Sorry hoor maar toen wij op het forum hoorden dat Maik niet weg moest waren de meeste mensen ook kwaad. Kun je nagaan hoe de bewoners midden in het spel zich kunnen voelen. Ik snap het wel. Ik zou het vreemder vinden als iedereen over ging tot de orde van de dag.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.
Sofia als je nu weg gaat gebeurt er iets wat niet is voorgekookt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef dasaliz het volgende:
laura en sofie in de slaapkamer.....
sofie: alles wat hier gebeurd is voorgedingest....
Tsja je kan boos of teleurgesteld zijn maar uit het dan op zo'n manier direct tegen Maik van lelijkerd nu zijn onze kansen weer verminderd.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.
Nee precies, die snapt tenminste dat ze hier niet zitten voor hun rust of om te kriebelen, die ziet wel wat er op haar af komt en blijft positief.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zei ze echt 'gedingest'?![]()
Eigenlijk is Aafke best ok. Ze is zo heerlijk onverschillig over dit hele gedoe, en volgens mij is er niks van gespeeld!
Door die trouwkleding met carnaval.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Injetta het volgende:
NOu denken ze ineens dat Mo en Maik getrouwd zijn... Hoe komen ze daar nu in godsnaam bij??
En niemand vroeg zich dat af ? Na 4 dagen.... apartquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt.
Dus ze moeten het geheim van Maik gewoon nog raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |