingest'?![]()
Eigenlijk is Aafke best ok. Ze is zo heerlijk onverschillig over dit hele gedoe, en volgens mij is er niks van gespeeld!
Door die trouwkleding met carnaval.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Injetta het volgende:
NOu denken ze ineens dat Mo en Maik getrouwd zijn... Hoe komen ze daar nu in godsnaam bij??
En niemand vroeg zich dat af ? Na 4 dagen.... apartquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt.
Dus ze moeten het geheim van Maik gewoon nog raden.
Dat zeg ik ook niet, vond het ook wel een beetje vaag, maar als je nu kijkt naar wat het teweeg brengt snap ik heel goed waarom ze dit doen. Nu zie je hoe mensen omgaan met iets oneerlijks, iets onverwachts.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar toen wij op het forum hoorden dat Maik niet weg moest waren de meeste mensen ook kwaad. Kun je nagaan hoe de bewoners midden in het spel zich kunnen voelen. Ik snap het wel. Ik zou het vreemder vinden als iedereen over ging tot de orde van de dag.
Zij hebben allebei nog een geheim, plus een echte relatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Roguee het volgende:
Hoezo zijn monique en maik intressanter nu het geheim van guido en laura is geraden? Serieuze vraag dit.
Dat snapte ik idd ook niet. Met Cynthia kregen ze zelfs een videoboodschap.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En niemand vroeg zich dat af ? Na 4 dagen.... apart
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Flashbox het volgende:
Een geheim dat geraden moet worden van de programma makers is geen RLS meer
SecretStory is een ingestudeerd Toneelstuk
Over Joanna en Philipquote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, Laura denkt het te kunnen winnen met niks doen...
Aafke heeft het nu over boze gezichten van Guido en Laura?
Ik snap die logica niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
laura heeft het gevoel dat hun geheim geraden MOEST worden om de terugkomst van Maik mogelijk te maken....
de combinatie klopt niet, het gevoel wel....
dus datquote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Day het volgende:
Ja, Laur dat voordeel had jij ook. Je hebt er alleen gebruik van gemaakt.
helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Injetta het volgende:
We hebben gevraagd om iets waardoor de bewoners tegen elkaar werden opgezet. Nou.. ondanks dat het een oneerlijke zet is.. zorgt het dus wel voor blokvorming, geroddel, jaloezie en achterklap..![]()
Alex ook niet en die zit er ook gewoon nog in.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zij hebben allebei nog een geheim, plus een echte relatie.
Guido en Laura hebben niets meer, niet eens een neprelatie, en ook geen geheim.
Psies! Heeft iemand het gehoord ?quote:
Ik dus ook niet.. Ik snap wel dat ze het vervelend vindt maar niet dat ze zegt: ons geheim MOEST nu worden geraden he.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
het spreekt wel voor ze he? hoe begaan waren ze toch met moniqueje...en nu? hahahaha
stelletje hypocrieten
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Lemar het volgende:
Laura; Ik vind het zo dubbel, ZO dubbel, werd ik maar is dubbel ontmaagd, ZO dubbel.
Dat zeg ik al dagen: Ze zijn een RLS aan het spelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Flashbox het volgende:
Een geheim dat geraden moet worden van de programma makers is geen RLS meer
SecretStory is een ingestudeerd Toneelstuk
Mooie capquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna dacht dat haar vriend binnen kwam lopen..
Hij is alleen dikker dan Maik:
[ afbeelding ]
De relatie van Mo is vrijwilligquote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Day het volgende:
Ja, Laur dat voordeel had jij ook. Je hebt er alleen geen gebruik van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |